Veien mot drømmenurket med litt hjelp

God bedring til lille klumpen :Heartred

Når forventer du en evt positiv test nå? :) Siden du har begynt å teste allerede! :D

Lille klumpen er sliten idag (fått lite mat), men har det etter forholdet veldig bra :) Sover nå søtt i sengen sin, foran peisen og oppå saueskinnet sitt. Bortskjemt er han ❤️

Forventer vel egentlig ikke postivt før mot neste helg, hehe. Så tidlig ute (og testetøs) :P Tror EL var sist fredag eller lørdag, men med mindre testen blir positiv innen mandag så blir det blodprøve da ;) Med min karma har jeg vel ikke hatt EL i det hele tatt, men den tid den sorg.

Hvordan går det med deg? :)

Lille klumpen er sliten idag (fått lite mat), men har det etter forholdet veldig bra :) Sover nå søtt i sengen sin, foran peisen og oppå saueskinnet sitt. Bortskjemt er han ❤️

Forventer vel egentlig ikke postivt før mot neste helg, hehe. Så tidlig ute (og testetøs) :p Tror EL var sist fredag eller lørdag, men med mindre testen blir positiv innen mandag så blir det blodprøve da ;) Med min karma har jeg vel ikke hatt EL i det hele tatt, men den tid den sorg.

Hvordan går det med deg? :)
Det er lov å være litt bortskjemt da ja :D

Da er du tidlig ute ja! :P 4 dager kan jo utgjøre ganske mye da, så fortsatt lov å håpe :D Vi krysser fingrene for at det var EL du hadde!

I følge Ovia appen skal jeg ha EL i dag, jeg har hatt kraftige smerter på høyre siden i lysken, og helt jævlige (beklager språket) smerter i korsryggen de siste to dagene. I dag er det litt mindre smerter, så håper det er over nå! For dette har gjort vondt. Men det ligger vist i familien med EL smerter i 1-2 dager. Jeg er på 3. dagen nå. Så vi får se hvordan dette går! IKM er siste helgen i februar.

CD 15

Dagens test, fortsatt usikker på eggløsning.

ImageUploadedByBV Forum1455353407.385878.jpg

CD 16

Kjenner jeg angrer ekstremt mye på at jeg ikke tempet fra dag 1 denne syklusen (er jo ingen vits å starte nå), og er litt snurt over at jeg ikke fikk dra på ultralyd.. Er slitsomt å ikke vite om jeg har hatt eggløsning, når eggløsning eventuelt kan være/ha vært og når da kommende IKM er.. :( Mannen glemte så klart å hente rekvisisjonen min på blodprøve (progesteron) på fredag, så han får pent hente den mandag sånn at jeg får tatt blodprøven tirsdag. Håper på raskt svar i løpet av onsdagen sånn som sist..

Hadde, som jeg har skrevet tidligere, en tanke om at EL kunne ha vært på dag 7 eller 8. Både fordi jeg vet provera kan gi spontan EL, og med tanke på at jeg tok ganske hard dose (trippel) med letrozol fra dag 2-6 så kan jo EL ha blitt framskyndet av hele hormonsirkuset jeg har puttet i meg siden september. Ingen har sagt at dette skal være enkelt :P

Ellers er det 9 dager igjen til laparoskopi og jeg har en ørliten drøm om positiv test før neste tirsdag sånn at jeg slipper hele greien.. Ironien er vel om jeg har hatt EL forrige helg og ikke blitt gravid.. Da må jo også laparoskopien utsettes pga TR.

Her er forresten dagens test (den nederste) ved siden av gårsdagens, ingen endring :(

ImageUploadedByBV Forum1455456929.781400.jpg

Og endelig fått ryddet all innkjøp til lille som har samlet seg opp gjennom de siste årene i kasser.. Har alt for mye (jeg vet!), men blir jo brukt engang :) Og er god terapi for min del ❤️ Og majoriteten er handlet på salg, men ligger nok fort minst 10.000 i innkjøp i de kassene der med tanke på at det er 4 LilleLam heldresser pluss 2 sparkebukser, masse fra Nøstebarn (dog alt kjøpt brukt), tilnærmet full garderobe i 50-62 (mangler bare litt i mer kjønnsrelaterte farger), minste dynen med 2 sengesett, 2 helsetepper, Voksi Move (halv pris på salg) og en Storksak Caroline stelleveske :)

ImageUploadedByBV Forum1455456953.197629.jpg

Og siden det både er morsdag (dessverre kun hunden jeg er "mor" for i år) og Valentine så plukket jeg med meg denne på Rema 1000, så blir det hjemmelaget pizza margerita i kveld og kanskje en film med popcorn ❤️

ImageUploadedByBV Forum1455457014.942915.jpg

Last edited:
CD 17

Dagens (mulig 9 dpo), blodprøve imorgen.

