Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 57
Ingen menstruasjon ennå, men håpe håpe på blødning i løpet av helgen :)

CD 1
Endelig kom tanta som bestilt (eller provosert frem) etter en syklus på 59 dager, og jeg krysser fingrene for oppstart på letrozol/femar kommende onsdag (CD 4) :) Om jeg tørr håpe så blir eggløsningen rundt 14.-15. november og mulig termin 9.-10. august 2016! Er jo lov å håpe og drømme seg litt bort :p

Ser frem til den neste uken :D

CD 1
Endelig kom tanta som bestilt (eller provosert frem) etter en syklus på 59 dager, og jeg krysser fingrene for oppstart på letrozol/femar kommende onsdag (CD 4) :) Om jeg tørr håpe så blir eggløsningen rundt 14.-15. november og mulig termin 9.-10. august 2016! Er jo lov å håpe og drømme seg litt bort :p

Ser frem til den neste uken :D
Håper ♡♡

Ja, og august hadde jo vært en flott mnd :)
Jeg er blitt 15+2, så det går fremover :) Føler tiden gikk sakte fram mot uke 12, men no begynner det å gå fort :)

Snart OUL på deg da? :)

Ja, august er ingen dum måned (eneste er jo at det nok er fullt overalt på fødestuene og varmt som høygravid, men det overlever jeg helt fint) :P

Snart OUL på deg da? :)

Ja, august er ingen dum måned (eneste er jo at det nok er fullt overalt på fødestuene og varmt som høygravid, men det overlever jeg helt fint) :p
Ja, 19 nov :D
Var på ul på torsdag, men gyn ville ikkje si kjønnet for hun var redd for å ta feil :p Så får håpe dagene går fort no :)
Ja, det går nok fint ;) Passer perfekt med tanke på barnehagestart då, hvis ikkje du skal ha lengre permisjon :)

Ja, 19 nov :D
Var på ul på torsdag, men gyn ville ikkje si kjønnet for hun var redd for å ta feil :p Så får håpe dagene går fort no :)
Ja, det går nok fint ;) Passer perfekt med tanke på barnehagestart då, hvis ikkje du skal ha lengre permisjon :)

Spennende tid du har i vente da :)

Ja, august hadde vært perfekt. Har dessverre ikke råd til mer enn 1-års permisjon ;)

Ville bare innom å gi deg en klem ♡

CD 3
Iiiiik, imorgen er timen hos offentlig gynekolog! Men jeg er blitt sjuk, og blir mest sannsynlig sykmeldt ut uken..

Veldig spent også. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er såpass spent (kan jo bare ringe privat om hun ikke er noe grei), men kjenner jeg både er nærvøs og veldig klar for letrozol :) Videre er det kjempe deilig at tanta har minsket i mengde, at jeg er perfekt inne i syklusen for oppstart på medisiner.

De kommende ukene blir hektiske - full jobb, eksamensuker, juleshopping, mer jobb. Men forhåpentligvis sitter jeg i slutten av måneden med 2 streker og bare kan smile til verden :D

Om EL kommer som "planlagt" 14. november blir første testdag torsdag 26. november hvor jeg vil være 12 dpo ❤️

Jeg skal også til gyn i dag,men jeg skal til privat da jeg er så utolmodig at jeg ikke klarer å vente til 14 desember da jeg har offentlig gyn time :)
.Håper at han kan gi meg letrozole/femar. jeg er på cd 2 så det hadde passet fint å fått det nå :)

Håper det ordner seg med letrozole for deg også.
Kanskje vi kommer til å flytte til augustforum begge to :)

Jeg skal også til gyn i dag,men jeg skal til privat da jeg er så utolmodig at jeg ikke klarer å vente til 14 desember da jeg har offentlig gyn time :)
.Håper at han kan gi meg letrozole/femar. jeg er på cd 2 så det hadde passet fint å fått det nå :)

Håper det ordner seg med letrozole for deg også.
Kanskje vi kommer til å flytte til augustforum begge to :)

Åh, det hadde vært koselig :) Allerede gått til privat siden juli så kjenner følelsen.. Håper vi begge får "viljen" vår idag, du får gi en lyd om hvordan det gikk :)

Åh, det hadde vært koselig :) Allerede gått til privat siden juli så kjenner følelsen.. Håper vi begge får "viljen" vår idag, du får gi en lyd om hvordan det gikk :)
vi skal ha letrozole begge to :D !
Lykke til i dag:)

vi skal ha letrozole begge to :D !
Lykke til i dag:)

Ble ikke letrozol.. I hvert fall ikke før jeg får svar fra min private gynekolog (ringte henne etter timen hos offentlig).

CD 4
Ahh.. Vet ikke hvor jeg skal starte. :(

Fikk ikke letrozol av den offentlige gynekologen. Hun sa at det gir hun ikke. Det er jo greit det, men "eneste" hun ville gjøre videre var å gi meg metformin og en dobbel kur til med pergotime (som jeg vet ikke fungerer) mens vi venter på prøvesvar av mannens svømmere. I tillegg var hun litt sur på at jeg ikke hadde tatt med meg alle papirene fra den private gynekologen. Men men.. Vi fikk startet møllen med IVF, i hvert fall.

Det frister lite å bare vente på at vi skal få svar på prøvene og sendt inn papirene på IVF, så jeg tok etter timen kontakt med den private gynekologen jeg brukt før vi nå skulle over på offentlig. Hun var ikke på jobb, men assistenten skulle be henne ta kontakt når hun kom på jobb litt senere idag, så da håper jeg på at hun gir meg letrozol :) Greit nok det, men kjipt å måtte gå den veien. Og ikke minst at den offentlige gynekologen ikke ville gjøre noe mer enn å gi metformin.

Dette var kjedelig da. Offentlige Gyn er ofte vrange.
Kan du ikke få femar av den private gynekologen din?
Det er derfor jeg gikk til privat Gyn for jeg var redd en offentlig Gyn vil nekte.
Jeg fikk det i dag han som foreslo det også selv om jeg er 41. Vet mange offentlige ikke gir det til sånne gamlinger som meg.

Back
Topp