Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Bare noen timer igjen nå! Fristet å gå med denne på uttak, men får spare den til soving fremover som godt hell. Har også en det står "Napping for two" jeg brukte i rugetiden før jeg testet positivt sist :) Litt overtro og hjelp på veien må man da ha ;)

Vis vedlegget 235968

Jeg har også trua på litt overtro[emoji23][emoji23] nå har vi time til innsett på samme tidspunkt som vi hadde i mai når vi ble gravide, og jeg har hørt på de samme sangene jeg var opphengt i i mai[emoji23][emoji23]

Litt overtro må vi jo ha ja. :D

Litt overtro er sikkert bare sunt.
Lykke til med uttak!

Uttak ferdig

4 egg ut. Litt skuffet.. Men får håpe det er noen gode blant de vi fikk ut. Skalv mye under uttaket, men ingen smerte egentlig. Nå er jeg bare sliten og lei, og gruer meg til telefon imorgen.

41CA2C12-93AA-45A9-9F7D-0E4B5D8EDAE1.jpeg

Gratulerer med fire egg ut.
Skjønner du er skuffet og gjerne skulle ønske du hadde fått ut flere. Krysser fingrene for at dette er gullegg og holder til søsken og. Lykke til med skumletelefonen imorgen

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Skjønner du ble skuffet! Håper gullegget er blant de[emoji177] Skal du fortsatt ha innsett på onsdag?

Skjønner du ble skuffet! Håper gullegget er blant de[emoji177] Skal du fortsatt ha innsett på onsdag?

Onsdag ja om alt går fint :)

Satser på at dette er gode egg kjære du[emoji177][emoji177] Trenger heldigvis bare 1 gullegg[emoji173] Her ble det 5 egg ut sist, og det forsøket med best resultat så langt så kvalitet framfor kvantitet [emoji108][emoji108]

Nå er jeg endelig i sengen igjen.. Ikke uholdbart vondt, men ganske greie smerter/ubehag. Så blir nok her ut dagen :P Godt jeg har selskap, strikketøy og viaplay ❤️

3 tabl lutinus og fragmin daglig nå, så får vi se hva som skjer imorgen og onsdag :) Blir 5 lange og fæle dager dette..

Nå er jeg endelig i sengen igjen.. Ikke uholdbart vondt, men ganske greie smerter/ubehag. Så blir nok her ut dagen :p Godt jeg har selskap, strikketøy og viaplay ❤️

3 tabl lutinus og fragmin daglig nå, så får vi se hva som skjer imorgen og onsdag :) Blir 5 lange og fæle dager dette..

Hvil deg godt nå. Jeg har også troa på eggene dine denne gangen :)

Krysser alt for kvalitetsegg i varmeskapet nå! :Heartred

Huskeliste til imorgen: spørre om kvaliteten på eggene (og de fra tidligere forsøk), spermkvaliteten (vet de gjorde ICSI), når de oppdaterer neste gang og når vi eventuelt får beskjed før innsett. Har jo lang kjørevei så vil gjerne vite at det er noen der når vi kommer..

Gratulerer med vel overstått! :) Håper de fire er gullegga!
Nå fortjener du en skikkelig kosefredag med beina høyt! ❤️

Gratulerer med overstått uttak! :)

Husk at det er kvalitet som teller,
Ikke kvantitet... :p

:smiley-bounce016

Sist når jeg ble gravid fikk jeg kun 3(!)
Husker jeg var utrolig skuffet.. Men det holdt! :D

Last edited:
Back
Topp