ImageUploadedByBV Forum1455535603.605498.jpg

Last edited:
CD 18

10 dpo muligens

ImageUploadedByBV Forum1455659244.551007.jpg

Last edited:
CD 19

Blodprøven viste ingen eggløsning.. Faen altså :( Da er det operasjon på tirsdag og ingen mer hjelp før vi får IVF. Og det er nok ikke før vinteren igjen..

Hater alt nå :( :(

Stor klem! Men lapraskopien blir jo greit å kunne krysse vekk som gjennomført, også er det bare å krysse fingrene :Heartred

Stor klem! Men lapraskopien blir jo greit å kunne krysse vekk som gjennomført, også er det bare å krysse fingrene :Heartred

❤️❤️

Ja, blir deilig å få gjort. Så er det ikke lenge til vi får sendt inn papirene heller. Men bare trist at vi måtte ta det steget, men sånn er livet.

CD 22

Ah, drittuke :(

Kjenner jeg sliter veldig psykisk for tiden med hele prosessen og alle nedturene. Samtidig føler jeg meg litt skyldig og teit for at jeg klager da mange her inne har vært igjennom mye mer, men ja.. Tror kanskje det har mye med at jeg føler det er urettferdig at jeg sitter her, 21 år gammel, og må ta avgjørelser om operasjon, sterke medikamenter og alle spørsmålene rundt IVF når jevngamle er studenter med frihet til å gjøre hva de vil. Jeg ønsker dette mer enn noe annet (eller hadde jeg aldri latt meg selv gå gjennom det jeg har gjort siste månedene!), men savner friheten og roen så mange på min alder har.

3 dager til operasjon og 19 dager til ny samtale med gynekologen for å få skrevet papirene til IVF. Før samtalen må vi ha bestemt oss 110 prosent for at det er dette vi vil, og ikke minst HVOR vi ønsker å gjennomføre forsøk. Ventetid for både samtale og dagbehandling spiller jo så klart inn, men samtidig ønsker vi nærhet og en rask reise. Mye å diskutere de kommende dagene.

CD 22

Ah, drittuke :(

Kjenner jeg sliter veldig psykisk for tiden med hele prosessen og alle nedturene. Samtidig føler jeg meg litt skyldig og teit for at jeg klager da mange her inne har vært igjennom mye mer, men ja.. Tror kanskje det har mye med at jeg føler det er urettferdig at jeg sitter her, 21 år gammel, og må ta avgjørelser om operasjon, sterke medikamenter og alle spørsmålene rundt IVF når jevngamle er studenter med frihet til å gjøre hva de vil. Jeg ønsker dette mer enn noe annet (eller hadde jeg aldri latt meg selv gå gjennom det jeg har gjort siste månedene!), men savner friheten og roen så mange på min alder har.

3 dager til operasjon og 19 dager til ny samtale med gynekologen for å få skrevet papirene til IVF. Før samtalen må vi ha bestemt oss 110 prosent for at det er dette vi vil, og ikke minst HVOR vi ønsker å gjennomføre forsøk. Ventetid for både samtale og dagbehandling spiller jo så klart inn, men samtidig ønsker vi nærhet og en rask reise. Mye å diskutere de kommende dagene.
Huff, skjønner godt at du ikke synes det er noe gøy:(
Men det er kanskje ikke så dumt å prøve å legge det litt fra seg mens dere venter på ivf? Prøve så godt du kan og slippe bekymringene og leve som en "vanlig" 21-åring. Det er vel ikke så mye du får gjort fra eller til mens dere venter uansett?
Sender deg en god klem❤️

Huff, skjønner godt at du ikke synes det er noe gøy:(
Men det er kanskje ikke så dumt å prøve å legge det litt fra seg mens dere venter på ivf? Prøve så godt du kan og slippe bekymringene og leve som en "vanlig" 21-åring. Det er vel ikke så mye du får gjort fra eller til mens dere venter uansett?
Sender deg en god klem❤️

❤️❤️

Ja, kanskje det? Har en bachelor jeg skal skrive og har jo 50 prosent fast stilling som jeg må møte opp på, men kanskje jeg får ta livet litt mer med ro de kommende månedene :)

Og vi har 99 prosent bestemt oss for Porsgrunn :)

❤️❤️

Ja, kanskje det? Har en bachelor jeg skal skrive og har jo 50 prosent fast stilling som jeg må møte opp på, men kanskje jeg får ta livet litt mer med ro de kommende månedene :)

Og vi har 99 prosent bestemt oss for Porsgrunn :)

Det høres ut som en plan syns jeg :) også vips er dere i gang :)

CD 24

Da har vi bestemt oss for Porsgrunn :D Søknad sendes 10. mars ❤️

Iiiiiiikk, da er det 12 timer til operasjon..

Last edited:
Back
Topp