Veien mot drømmenurket med litt hjelp

12 + 1

Da var vi bikket de 12 første ukene og det føles veldig, veldig fint. Skal ikke skjule at jeg er ekstremt nervøs for ultralyden fredag (håper bare alt er fint med lille), og at jeg fortsatt har litt angst for om dette skal gå fint eller ei. Men har heldigvis roet meg litt ned og velger håpe/tro det beste.

Og ble så glad denne uken da jeg ser flere av dw fine assistert damene har klart det ❤️ Nå må bare resten komme etter med fine egg og 2 streker!

Formen er fortsatt veldig variererende, jeg er absolutt ikke klar for jobb per dags dato. Håper det endrer seg mot neste helg og at jeg neste mandag er tilbake. Satser på det. Kaster ikke opp så ofte, har faktisk ikke gjort det på noen dager, men kvalmen er veldig tilstedeværende og ikke minst - uforutsigbar. Og jeg har null energi til annet enn å gjøre småting i hverdagen. Hjelper selvfølgelig også å vite at jeg i realiteten er overflødig på jobb og ikke trengs. Høres stygt ut, men det er realiteten. Og da kommer jo heller ikke den dårlige samvittigheten snikende heller. Eier ikke et fnugg av dårlig samvittighet ovenfor noen andre enn samboer til tider (og hunden), og det er veldig deilig :D

Idag skal det strikkes, slappes av hos mamma og nyte siste timene med valpene. 3 av 4 blir hentet idag, inkludert favoritten min, men kjenner det er helt greit nå. De er blitt såpass krevende og irriterende at gravidhormonene må styre seg veldig rundt de :P Og søteste jenta blir igjen noen dager, så overgangen skal nok gå veldig greit ❤️

24115529-E025-43B7-9CE0-4888317F3D6E.jpeg

Blitt ganske synlig bolle nå :) Varierer litt for hver dag, følte meg bare feit uten klær idag. Men med klær så ble det greit ;)
Skjønner deg så godt! Hadde samme følelse nesten frem til jeg ble høygravid!

Skjønner deg så godt! Hadde samme følelse nesten frem til jeg ble høygravid!

Idag tidlig derimot var magen veldig fin :P Men men, har jo svær mage for førstegangs. Dog tror jeg det er vanlig med IVF/ICSI å få mage raskt, sett det på mange førstegangsfødende :)

Idag tidlig derimot var magen veldig fin :P Men men, har jo svær mage for førstegangs. Dog tror jeg det er vanlig med IVF/ICSI å få mage raskt, sett det på mange førstegangsfødende :)

Veldig fin mage[emoji7]
Hva er det som gjør at IVF/ICSI gravide får mage tidligere? Dette var interessant[emoji7][emoji7]

Idag tidlig derimot var magen veldig fin :p Men men, har jo svær mage for førstegangs. Dog tror jeg det er vanlig med IVF/ICSI å få mage raskt, sett det på mange førstegangsfødende :)
Følte jeg var så oppblåst under nedreguleringen og hele prosessen så det kan godt være det du sier. Jeg kjøpte mange baggy t shirt og bukser pga det og ømhet ved sprøytestikkene.. :hungover:
Jeg synes ikke du har svær mage, den er helt perfekt :smug: du har jo lillegull inni der!! :rolleyes:

Veldig fin mage[emoji7]
Hva er det som gjør at IVF/ICSI gravide får mage tidligere? Dette var interessant[emoji7][emoji7]

Legen min mente det var fordi vi har brukt så mye hormoner som stimulerer de delene. Er selvfølgelig ulikt fra person til person, men om du tar en titt her inne ser du fort at det er tilfelle :)

Følte jeg var så oppblåst under nedreguleringen og hele prosessen så det kan godt være det du sier. Jeg kjøpte mange baggy t shirt og bukser pga det og ømhet ved sprøytestikkene.. :hungover:
Jeg synes ikke du har svær mage, den er helt perfekt :smug: du har jo lillegull inni der!! :rolleyes:

Veldig fornøyd med magen ❤️ For første gang i livet fornøyd og stolt av kroppen min. Jeg bærer jo et mirakel :D

Legen min mente det var fordi vi har brukt så mye hormoner som stimulerer de delene. Er selvfølgelig ulikt fra person til person, men om du tar en titt her inne ser du fort at det er tilfelle :)
Fikk tidlig mage jeg også[emoji23] Fra uke 11/12 kunne den ikke skjules[emoji23][emoji7]

Spennende, og det er jo egentlig litt logisk[emoji5] håper det en gang blir gjeldende her også[emoji7][emoji7]

Nydelig mage

Fin bollemage ❤️

Back
Topp