Takk!Og jeg er selvfølgelig helt enig
Hvordan går det med deg og lille i magen da?![]()
Her går det fint, men er endel kvalm, men utover det tror jeg bittelille har det bra
Gleder meg til å komme over den kneika kjenner jeg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Og jeg er selvfølgelig helt enig
Hvordan går det med deg og lille i magen da?![]()
Gleder meg til å komme over den kneika kjenner jeg 
Her går det fint, men er endel kvalm, men utover det tror jeg bittelille har det braGleder meg til å komme over den kneika kjenner jeg
![]()
Ville bare gratulere så mye med gutten din, og vellykket TUL 

Vet ikke om du fikk sett at jeg skrev i dagboken din. Klønet sånn med siteringenVille bare gratulere så mye med gutten din, og vellykket TUL
Så fint UL bilde![]()
og litt rart da Det har jeg nok ikke fått med meg neime klønete av meg å ikke se det også da
Tusen takkDet var en enorm lettelse å se lillegutt sprelle inni der
og litt rart da
![]()
Blir nesten like overrasket over at de finner bebis på hver UL
og like lettet over at alt stemmer hver gang 
Det skjønner jeg. Er så deilig å kjenne seg trygg, og vite at den lille har det braBlir nesten like overrasket over at de finner bebis på hver UL
og like lettet over at alt stemmer hver gang
Gleder meg til å følge med videre i svangerskapet ditt![]()
Ja, Helt enig!
Så koselig! Hyggelig at vi kan følge hverandre selv om det ikke ble desemberbaby på meg likevel. Glad jeg bare havnet over i januar, og slapp å vente enda lenger.Føler meg heldig der
![]()
Titter innom januar i ny og ne, så skal følge med til gutten din dukker opp! 

For en fin oppdatering ❤
Snart halvveis med en frisk og fin gutt i magen!bå blir han bare sterkere og tydeligere og straks kjenner du det på utsiden også! Gled deg
![]()
Ja, tenkt! Snart halvveisHar morkaken plassert på foran, så jeg må nok smøre meg med litt ler tålmodighet
Men håper det skjer snart likevel!

Set har gått fort!deilig da!
Ja, jeg også har den forran, men kjent liv daglig fra 19+0, og 20+2 klarte jeg å kjenne på utsiden!er jo nor med å holde handa på rett plass til rett tid og
Du har jo kjent tidlig i forhold til at morkaka er forran da og fremover blir det bare mer og sterkere!men kjenner til det, mye vil ha mer
![]()
Wow, tenk at du straks er 19 fulgåttesom tiden flyr! Hurra for frisk og fin mageboer, og så koselig at magen er dukket opp
![]()

Det er nok ikke så lenge igjen nei! Heldig du som kjenner det daglig, dét gleder jeg meg til også![]()

Så koselige oppdateringer![]()
Og du? den vogna der har jeg skikkelig lyst på selv
![]()
Til og med i den fargen
![]()
Tenk du er halvveis allerede, tiden går helt latterlig fort![]()
Godt at alt var fint på UL også
Sender mage mange klemmer![]()