Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Er jo derfor han sikkert sier 90% sikker ofte for det KAN forandre seg. Jeg har ikke shoppa før jeg har sett samme kjønn på ul to ganger[emoji23] Jo, med sønnen min. For det var så innmari tydelig i uke 13. Litt med utydelig med jente.

Lykke til idag

Masse lykke til idag[emoji171][emoji175]

Ahhh.. De har hatt strømbrudd. Ergo mer ventetid. 3 stykk før meg (ene er heldigvis inne nå).. Blir vel en time ekstra venting..

Ahhh.. De har hatt strømbrudd. Ergo mer ventetid. 3 stykk før meg (ene er heldigvis inne nå).. Blir vel en time ekstra venting..

Æsj! Så kjedelig. Har du med strikketøyet?

Oh no! :yuck: Det må du alltid ha med deg fremover, på sykehuset, kontroller og slikt - plutselig er det venting. :p

Men er så kvalm, atte fytti katta :( Så tror strikking bare hadde blitt tull akkurat nå..

Åå, så typisk!! Det er jo det siste man ønsker når man allerede har venta en evighet på UL [emoji85] Spent!!

Men er så kvalm, atte fytti katta :( Så tror strikking bare hadde blitt tull akkurat nå..

Ja, om du er kvalm går det absolutt ikke. Må gjøres kun når man har gode perioder. Har du spurt om du kan få legge deg ned noe sted?

Ja, om du er kvalm går det absolutt ikke. Må gjøres kun når man har gode perioder. Har du spurt om du kan få legge deg ned noe sted?

Bare kvalm av nervøsitet så går nok fint ;) Helsigvis bare ei inn før oss igjen, og hun er nok litt lenger på vei så skal nok ikke ha organrettet.

Bare kvalm av nervøsitet så går nok fint ;) Helsigvis bare ei inn før oss igjen, og hun er nok litt lenger på vei så skal nok ikke ha organrettet.

Du trenger egentlig ikke å være nervøs, for dette har vi jo bestemt at skal gå bare bra! :D Lykke til!

Håper du har kommet inn nå! Utrolig kjedelig med forsinkelser altså...

Lykke til! ❤️

Back
Topp