Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Gratulerer med overstått uttak! :)

Husk at server kvalitet som teller,
Ikke kvantitet... :p

:smiley-bounce016

Sist når jeg ble gravid fikk jeg kun 3(!)
Husker jeg var utrolig skuffet.. Men det holdt! :D

Du har helt rett! Jeg blir bare litt matt av kroppen. Ingen forutsigbarhet.. 22 sist og nå bare 4. Veldig rart med så høy AMH jeg har. Føler Porsgrunn egentlig ikke helt vet hva de gjør med meg.. Tror det blir å kontakte FS for å høre hva de eventuelt kan tilby annerledes om negativt/avbrutt forsøk. Og få litt veiledning videre om vi skal ta letrozolkurer videre neste år.

Skjønner skuffelsen, når du er vant til å få så mange. Tenker som de andre, at her kan det være god kvalitet, og da holder det med fire. :Heartred Ang tilskudd for eggkvalitet, sluttet jeg med de etter uttak.

Skjønner skuffelsen, når du er vant til å få så mange. Tenker som de andre, at her kan det være god kvalitet, og da holder det med fire. :Heartred Ang tilskudd for eggkvalitet, sluttet jeg med de etter uttak.

Kan godt være 4 gode ja, får håpe det. Men gruer meg skikkelig til imorgen :(

Sluttet du med alt tilskudd?

Kan godt være 4 gode ja, får håpe det. Men gruer meg skikkelig til imorgen :(

Sluttet du med alt tilskudd?
Skjønner deg godt! Krysser fingre og tær!

Jeg har litt teflonhjerne, men vet jeg sluttet med Q10, fordi jeg ikke fant ut av om det var ok å ta som gravid. Mener jeg sluttet med melatonin også. Vitaminer fortsatte jeg med.

Befruktningen dagen etter uttak

3 av 4 egg var modne og av disse har 2 befruktet seg riktig med ICSI. Får ny telefon mandag om de mener det blir innsett da (hvis for eksempel ene egget faller fra eller lignende), ellers blir det innsett onsdag av én av de to. Snakk om nervøsitet når man sitter der med kun 2 egg. Forbereder meg mentalt på avbrutt forsøk.

E0D9736F-1966-425C-A113-8AFB95AEAA08.jpeg

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ sender deg en klem jeg! Skjønner godt nervøsiteten din.

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ sender deg en klem jeg! Skjønner godt nervøsiteten din.

Har bare en følelse av at dette går til helvete igjen.. Og samtidig vil jeg ikke sette inn egg på mandag fordi de er usikker på om det overlever til onsdag. Det går bare ikke. Da blir det desember om igjen med dårlig egg på dag 3 som hastes inn for å unngå avbrutt forsøk (det egget skulle aldri ha vært brukt) og negativt forsøk.. Det gidder jeg ikke siste forsøket.

Her er en post fra februar da jeg fikk telefonen om eggene.. Skremmende lik? Ble jo gravid så kanskje det er lykketall vi har fått oss? ❤️

4 egg, 4 forsøk, samme befruktet/modent..

C120B8C6-92F1-4787-8D22-DC021BA75CF5.jpeg

Krysser fingrene for at det er hvert fall ett gullegg! :Heartred

For en thriller!! Krysser fingrene for deg[emoji173]️[emoji173]️ skjønner godt at du ikke vil «sette inn bare for å sette inn» på mandag!! Håper begge klarer seg til onsdag[emoji173]️

Er det noen spesiell grunn til at de venter med innsett til onsdag? Og tanker de har rundt dette? Krysser fingrene for at det blir ett fint gullegg på deg [emoji4]

Håper for din del, at de får til å vente til onsdag. Samtidig sitter jeg her med verdens nydeligste gutt, som måtte settes inn på dag tre, fordi de ikke tok sjansen på å vente lenger. Tenker på deg :Heartred

Krysser fingre for at begge utvikler seg slik de skal! Fryktelig spennende altså, håper de ikke gambler noe siden det tross alt er siste forsøk.

Blir helt matt av den veien du har hatt, jeg er ikke sikker på om jeg hadde makta det. Men når en står oppi det så har en jo ikke så mye valg, og premien i enden er jo verdt det.

Back
Topp