Vegasus sin dagbok

Du var tålmodig! :eek: Det tviler jeg på at jeg orker. Begynner ikke med det før om 3 ukers tid uansett, men er jo spennende å se om det fører til noe så klart. Når er terminen din?

Jeg gjør det ikke så lenge igjen :hilarious:
Har termin den 16. januar, så en uke igjen i dag! :)

Så spennende!! Masse lykke til i innspurten ❤ plutselig har du lille i armene!!

40+3 :dummy: Termin i dag!

Så kom termindagen, og enda er lillegutt på innsiden av magen. Det er litt rart med det, men jeg var jo skikkelig redd for å gå over termin, fast bestemt på at det var helt uaktuelt!
Men så, iløpet av den siste uken har jeg gått gjennom en prosess. Og nå er jeg heldigvis helt avslappet med å gå over termindatoen. Jeg er faktisk så avslappet at jeg tenker at jeg vil ikke settes i gang med mindre det er høyst nødvendig. Vil ikke strippes heller. Jeg vil at fødsel skal starte av seg selv når lillegutt og kroppen min er klar for det. :happy:

Det hjelper jo at formen er såpass fin som den er nå også. Bekkenet er nesten ikke vondt lenger og jeg har mer energi. Eneste som plager meg litt nå er tett nese og at jeg må opp hver time/annenhver time om natten for å tisse. :p

I dag har jeg vært ute og kost meg på tur med hundene i det fine været. :joyful: Det er lite som er så flott som snødekt vinter i solskinn altså!!

7C6A6CD9-0A8F-4B81-851C-EED53E689E10.jpeg
61BBCA22-0759-4339-BF04-E34651F2D7AA.png
C7CA66E9-7083-4AF3-931E-4260538B5A69.jpeg
9380ECF8-D6C7-4202-BBEF-8412DB3FA8AE.jpeg

Imponerende med så god form på termindato altså! Wow!
Mange føler at de har litt mer energi rett føre fødsel så kanskje det er rett rundt hjørnet? :D
Spennende dager hvert fall, madde mykke til! Plutselig har fu gan i armene ❤

Wow, så sprekt å gå den runden på selveste termindagen!! Vet nesten ikke om jeg orker det nå engang :hilarious:
Følger spent med på når lillegutten melder sin ankomst :happy:

Imponerende med så god form på termindato altså! Wow!
Mange føler at de har litt mer energi rett føre fødsel så kanskje det er rett rundt hjørnet? :D
Spennende dager hvert fall, madde mykke til! Plutselig har fu gan i armene ❤

Har hatt mer energi de siste to ukene, så tror ikke det betyr så mye for min del :p Veldig spennende dager nå ja! :D Tusen takk :Heartred

Wow, så sprekt å gå den runden på selveste termindagen!! Vet nesten ikke om jeg orker det nå engang :hilarious:
Følger spent med på når lillegutten melder sin ankomst :happy:

Er i mye bedre form nå enn jeg har vært nesten hele svangerskapet faktisk, mer energi og mindre vondt. Veldig glad for å få en fin avslutning på svangerskapet altså :joyful:

Ser fantastisk ut :) :) :) Håper jeg og er i stand til å komme meg ut på en sånn tur på termindato :) :)

Det var veldig deilig! :joyful: Håper også du får en fin tid med fin form på slutten av svangerskapet! :happy:

Har hatt mer energi de siste to ukene, så tror ikke det betyr så mye for min del :p Veldig spennende dager nå ja! :D Tusen takk :Heartred

Er i mye bedre form nå enn jeg har vært nesten hele svangerskapet faktisk, mer energi og mindre vondt. Veldig glad for å få en fin avslutning på svangerskapet altså :joyful:

Det var veldig deilig! :joyful: Håper også du får en fin tid med fin form på slutten av svangerskapet! :happy:
Jeg var i god form sist på slutten i alle fall :) :) :) men vi får se hvordan det blir :) merker jeg er mer sliten enn normalt, men en lenge gåtur/lett joggetur opp til par hundre høydemeter går ennå helt fint i alle fall :)

41+0
default_babysmokk.gif
4 dager over tiden

Vært på første overtidskontroll i dag. Alt så bra ut med baby heldigvis.
default_Happy.gif

Jeg har knapt en cm åpning og er ikke moden. Nå er jeg så sliten og lei, så kjenner jeg ble skikkelig motløs av den beskjeden der.. så da var det greit å få strippet denne gangen så det kanskje kan skje noe før ny kontroll på fredag. Og jeg som var så naiv at jeg lot meg selv håpe at det kanskje kunne nærme seg noe nå...
default_sur.gif

41+0
default_babysmokk.gif
4 dager over tiden

Vært på første overtidskontroll i dag. Alt så bra ut med baby heldigvis.
default_Happy.gif

Jeg har knapt en cm åpning og er ikke moden. Nå er jeg så sliten og lei, så kjenner jeg ble skikkelig motløs av den beskjeden der.. så da var det greit å få strippet denne gangen så det kanskje kan skje noe før ny kontroll på fredag. Og jeg som var så naiv at jeg lot meg selv håpe at det kanskje kunne nærme seg noe nå...
default_sur.gif
Har ført hørt om at folk som knappt er moden har født 24 timer etter strippingen :) :) nå kommer mini snart uansett heldigvis :)

Takk! Trengte faktisk akkurat en sånn historie nå! ❤️ Det gir litt mer håp. :happy:
Svigersøstra mi fødte vel em datter 02 på natta i rekordfart for 9 år siden etter å ha blitt strippet på 41+2 hos jordmor. Og ho var ikke moden ja :) også lest og hørt om mange mange andre :) Håper minien din kommer snart, du får prøve å massere brystene pg ha sex med mannen /sorry TMI :) :)

Svigersøstra mi fødte vel em datter 02 på natta i rekordfart for 9 år siden etter å ha blitt strippet på 41+2 hos jordmor. Og ho var ikke moden ja :) også lest og hørt om mange mange andre :) Håper minien din kommer snart, du får prøve å massere brystene pg ha sex med mannen /sorry TMI :) :)

Så fint å høre :happy:
Håper jeg også! Ja, ikke vært så enkelt å få med mannen på sengevals i det siste dessverre. :shifty:

Om det er en trøst gikk jeg fra å ikke være moden i det hele tatt til å ha baby i armene få timer senere. Lykke til med innspurten :love7

Spennende at det kan skje når som helst :D Selv om utålmodighet herjer verre nå, så husker man det alldeles ikke når man har mini i armene! Var vanvittig utålmodig da jeg gikk overtid i desember. Prøvde alt for å få henne til å komme seg ut! Er dårlig gjort at de lar oss vente disse små :hilarious:

Gleder meg til å lese om når han endelig dukker opp :)

Back
Topp