Hurra for 12 uker!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se den fine bollå
Nydelige babymagen[emoji7][emoji7][emoji7]
Se den fine bollå
Skjønner deg så godt! Hadde samme følelse nesten frem til jeg ble høygravid!Blitt ganske synlig bolle nå Varierer litt for hver dag, følte meg bare feit uten klær idag. Men med klær så ble det greit
Skjønner deg så godt! Hadde samme følelse nesten frem til jeg ble høygravid!
Idag tidlig derimot var magen veldig fin Men men, har jo svær mage for førstegangs. Dog tror jeg det er vanlig med IVF/ICSI å få mage raskt, sett det på mange førstegangsfødende
Følte jeg var så oppblåst under nedreguleringen og hele prosessen så det kan godt være det du sier. Jeg kjøpte mange baggy t shirt og bukser pga det og ømhet ved sprøytestikkene..Idag tidlig derimot var magen veldig fin Men men, har jo svær mage for førstegangs. Dog tror jeg det er vanlig med IVF/ICSI å få mage raskt, sett det på mange førstegangsfødende
Veldig fin mage[emoji7]
Hva er det som gjør at IVF/ICSI gravide får mage tidligere? Dette var interessant[emoji7][emoji7]
Følte jeg var så oppblåst under nedreguleringen og hele prosessen så det kan godt være det du sier. Jeg kjøpte mange baggy t shirt og bukser pga det og ømhet ved sprøytestikkene..
Jeg synes ikke du har svær mage, den er helt perfekt du har jo lillegull inni der!!
Fikk tidlig mage jeg også[emoji23] Fra uke 11/12 kunne den ikke skjules[emoji23][emoji7]Legen min mente det var fordi vi har brukt så mye hormoner som stimulerer de delene. Er selvfølgelig ulikt fra person til person, men om du tar en titt her inne ser du fort at det er tilfelle
Legen min mente det var fordi vi har brukt så mye hormoner som stimulerer de delene. Er selvfølgelig ulikt fra person til person, men om du tar en titt her inne ser du fort at det er tilfelle
Så stas med mage!! Er så glad på dine vegne! Tenk at du skal bli mamma, V <3