Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Så hærlig! Helt fantastisk at hun vokser så fint [emoji173]️

Termindato! Herregud, nå er det jo egentlig bare en teit dato som alt har blitt målt etter.

Apropo måling: ca 3700 er hun nå (3540 sist uke) og ca 50 cm er hun blitt! Er ikke det utrolig? Hadde vi ikke visst bedre skulle man aldri trodd at hun var født såpass tidlig. Er helt forbløffet jeg over den lille jenta vår...

Vis vedlegget 269751

Vi koser oss tross litt mangel på søvn. Men sånn er det jo å ha "nyfødt" baby i hus :) Fredag skal hoftene sjekkes og om alt er OK der blir ikke neste sykehusbesøk før november. Det er luksus det! Idag var vi også innom NFI med kort og muffins, de var like sjokkerte som oss over vekten. Blitt en snakkis der oppe :P

Fine Victoria og fine Leah! Er så glad for at dere har lykkes:) En flott jente dere har fått [emoji171]

Gratulerer så mye!
Kjempegøy at hun er sånn i størrelse og oppførsel. Det er absolutt ikke hverdagskost. Tror hun rett og slett ikke gadd å bli i magen lenger

Fantastisk[emoji173]️ jernkvinner begge to! Det har Leah virkelig arvet fra mammaen sin[emoji5] håper dere koser dere skikkelig hjemme!

Hun bryter alle ‘prematurreglene’ og jeg digger det! :D

Blir fascinert av henne ja :P

Termindato! Herregud, nå er det jo egentlig bare en teit dato som alt har blitt målt etter.

Apropo måling: ca 3700 er hun nå (3540 sist uke) og ca 50 cm er hun blitt! Er ikke det utrolig? Hadde vi ikke visst bedre skulle man aldri trodd at hun var født såpass tidlig. Er helt forbløffet jeg over den lille jenta vår...

Vis vedlegget 269751

Vi koser oss tross litt mangel på søvn. Men sånn er det jo å ha "nyfødt" baby i hus :) Fredag skal hoftene sjekkes og om alt er OK der blir ikke neste sykehusbesøk før november. Det er luksus det! Idag var vi også innom NFI med kort og muffins, de var like sjokkerte som oss over vekten. Blitt en snakkis der oppe :p

Så utrolig nydelig hun er :Heartpink:Heartpink

Nydelig[emoji173]️

Hvordan går det? :)

Går veldig fint. Bikket 4 kilo nå. Sover dog lite og må fortsatt ha nærhet store deler av dagen. Blir nok bedre etterhvert :)

Ny vogn! Men har bare sportsdelen så blir stående litt før den taes i bruk :)

DA99D06F-04FA-4165-978D-C87290D47FA1.jpeg

Ellers kost oss i regnet med ull fra topp til tå ❤️

5F43365D-45A1-4311-A04C-D95CB403544E.jpeg

Herremin så nydelig hun er!
Du er virkelig kjempe heldig!

Skjønne Leah

1 måned siden termin!

Og imorgen er frøkna 4 måneder! 4 herlige, men også krevende og vonde måneder. Rart å tenke på at vi har vært foreldre så lenge. Og ikke minst at vi har hatt Leah hjemme over 2 måneder nå. Mye ventetid har det blitt totalt på å få denne frøkna hjem, men nå kjennes det som om hun alltid har vært her.

9CFDEFEA-9406-4F26-AA0C-72A92B5281C2.jpeg

4590 gram var hun igår! Nesten 4 ganger fødselsvekt. Ca 50-51 cm foreløig, ikke lange jenten. Men barnefar er kort, så tviler på at hun blir høyere enn meg (170).

Vi sliter fortsatt litt med søvnen. Hun sover kanskje 3-4 timer i nestet mellom oss etter å ha blitt ammet/bysset i søvn. Så ammes det hver 1,5-2 time frem til vi står opp i 8-9 tiden. På dagtid er hun gjerne våken lange strekker og så sover litt av og på. Fra 20-21 og noen timer er det gjerne uro med masse amming og bæring. Sånn går no dagan :P

8632B929-0A92-4140-BB93-743A317BD68E.jpeg

Navnefesten planlegges også for tiden. Vi blir ca 40 stk (forhåpentligvis kan enkelte ikke komme) og gleder oss egentlig til det er overstått. Syns sånt er litt masete, men selvfølgelig hyggelig å møtes alle sammen. Blir bare så mange.

Herlige Leah! :Heartred

Og 40 stk på navnefest. Wow. Skjønner godt at du synes det er slitsomt. :shy:

Så søt [emoji7] Gratulerer med 4måneder [emoji4]

Fineste[emoji7][emoji7]

Jeg har gjemt meg fra forumet altfor lenge nå!! Men jeg har jo snoket litt...

Å, hællemåne, så søt lille Leah er! Og for en fighter. Gratulerer så mye [emoji173]️

Back
Topp