Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en herlig oppdatering! Godt ting føles lettere og lysere ut nå23+5
I går kjente mannen endelig spark utenpå! Han har nok kjent det tidligere, men da vært usikker på hva han egentlig har kjent, men i går kjente han det helt tydelig!
Formen er grei, hodet begynner endelig å henge med på utviklingen til kroppen, og akkurat nå så trives jeg med å være gravid
Jeg prøvde meg på fjelltur i helgen, hadde hviledag torsdag og fredag, fjelltur på lørdag og hviledag igjen i går. Hadde ikke svogeren min bært på en egen stol for meg så hadde det ikke gått. Men med gode hvilepauser så kom jeg meg opp over 400 høydemeter til toppen på ca 1500 moh og til flott utsikt over JotunheimenJeg hadde ganske vondt i kroppen etterpå, men med det nydelige været, de flotte høstfargene og den utsikten! Så var det verdt det! Og så tar jeg det veldig veldig rolig i dag slik at kroppen får hente seg inn igjen.
Nå har ting roet seg veldig på jobben også, så det blir deilige dager fremover. Nå er skuldrene senket og jeg kan ta hensyn til meg selv uten dårlig samvittighet. Jeg skal til jordmor på fredag, og så legen en dag til uken. Skal høre med de om jeg kvalifiserer til svangerskapspenger siden jeg har en veldig fysisk jobb uten særlig mulighet for gode pauser/hvile.![]()

Så utrolig spennende!
Unnskyld at jeg spør så intimt, men hvordan stimulerer du brystvortene? Og hvor lenge av gangen? Og hvor ofte har dere sex? Jordmoren min sa de var de beste rådene nemlig, men vil ikke spørre detaljert om det temaet![]()
Masse lykke til i siste innspurt![]()
Skal heie på at han kommer snart
![]()
![]()
Alt er så vidt jeg vet fint her ogTusen takk for detHåper alt er bra med deg og gullet i magen
![]()
Stimulerer brystvortene ved å legge nippel mellom tommel og pekefinger og gni lett frem og tilbake/klype litt forsiktig. Prøver meg litt frem etter å ha lest på nettetMan kan stimulere til man får en ri/kynner, og så ta pause til rien/kynneren har gitt seg og så stimulere videre. Maks 1 time morgen og kveld er det jeg har lest. Men man orker gjerne ikke så lenge heller.
Vi har bare hatt sex 2-3 ganger så langt i år... Jeg skulle gjerne hatt mer, men tar hva jeg får.
Vis vedlegget 345661
Tviler på jeg orker mer enn 10 minutter når jeg skal begynne med det
1 time er jo vilt lenge!Tviler på jeg orker mer enn 10 minutter når jeg skal begynne med det
![]()
Og så fikk jeg jo litt kynnere, men ikke noe voldsomme greier, ikke på langt nær nok til å sette i gang noe iallfall

Masse lykke til med siste innspurt! Tenk, nå er han her snart![]()
![]()

Jeg prøvde meg på det i dag tidlig, holdt ut i 45 minutter og angrer nå fordi det ble jo ganske ømt til slutt.Og så fikk jeg jo litt kynnere, men ikke noe voldsomme greier, ikke på langt nær nok til å sette i gang noe iallfall
![]()
![]()