Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Gratulerer så mye med 12 uker kjære du[emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer med 12 uker[emoji7][emoji7][emoji173][emoji173]

Gratulerer med 12 uker :Heartred

Gratulerer med 12 uker! :D

Kjedelig at vi ikke bytter uke på samme dag lengre, jeg fikk jo brått en dag lengre svangerskap etter OUL. :shifty: :p

Kjedelig at vi ikke bytter uke på samme dag lengre, jeg fikk jo brått en dag lengre svangerskap etter OUL. :shifty: :p

Teite OUL. Akkurat det er litt deilig å slippe med assistert, da blir man ikke flyttet :P Om det er noen trøst er lille målt en dag kortere hver UL (egget kan fort ha blitt befruktet morgenen etter) ;)

Teite OUL. Akkurat det er litt deilig å slippe med assistert, da blir man ikke flyttet :p Om det er noen trøst er lille målt en dag kortere hver UL (egget kan fort ha blitt befruktet morgenen etter) ;)

Jeg trøster meg mer med at jeg neppe trenger å gå helt frem til termindato uansett. Er jo så lenge til (sa hun som er 20+0 i morgen :hilarious::angel8).

Jeg trøster meg mer med at jeg neppe trenger å gå helt frem til termindato uansett. Er jo så lenge til (sa hun som er 20+0 i morgen :hilarious::angel8).

Huff ja.. Kjenner her at det med å gå høygravid og over tiden på sommeren ikke frister særlig.. Håper han/hun kommer 13 juli her, da er jeg akkurat 37+0. Tviler dog, og bør kanskje ikke håpe for mye på det heller :P Men hadde vært greit med julibarn altså!

Gratulerer med 12 uker

Gratulerer med 12 uker <3

Gratulerer med 12 uker :Heartred

Gratulerer med 12 uker! :happy:

Hipp hurra for 12 uker!

Gratulerer så mye med 12 uker, en etterlengtet milepæl!:Heartred

Hurra for 12 uker på vei!! Den største milepælen så langt :D Og flere skal det bli [emoji173]️ Har godfølelsen!

Back
Topp