Ja, det er sant! Og så er det det med å prøve å leve litt i nuet og nyte dagene også, mellom gulping og gråting og lite søvn og alt annet som kan være slitsomt og tøft, for dagene går så utrolig fort. Jeg skjønner ikke hvor tiden har blitt av siden november i fjor, så jeg håper virkelig ikke at dette er eneste gang jeg har baby.
Jeg tror jeg skal prøve en test i morgen om ikke mensen kommer i dag. Eggløsningen var sein denne syklusen og det virker som om den er lengre (har sikkert litt med at det ikke er mer enn 6,5 mnd siden fødsel), for egentlig skulle jeg hatt mensen 1. juni etter gammel sykluslengde. Samtidig ved jeg at det ikke er vits for meg å teste tidlig, selv ikke med tidligtester, for de slår aldri ut tidlig på meg. Har til og med opplevd å teste på mens-dagen og få blendahvit test, og så likevel være gravid (kort lutealfase). Så her er det bare å være tålmodig...Hadde vært gøy å havne i samme termingruppe ja!
Dagene flyr unna når man har små i hus ja. Men så stopper den litt opp igjen når man kommer i DPO-land som prøver igjen da
Tålmodighet er en dyd
Krysser fingrene for deg iallfall!!

Hadde vært gøy å havne i samme termingruppe ja!

Her er jeg litt plutselig i dpo-land selv tror jeg, fikk brått el-smerter dagen etter vi hadde vært litt aktive her
Så kanskje ikke så veldig overraskende at dagens test er blenda

Ikke sikkert jeg klarer å vente til i kveld med å ta ny test. Selvom jeg vet at det egentlig er like greit å vente til i morgen egentlig, så måå jeg ta ny i dag uansett