Veien mot drømmenurket med litt hjelp

ENDELIG fått time til fysio! Men ble akutt bekymret for at de ikke skal ta der seriøst siden jeg er så kort på vei.. Spesielt nå som smertene er mer eller mindre stabile grunnet full sykemelding. Satser dog på at det blir greit :) Håper på noen hjemmeøvelser, samt mer informasjon om varmtvannsbassenget.

ENDELIG fått time til fysio! Men ble akutt bekymret for at de ikke skal ta der seriøst siden jeg er så kort på vei.. Spesielt nå som smertene er mer eller mindre stabile grunnet full sykemelding. Satser dog på at det blir greit :) Håper på noen hjemmeøvelser, samt mer informasjon om varmtvannsbassenget.
Jeg fikk bekkentrøbbel i uke 12 og gikk til fysio fra uke 14[emoji4] måtte vente til uke 14 pga fellesferien.. Men jeg ble tatt på alvor ihvertfall, noen får bekkentrøbbel tidlig sånn er der bare sa min fysio[emoji4]

Håper du blir tatt på alvor og har god effekt av fysio kjære du[emoji171][emoji175]

Fysio veit hvordan bekkenet fungerer i et svangerskap, at det er hormoner som forårsaker at leddbånd strekkes og dermed kan det skje så fort man er blitt gravid ikke kun når kroppen begynner å bli tung, og de veit at smertene ikke trenger å være like ille når man har tatt det med ro. Så er helt sikker på at du blir tatt på alvor og får supre forebyggende øvelser :)

Takk dere, satser på at det blir bra på torsdag :)

Lykke til med både fysio og UL og forhåpentligvis bedring av formen snart

12 + 5

Nå har jeg gitt opp den doppleren og bestilt fra babyplan. Kostet meg jo bare 89.- for å låne 30 dager. Kjører forbi lagret deres rett før lånet går ut så regner med jeg kan returnere den der (ikke sende). Håper jo på at den er her innen fredag, men realistisk er vel den her mandag. Men sikkert fortere enn den andre jeg har bestilt :shifty:

2 (!) lange dager igjen til ultralyden nå ❤️

Oooooooooog jeg har begynt å kjenne det jeg tror er liv der inne. Livmoren kom jo overraskende fort opp for å være førstegangs og det har vært bevegelse noen dager nå. Var først usikker på om det var babyen eller annet, men blir sterkere for hver dag og mer tydelig. Ikke spark, men dulting borti. Spesielt om jeg trykker lett nedenfor trusekanten. Merker også om jeg ligger helt i ro på sofaen eller i sengen :) Gleder meg til mer tydelige spark om noen uker :D

Herlig følelse!

Åh, så herlig[emoji7][emoji7][emoji7]

Lykke til!

ps - akkurat ei i junigruppa som fikk vite gutt av Lundring, men jente på OUL...

Masse lykke til på UL imorgen! Veldig spennende!

Back
Topp