Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan ikke EL-tester overhodet, men håper det hjelper med å få fulgt med nå når du får tempet! Krysser fingrene for at det snart blir litt action![]()
Hvorfor har du fått metformin?Jeg har foresten startet på metformin![]()
1 tablett daglig den kommende uken, så 2 tabletter ei uke og så til slutt 3 tabletter à 500 mg daglig![]()
Hvorfor har du fått metformin?
Håpe du får god virkningPga PCOS'n. Skal visst hjelpe for å få stabile sykluser, gjøre det lettere å gå ned i vekt og lignende. Fikk av den offentlige gynekologen (som nektet annet enn enkel dose pergotime av medisiner) så regner med det er godkjent og ordentligI hvert fall greit overbevist av de ulike forskningene som er gjort på medisinen og PCOS.
Supert med metformin! Bare husk på å gradvis øke dosen! Bruk gjerne lengere tid tid på å gå opp i dosen. Ta pillene med mat også!![]()
Man kan bli ganske dårlig i magen!![]()
Ja jeg brukte ca 2-3 uke før jeg økte. Klarte aldri 3, men 2 gikk greitHehe ja, får se hvordan magen takler 1 tablett om dagen før jeg økerMulig jeg ikke øker dosen før etter påsken
Har du gått på det?
Ja jeg brukte ca 2-3 uke før jeg økte. Klarte aldri 3, men 2 gikk greit![]()
CD 21
Lei lei lei lei lei?!
Dag 21 og nada tegn til EL fortsatt.. Vurderer sterkt ta provera snart for å få TR sånn at jeg kan ta letrozol den kommende syklusen.. Vi får se hva tempen sier imorgen først.
Det er så kjipt! Håper i det lengste! Usikker på om el har vært selv jeg, har jo bare testet med monitoren. Vil at vi begge skal få el og spire i magen!!
![]()