Hurra for 12 uker, VictoriaH [emoji1][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig, sånn følte jeg også det. Aldri følt meg så fin!Veldig fornøyd med magen For første gang i livet fornøyd og stolt av kroppen min. Jeg bærer jo et mirakel
Kjipt at formen er sånn! Her glemte jeg å mate hunden flere ganger så føler med deg.12 + 3
Ingen doppler idag heller
Ny uke, nye muligheter.. Yeah right. Hadde en fin, (nesten) kvalmefri helg før det slo hardt ned igjen idag.. Så lenge varte den gleden. Heldigvis hatt en grei helg da. Så utenom å være hos legen for blodprøver (de 12-ukersprøvene) så har jeg nesten bare ligget i sengen. Er så lei dårlig form nå. Og jeg som hadde håpet på jobbing snart
Av mer fornuftige ting har jeg ordnet meg kalender med oversikt over kontroller, viktige hendelser (reiser og eksamener blant annet) og oversikt over hvilken uke jeg er kommet til Veldig greit for en gravidhjerne som glemmer alt for tiden. Imponert over at jeg har husket å ta med meg med hunden inn etter hver tur
Vis vedlegget 241390
Kjipt at formen er sånn! Her glemte jeg å mate hunden flere ganger så føler med deg.
MorsomtDet har jeg gjort også haha Men til slutt står han bare og maser ved skålen sin
Så kjedelig at den doppleren enda ikke har kommet!!
Og vi skal på UL samme dag ser jeg, nå på fredag.
Irriterer meg skikkelig.. Trivsel UL eller annen dere skulle på?
Trivsel ja, og forhåpentligvis finne ut av om det er en frøken dings eller herr dings.
God bedring! Er forresten superspent på ultralyden din på fredag
Det skjønner jeg veldig godt. Men det skal gå bra! Krysser fingrene for at du får se en liten sprellende baby tror du det er sjans for at du får sett kjønn eller??Føles som en evighet til! Er så nervøs, spent, nysgjerrig, livredd.. Ja, alt på en gang
Det skjønner jeg veldig godt. Men det skal gå bra! Krysser fingrene for at du får se en liten sprellende baby tror du det er sjans for at du får sett kjønn eller??
12 + 4
Fortsatt laber form... Begynner bli litt lei Men har heldigvis energi til å se på TV, gjøre litt husarbeid, strikke (endelig!) og kaster jo ikke opp. Tror jeg sist uke kastet opp maks 2-3 ganger totalt, så det er jo deilig.
Og ingen doppler
Håper formen din kommer seg snart! Her er jeg plutselig i mye bedre form (skremmende egentlig, men takk til doppleren ) og det NYTES! Håper snart du får oppleve det samme