HeheVil helst unngå skogen.. Men må man så må man![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheVil helst unngå skogen.. Men må man så må man![]()
Snart.....snart bare må det bli vår tur! ❤❤CD 49
Prøven viste ingen eggløsningKjenner "livet" gikk litt i knus, like hardt hver gang..
Snart.....snart bare må det bli vår tur! ❤❤
Skal opereres neste uke. Gleder meg til å bli ferdig med det styret. Har vært et fryktelig tungt prøveår dette året her. Men gir aldri opp ❤Ja, høsten/vinteren 2016 skal bli vår tidHvordan går det med deg for tiden?
Skal opereres neste uke. Gleder meg til å bli ferdig med det styret. Har vært et fryktelig tungt prøveår dette året her. Men gir aldri opp ❤
Øker nok sjansene våre veldig. Sist de så på den lå den og blokkerte den høyre eggstokken.Unner oss begge å få babyer nå ❤Håper operasjonen går knirkefritt og kanskje den gjør det litt lettere også, hvem vet?Unner dere virkelig å få spiren deres nå, dere har prøvd alt alt for lenge <3
Øker nok sjansene våre veldig. Sist de så på den lå den og blokkerte den høyre eggstokken.Unner oss begge å få babyer nå ❤
Er liksom bare å si ÆSJ til det herMen håper håper håper på at det blir ordnings hos den offentlige gynekologen!
![]()
Krysser fingrene for at provera og letrozol funker.CD 52
Dag 2 av 5-dagers proverakur. Om alt går etter planen dukker TR opp rundt 1. november slik at jeg er på CD 4 når vi er hos gynekologen. Da blir det letrozol dag 4-8, og UL dag 12 eller 13, så forhåpentligvis EL dag 14 eller 15
Er jo lov å håpe at alt skal gå som planlagt![]()