Jeg har gjemt meg fra forumet altfor lenge nå!! Men jeg har jo snoket litt...
Å, hællemåne, så søt lille Leah er! Og for en fighter. Gratulerer så mye [emoji173]️
Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har gjemt meg fra forumet altfor lenge nå!! Men jeg har jo snoket litt...
Å, hællemåne, så søt lille Leah er! Og for en fighter. Gratulerer så mye [emoji173]️
Når er navnefesten?
Kan forresten anbefale Molly body fra MeMini. Den har krage og er nydelig men enkel, og deilig kvalitet! Men du skal kanskje ha noe med mer blonder og detaljer i kragen?
3 november
Ja tenkte mer blonder og sånn Men fin var den!
Vi hadde kjolebody fra nameit, offwhite og med gjennombrutt blonde i skjørtet3 november
Ja tenkte mer blonder og sånn Men fin var den!
[emoji173]️[emoji173]️
Hvordan går det med deg?
Hun er bra skjønn da.
Leit å høre at du er mye alene med dette, det er en krevende tid med en liten baby som trenger så mye nærhet. Har du andre som stiller opp? Kommer samboeren til å være mer hjemme etter hvert? Passer du på å få tatt vare på deg selv?
Foreløig er hun såpass ivrig på puppen at jeg må være tilstede der hun er. Men tok tak idag og krevde at samboer kom hjem fra jobb da jeg har slitt med hodepine noen dager som trigges av lys og gråt. Så idag skal jeg bare sove og strikke så lenge jeg ønsker mens han får ta all byssing, skrik og skift. Men må absolutt være flinkere til å kreve litt egentid. Bare ikke så lett alltid.
Blir nok samme greien med samboer. Hovedproblemet er vel at han tar lite initiativ når han først er hjemme. Og prioriterer alt annet. Skjønner virkelig ikke hvor slitsomt det er å være mamma 24/7 tror jeg.