Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper ♡♡CD 1
Endelig kom tanta som bestilt (eller provosert frem) etter en syklus på 59 dager, og jeg krysser fingrene for oppstart på letrozol/femar kommende onsdag (CD 4) Om jeg tørr håpe så blir eggløsningen rundt 14.-15. november og mulig termin 9.-10. august 2016! Er jo lov å håpe og drømme seg litt bort
Ser frem til den neste uken
Håper virkelig det er din tur no
Ja, og august hadde jo vært en flott mndVi håper på det
Hvor mange uker er du nå?
Ja, og august hadde jo vært en flott mnd
Jeg er blitt 15+2, så det går fremover Føler tiden gikk sakte fram mot uke 12, men no begynner det å gå fort
Ja, 19 novSnart OUL på deg da?
Ja, august er ingen dum måned (eneste er jo at det nok er fullt overalt på fødestuene og varmt som høygravid, men det overlever jeg helt fint)
Ja, 19 nov
Var på ul på torsdag, men gyn ville ikkje si kjønnet for hun var redd for å ta feil Så får håpe dagene går fort no
Ja, det går nok fint Passer perfekt med tanke på barnehagestart då, hvis ikkje du skal ha lengre permisjon
Ville bare innom å gi deg en klem ♡
Masse lykke til i morgen (eller i dag )
Jeg skal også til gyn i dag,men jeg skal til privat da jeg er så utolmodig at jeg ikke klarer å vente til 14 desember da jeg har offentlig gyn time
.Håper at han kan gi meg letrozole/femar. jeg er på cd 2 så det hadde passet fint å fått det nå
Håper det ordner seg med letrozole for deg også.
Kanskje vi kommer til å flytte til augustforum begge to
vi skal ha letrozole begge to !Åh, det hadde vært koselig Allerede gått til privat siden juli så kjenner følelsen.. Håper vi begge får "viljen" vår idag, du får gi en lyd om hvordan det gikk
vi skal ha letrozole begge to !
Lykke til i dag