Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Tusen takk ❤️ Hva er din historie med prøvingen? :) Ser du også er en del av November 2017 tråden på assistert

Ja, hører til November jeg også. Holder på med forsøk nr 2. Starter ENDELIG på sprøyter i kveld, å håper på uttak/innsett slutten av mnd :)
Masse lykke til i dag med innsett! :)
 
Ja, hører til November jeg også. Holder på med forsøk nr 2. Starter ENDELIG på sprøyter i kveld, å håper på uttak/innsett slutten av mnd :)
Masse lykke til i dag med innsett! :)

Masse lykke til du også :)
 
Bare timer igjen til innsett

Ingen telefon på morgenkvisten idag (*bank i bordet*) så da snur vi snart snuten mot Porsgrunn for forhåpentligvis siste innsett. Neste tur nedover håper jeg blir for TUL. Gruer meg fortsatt, men nå er det mer til den forferdelige venteuken før jeg enten kan kalle meg gravid eller være skikkelig nedfor.. Vi får se hvilken av de det blir ;)

Blir mulig en liten svipptur innom IKEA på veien, for å handle et par småting. Greit å få tiden til å gå også..
 
Bare timer igjen til innsett

Ingen telefon på morgenkvisten idag (*bank i bordet*) så da snur vi snart snuten mot Porsgrunn for forhåpentligvis siste innsett. Neste tur nedover håper jeg blir for TUL. Gruer meg fortsatt, men nå er det mer til den forferdelige venteuken før jeg enten kan kalle meg gravid eller være skikkelig nedfor.. Vi får se hvilken av de det blir ;)

Blir mulig en liten svipptur innom IKEA på veien, for å handle et par småting. Greit å få tiden til å gå også..

Ååå, hurra, så spennende[emoji7] bare noen timer til ruging[emoji173]
 
Innom her for å ønske deg LYKKE TIL i dag :D så glad på dine vegne at du ikke har fått telefon i dag! ❤❤
 
Lykke til. Venter spent på oppdatering :)
 
Lykke til! :)
 
Time om 10 min nå :)
 
RUGER PÅ FINESTE BLASTOCYSTEN ❤️
 
Fantastisk[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji2][emoji2][emoji2][emoji2]
 
Back
Topp