Veien mot drømmenurket med litt hjelp

12 + 6

En (!) dag igjen til ultralyd - dette blir en lang lang lang lang lang lang lang laaaaaaang dag :arghh:

Ellers har jeg jo time med manuellterapeut om 2 timer, det blir nok godt nå før jeg starter opp på jobb igjen. Nå sliter jeg bare med bekkenet når jeg står lenge (dusjen spesielt), sover (hvis jeg ikke finner riktig stilling med puten mellom beina) og litt ved bevegelse. Regner jo med det blir mer tydelig når jeg skal tilbake på jobb igjen, har jo ikke vært allverden i aktivitet siste 7-8 ukene.

Og begynner å bli ferdig snart med romperen ❤️

FBB34FE1-E0E2-40BA-9FEB-CFF3D425120E.jpeg

Mangler bare litt på forstykket, gjøre ferdig selene på bakstykket (må måle lengden) og strikke kant rundt beina :) Igår var den jo bare 7-8 cm totalt lengde når jeg satt meg ned på kvelden!

Stemmer i at dagen i dag blir lang! :shifty: Og for første gang har jeg ikke time på tidligmorgenen men laaaangt utpå dag (dvs 12 :p).

Rompere er så stilige syns jeg. :)

Lykke til i morgen <3

Kjempespent på morgendagen! Masse lykke til:-)

Masse lykke til imorra[emoji7][emoji7][emoji7] dette blir spennende!!

Lykke til i morgen! :Heartred

Lykke til, V <3<3<3 Tenk at du har kommet så langt at det er tid for å se en ordentlig baby (ser jo mye mer ut som baby nå) og håper h*n er frisk som en fisk!!

Regner med det er noe annet enn den alienbabyen vi så uke 8 :P ❤️

Lykke til i dag! Bare to timer igjen nå [emoji2][emoji2]

Masse lykke til i dag! [emoji7]

Lykke til i dag kjære deg :Heartred
Når var det han mente de kunne se kjønn igjen? Bare et par dager siden noen som hadde vært der hadde fått oppgitt feil kjønn av han da.. så får håpe han er mer sikker nå!

Lykke til i dag :):Heartblue:Heartpink

Lykke til i dag kjære deg :Heartred
Når var det han mente de kunne se kjønn igjen? Bare et par dager siden noen som hadde vært der hadde fått oppgitt feil kjønn av han da.. så får håpe han er mer sikker nå!

Fra uke 12, men en gang iblant tar han nok feil. Hørt om kun 2 som han tok feil på av de 100+ jeg vet har vært der :)

Back
Topp