Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Er det noen spesiell grunn til at de venter med innsett til onsdag? Og tanker de har rundt dette? Krysser fingrene for at det blir ett fint gullegg på deg [emoji4]

Dårlig kvalitet på eggene så tror de ønsker forsikre seg om at de utvikler seg korrekt :) Og spesielt siden blasto gav klaff, mens 3 dagers ikke. Vet egentlig ikke.

Krysser fingre for at begge utvikler seg slik de skal! Fryktelig spennende altså, håper de ikke gambler noe siden det tross alt er siste forsøk.

Blir helt matt av den veien du har hatt, jeg er ikke sikker på om jeg hadde makta det. Men når en står oppi det så har en jo ikke så mye valg, og premien i enden er jo verdt det.

Må man så må man ;)

Det er nettopp det. Og det er utrolig hva en klarer å stå i når man er nødt. :)

Og utrolig hvor mye man lar seg selv gå gjennom.. Er jo egentlig helt sykt for psyken min er jo helt ødelagt av dette tullet.

Bestemt meg for å fortsette med kosttilskuddene frem til innsett er sikret. Da hopper jeg ikke over flere dager om forsøket blir avbrutt og det blir hjemmeprøving ut året i hvertfall.

2 dager etter uttak

Ahh.. Gruer meg til å vente på om de ringer imorgen :( Vil ikke ha den telefonen.. Ellers er formen OK. Litt vondt her og der, men mest ubehag. Og lei lutinus allerede..

Begynt på et mor signe teppe for å få tiden til å gå kjapt de kommende dagene!

BFDCA33F-CA74-403B-9D08-97CC4AAFD5A6.jpeg

Lykke til i morgen, håper det ikke blir noe dårlige nyheter!!

Gud så vondt det er å vente :(

Håper det ikke kommer noen telefon imorra[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Ventingen er grusom! De kan bare drite i å ringe i morgen! (beklager språket :rolleyes:). :D:Heartred

Ventingen er grusom! De kan bare drite i å ringe i morgen! (beklager språket :rolleyes:). :D:Heartred

Det kan de ja! Men hva er vel sjansen med 2 befruktede? :(

Last edited:
:Heartred:Heartred

Back
Topp