Veien mot drømmenurket med litt hjelp

3 dager etter uttak

Innen når vil egentlig Porsgrunn ringe om alt ikke er tipp topp med eggene? Sitter med den klumpen i halsen nå.. Hadde til informasjon uttak først på fredag (antar de tar det i kronologisk rekkefølge da de ringte med før 8 lørdag), men vet jo de fra kl 9 idag trolig har flere uttak. Så før 9 bør de vel ringe?

Om de ringer senere på dagen idag blir jeg skikkelig forbanna for de vet vi har mange timers kjøretur og da er det nok fordi eggene ikke overlevde. Det syns jeg de kan ringe om nå om det er sånn ståan er.. Kommer til å være nervevrak hele dagen idag :(

3 dager etter uttak

Innen når vil egentlig Porsgrunn ringe om alt ikke er tipp topp med eggene? Sitter med den klumpen i halsen nå.. Hadde til informasjon uttak først på fredag (antar de tar det i kronologisk rekkefølge da de ringte med før 8 lørdag), men vet jo de fra kl 9 idag trolig har flere uttak. Så før 9 bør de vel ringe?

Om de ringer senere på dagen idag blir jeg skikkelig forbanna for de vet vi har mange timers kjøretur og da er det nok fordi eggene ikke overlevde. Det syns jeg de kan ringe om nå om det er sånn ståan er.. Kommer til å være nervevrak hele dagen idag :(

Skjønner at dette er stressende for deg [emoji173]️ Kan du ikke prøve med en melding i crypho? Jeg har mast hull i hodet på dem flere ganger... Krysser alt jeg har for at det ikke kommer noen dårlige nyheter fra dem [emoji173]️

Skjønner at dette er stressende for deg [emoji173]️ Kan du ikke prøve med en melding i crypho? Jeg har mast hull i hodet på dem flere ganger... Krysser alt jeg har for at det ikke kommer noen dårlige nyheter fra dem [emoji173]️

Vil ikke jinxe det, men sender melding etter kl 9 om jeg ikke har hørt noe.. For om de holder tilbake informasjon om eggene som er negativ (de ringte jo først onsdag sist når eggene ikke utviklet seg etter søndag) så blir jeg forbanna.. Nå vet jeg jo også at de sjekker dem i dag tidlig. Og med tanke på at laben er opptatt etter kl 9 med uttak en stund fremover og at vi må kjøre langt er det merkelig om de ikke hadde ringt nå innen 10 min!

Sendte nå jeg. Skrev at jeg skulle i møte fra 11 og ut dagen (greit å vite rimelig raskt om jeg rekker det møtet) og at jeg antar de gir beskjed tidlig på morgenen nå uansett negativt utfall av eggene. At ingen telefon nå betyr at begge to er fine utviklede 8-delte egg som kan få bli blastoer videre til onsdag ;)

Klokken er 9 og ingen telefon foreløpig! Psyken min har ikke godt av dette :P

Kjenner jeg er så stressa :(

Synes det virker lovende at de ikke har ringt jeg, ville jo egentlig tro de sjekket status på eggene først på morgenen. :shy:

:D :D

04290946-6C30-4418-A2E4-956365A5EF2C.jpeg

Åh så flott!!! Dette er strålende nyheter [emoji7][emoji173]️

Er så ufattelig lettet :D

Det var bra V :D

Føler meg teit som sendte den laaaaaaaaaaaaaaaaaaange meldingen til de og fikk kort tilbake :P

Føler meg teit som sendte den laaaaaaaaaaaaaaaaaaange meldingen til de og fikk kort tilbake :P

Drit i det [emoji2] Vedder på at de har fått lengre (og sintere) meldinger av meg [emoji23] Du har fått klarhet og det er det viktigste [emoji2]

Jippi!!!!!! :-)

Hurra[emoji173][emoji173]

Back
Topp