Veien mot drømmenurket med litt hjelp

4 dager etter uttak

1 dag igjen til innsett. Skal vel mye for at begge stopper utvikle seg nå som de allerede hadde utviklet seg perfekt til 3-dagers? Innsett kl 12:45 imorgen og det føles ut som en evighet unna.. Nå vil jeg bare ha egget mitt inn og ha "full kontroll" over det selv. Snakk om nervepirrende å ha noe så potensielt viktig ligge i et ukjent varmeskap..

Håper veldig på innsett, positiv test i løpet av helgen eller starten av den kommende uken og litt lykke på slutten av et elendig år. Trodde 2016 var ille, men 2017 har tatt kaka.. Så håper inderlig året avsluttes med glans og glede ❤️

4 dager etter uttak

1 dag igjen til innsett. Skal vel mye for at begge stopper utvikle seg nå som de allerede hadde utviklet seg perfekt til 3-dagers? Innsett kl 12:45 imorgen og det føles ut som en evighet unna.. Nå vil jeg bare ha egget mitt inn og ha "full kontroll" over det selv. Snakk om nervepirrende å ha noe så potensielt viktig ligge i et ukjent varmeskap..

Håper veldig på innsett, positiv test i løpet av helgen eller starten av den kommende uken og litt lykke på slutten av et elendig år. Trodde 2016 var ille, men 2017 har tatt kaka.. Så håper inderlig året avsluttes med glans og glede [emoji173]️

Jeg hadde 3 fine tredagers-egg, kun ett av de ble blasto. Jeg tror du har ett egg igjen i morgen og det er ditt perfekte egg[emoji177]

Håper så inderlig for deg[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så godt å lese at eggene har holdt seg! Masse lykke til nå[emoji173][emoji173]

Maaaaaasssseee lykke til imorra[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ snart er du ruger[emoji3][emoji3][emoji3]

Lykke til i morgen snupsi ❤️

Lykke til i morgen!!! :Heartred Da skal du få ruge på gullegget. :Heartred

Takk dere ❤️ Alt for mange timer igjen! La de kommende timene gå raskt til egget er inne (og det siste kanskje er på frys) :)

Masse lykke til i morgen[emoji175][emoji175][emoji177]

Lykke til i morgen :) :Heartred

Lykke til i morgen <3

Masse lykke til i morgen! [emoji173]️ Snart er du ruger :D

Back
Topp