Håper du får bt i morgen. Gleder meg til å se 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får bt i morgen. Gleder meg til å se![]()
Med mindre hcg stiger veldig sent med deg så bør det detJa, blir spennendeMen siden det er 2.5 dag siden sist BT når/om jeg tar imorgen kveld så bør det jo være en ganske tydelig stigning, bør det ikke?
Med mindre hcg stiger veldig sent med deg så bør det detHvor mange dpo er du nå?
Blir spennende å se10 dpoTestet positivt sent sist, men det endte jo i SA noen dager senere, så regner med det var en grunn til den sene stigningen.. Men om jeg er gravid er det nok en klar strek på BT imorgen, og i hvert fall på onsdagen
![]()
Blir spennende å seKrysser alt jeg har for deg
![]()
Hadde jeg også håpet, men det ble kjemiskTakkHvordan går det med deg? Hadde håpet du skulle få et lite jule- eller nyttårsmirakel
![]()
Hadde jeg også håpet, men det ble kjemiskJeg er sint, lei, oppgitt og sliten... men jeg gir ikke opp enda
Vi har en plan fremover så det SKAL bli baby
Nå er det pausemåned fra pergo, så prøver vi en siste dobbelkur. Om spiren ikke sitter da så blir det IVF på Klinikk Hausken
![]()
Tusen takk. Nå må det vel snart gå vår vei?Ja, leste detSkikkelig trasig, og ikke hva dere fortjente.. Håper pausemåneden gjør underverker
![]()
Tusen takk. Nå må det vel snart gå vår vei?![]()
Det SKAL bli september på degJeg satser på det
Åh, jeg har så mange håp for septemberspire. Da august ble utelukket er september god nummer to for oss. Passer godt med både jobb, studier og det meste egentligDrøyer det til oktober/november må jeg finne på noe lurt med tanke på jobb
![]()
Klart jeg skalOg du skal følge etter![]()
Syns jeg skimter noe? Hvordan er den når den har tørket? Det skulle jo være strek!!!
Syns jeg skimter noe? Hvordan er den når den har tørket? Det skulle jo være strek!!!![]()
Ta en test til i ettermiddag etter å ha holdt deg 4 timer.
Ta en test til i ettermiddag etter å ha holdt deg 4 timer.
jeg har i allefall sterkest tester på kvelden![]()
Det er kjedelig viss det er ovitrelle som gjorde at det ble strek. Spørs om man må vente til 12dpo med å teste eller Evt teste hver dag med BT sånn at man ser det synker.Tenkte det, men blæh.. Begynner å lure om det bare var rester av eggløsningssprøyten som gav positiv testDen skulle ha gått ut før jeg testet, men man vet jo aldri.. Testet jo først over 10 dager etter jeg satt den så
![]()