Veien mot drømmenurket med litt hjelp

:Heartbigred
 
Vakre Leah
Håper alt står bra til med dere
 
Rart å tenke på, men for ett år siden var jeg godt inni rusen av synarella (15. dagen) og ventet spent på oppstart av medisiner. Tanta var på sin siste dag og vi hadde denne rundens første av totalt 5 (!) undersøkelser før eggene vare klare for innhøstning. 25/10 begynte jeg på menopur og endelig den 8/11 kunne jeg sette ovitrelle for siste gang. Fredag 10/11 hentet vi ut 4 fine egg og resten er jo en historie for seg ;)

Både 10/11 (egguttak), 15/11 (innsett) og 19/11 (positiv test) er spesielle datoer for oss. Vi feirer nok litt de datoene akkurat i år. Siste kanskje litt mer siden vi opprinnelig hadde termin med spiren fra forsøket februar 2017 akkurat den 19.11.2017! En dag jeg hadde grudd meg til i så mange måneder ble den fineste av de alle ❤️
 
Vakre Leah
Håper alt står bra til med dere

Ting går stadig bedre. Mindre gråt/kveldsuro og mer fornøyd frøken i takt med at hun både blir eldre, men også at melken forsvinner helt fra systemet. Vært en mirakelkur det der ❤️

Bare dumt jeg er utslitt av kyssesyken..

Hvordan går det med dere? Gratulerer så mye igjen :)
 
Rart å tenke på, men for ett år siden var jeg godt inni rusen av synarella (15. dagen) og ventet spent på oppstart av medisiner. Tanta var på sin siste dag og vi hadde denne rundens første av totalt 5 (!) undersøkelser før eggene vare klare for innhøstning. 25/10 begynte jeg på menopur og endelig den 8/11 kunne jeg sette ovitrelle for siste gang. Fredag 10/11 hentet vi ut 4 fine egg og resten er jo en historie for seg ;)

Både 10/11 (egguttak), 15/11 (innsett) og 19/11 (positiv test) er spesielle datoer for oss. Vi feirer nok litt de datoene akkurat i år. Siste kanskje litt mer siden vi opprinnelig hadde termin med spiren fra forsøket februar 2017 akkurat den 19.11.2017! En dag jeg hadde grudd meg til i så mange måneder ble den fineste av de alle ❤️
Tenk at det skulle bli en så bra dag da! Helt fantastisk. Det var meningen at Leah skulle komme til dere vet du❤️
 
Fantastisk historie det ble til slutt[emoji173]️ du er supermamma! Masse god bedring til deg, og kos deg uendelig med alle datoene som tilslutt ga dere verdens fineste gave[emoji173]️
 
Åh. Tenk at det lange forsøket der skulle gi dere verdens beste premie i enden. :) God bedring! :Heartred
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Tenk på hvilken reise dere har hatt, og det var nettopp Leah dere venta på[emoji173]️[emoji173]️

Håper du snart blir bedre av kyssesyken[emoji8][emoji8]
 
Er så rart at det nettopp var Leah ja. Og så verdt det til slutt var når vi først har fått henne. Ingen kan si vi ikke har gjennomgått et helvete for å være her vi er idag på alle måter, men hun er absolutt verdt det ❤️❤️
 
Ting går stadig bedre. Mindre gråt/kveldsuro og mer fornøyd frøken i takt med at hun både blir eldre, men også at melken forsvinner helt fra systemet. Vært en mirakelkur det der ❤️

Bare dumt jeg er utslitt av kyssesyken..

Hvordan går det med dere? Gratulerer så mye igjen :)
Leit du har blitt syk på toppen, så jammen bra andre ting har blitt bedre!

Tusen takk
Går bra. Travle dager i bobla..
 
15. NOVEMBER 2017:
RUGER PÅ FINESTE BLASTOCYSTEN ❤️

5A455D04-5C7D-478D-82B0-579D3E80862D.jpeg

For ett år satte vi inn egget som skulle bli vår fine Leah ❤️ Og lite visste vi hvilken berg- og dalbane det neste året skulle bli. 27+3 rakk jeg gå gravid og idag har Leah vært ute av magen 27+3! Over 6 måneder blitt! 5,75 kilo mot 1182 gram ved fødsel og vokst fra 36 til 59 cm :)
 
15. NOVEMBER 2017:


Vis vedlegget 280647

For ett år satte vi inn egget som skulle bli vår fine Leah ❤️ Og lite visste vi hvilken berg- og dalbane det neste året skulle bli. 27+3 rakk jeg gå gravid og idag har Leah vært ute av magen 27+3! Over 6 måneder blitt! 5,75 kilo mot 1182 gram ved fødsel og vokst fra 36 til 59 cm :)

Hurra for fineste blastoen og nydelige Leah. :Heartred
 

Gigantiske-Leah syns nå mor for tiden :hilarious: Hun er på 15 persentil på både vekt og lengde, så er liten for alderen sett termin, men gigantisk i forhold til i mai :angelic:
 
Vi har forøvrig ryddet vekk alt i 56 utenom 2 bukser og 1 body! Majoriteten var ikke for smått, heller jeg som liker litt romslige klær, men kan ikke tviholde på det minste tøyet hele tiden ;) Feller noen tårer hver gang en ny str ryddes vekk!
 
❤️❤️

A4CFDB05-119A-4D04-A868-755226388BA5.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp