Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Gratulerer med 12 uker! :) Så fin mage ❤️

Det blir spennende på fredag! :) Vi var der 13+1 og fikk så fine bilder den ultralyden :)

12 + 3

Ingen doppler idag heller :arghh:

Ny uke, nye muligheter.. Yeah right. Hadde en fin, (nesten) kvalmefri helg før det slo hardt ned igjen idag.. Så lenge varte den gleden. Heldigvis hatt en grei helg da. Så utenom å være hos legen for blodprøver (de 12-ukersprøvene) så har jeg nesten bare ligget i sengen. Er så lei dårlig form nå. Og jeg som hadde håpet på jobbing snart :(

Av mer fornuftige ting har jeg ordnet meg kalender med oversikt over kontroller, viktige hendelser (reiser og eksamener blant annet) og oversikt over hvilken uke jeg er kommet til :) Veldig greit for en gravidhjerne som glemmer alt for tiden. Imponert over at jeg har husket å ta med meg med hunden inn etter hver tur :P

ED92FCC3-DD11-41C7-A000-8EED5790A5A5.jpeg

12 + 3
Ingen doppler idag heller :arghh:

Ny uke, nye muligheter.. Yeah right. Hadde en fin, (nesten) kvalmefri helg før det slo hardt ned igjen idag.. Så lenge varte den gleden. Heldigvis hatt en grei helg da. Så utenom å være hos legen for blodprøver (de 12-ukersprøvene) så har jeg nesten bare ligget i sengen. Er så lei dårlig form nå. Og jeg som hadde håpet på jobbing snart :(

Av mer fornuftige ting har jeg ordnet meg kalender med oversikt over kontroller, viktige hendelser (reiser og eksamener blant annet) og oversikt over hvilken uke jeg er kommet til :) Veldig greit for en gravidhjerne som glemmer alt for tiden. Imponert over at jeg har husket å ta med meg med hunden inn etter hver tur :p

Vis vedlegget 241390
Kjipt at formen er sånn! Her glemte jeg å mate hunden flere ganger så føler med deg. :joyful:

Så kjedelig at den doppleren enda ikke har kommet!!

Og vi skal på UL samme dag ser jeg, nå på fredag. :)

Så kjedelig at den doppleren enda ikke har kommet!!

Og vi skal på UL samme dag ser jeg, nå på fredag. :)

Irriterer meg skikkelig.. Trivsel UL eller annen dere skulle på? :)

Irriterer meg skikkelig.. Trivsel UL eller annen dere skulle på? :)

Trivsel ja, og forhåpentligvis finne ut av om det er en frøken dings eller herr dings. :hilarious:

Trivsel ja, og forhåpentligvis finne ut av om det er en frøken dings eller herr dings. :hilarious:

Spennende spennende :D Satser på gode nyheter for oss begge på fredag ❤️

Kjedelig med så dårlig form. Håper det bedrer seg snart

God bedring! Er forresten superspent på ultralyden din på fredag:-)

God bedring! Er forresten superspent på ultralyden din på fredag:)

Føles som en evighet til! Er så nervøs, spent, nysgjerrig, livredd.. Ja, alt på en gang :P

Føles som en evighet til! Er så nervøs, spent, nysgjerrig, livredd.. Ja, alt på en gang :p
Det skjønner jeg veldig godt. Men det skal gå bra! Krysser fingrene for at du får se en liten sprellende baby;) tror du det er sjans for at du får sett kjønn eller??

12 + 4

Fortsatt laber form... Begynner bli litt lei :p Men har heldigvis energi til å se på TV, gjøre litt husarbeid, strikke (endelig!) og kaster jo ikke opp. Tror jeg sist uke kastet opp maks 2-3 ganger totalt, så det er jo deilig.

Og ingen doppler :arghh:

Det skjønner jeg veldig godt. Men det skal gå bra! Krysser fingrene for at du får se en liten sprellende baby;) tror du det er sjans for at du får sett kjønn eller??

Han er jo kjent for å se kjønnet tidlig så :angelic:

12 + 4
Fortsatt laber form... Begynner bli litt lei :p Men har heldigvis energi til å se på TV, gjøre litt husarbeid, strikke (endelig!) og kaster jo ikke opp. Tror jeg sist uke kastet opp maks 2-3 ganger totalt, så det er jo deilig.

Og ingen doppler :arghh:

Håper formen din kommer seg snart! Her er jeg plutselig i mye bedre form (skremmende egentlig, men takk til doppleren ;) ) og det NYTES! Håper snart du får oppleve det samme :)

Håper formen din kommer seg snart! Her er jeg plutselig i mye bedre form (skremmende egentlig, men takk til doppleren ;) ) og det NYTES! Håper snart du får oppleve det samme :)

Bare så irriterende når formen var så god i helgen.. Men akk, bare alt står bra til på fredag overlever jeg nok litt til ;) Og den doppleren min bør komme i posten snart..

Så spent på UL din denne uka! :excited001

Back
Topp