Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haaahaaa 1.aprilJeg har visstnok fungerende melkekjertler. Kommer råmelk ut av begge puppene.
Nei faktisk ikke.. De lekker råmelk. XDHaaahaaa 1.april
Nekter å tro deg skriv det på nytt imorgen!Nei faktisk ikke.. De lekker råmelk. XD
Vi får se om det kommer opp når jeg jubler for 29+0 XDNekter å tro deg skriv det på nytt imorgen!
hahahaha, raringer Så uvirkelig det føles at dere allerede har hatt 3D UL!!! <3 Og snart bikker uke 30!!
Ja, det er helt sykt. 29+0 imorgenhahahaha, raringer Så uvirkelig det føles at dere allerede har hatt 3D UL!!! <3 Og snart bikker uke 30!!
Takk! Veldig lettet. Det betyr at om noe skulle skje i før den tid skal jeg bare rett til sykehuset for vurdering.. Så lettet, dette har ligget som en mørk sky over en lengre periode.Gratulerer med 29 uker og så bra at keisersnittet ble godkjent
Det skjønner jeg godtTakk! Veldig lettet. Det betyr at om noe skulle skje i før den tid skal jeg bare rett til sykehuset for vurdering.. Så lettet, dette har ligget som en mørk sky over en lengre periode.
Sortert klær for vask idag, og alt er bare så søtt. I tillegg en kjole mamma sendte, som både jeg og mine søstre har brukt som små.
Hu skal se om hu finner bilde av meg i den, så tenker jeg å ta bilde av frøkna og henge de opp side ved side. Om 8 uker og 4 dager kan det hende hu er her!
Har også dåpskjolene våres! Så mamma tar vare på ting gitt. Håper hu finner ett bilde. Jeg prøver å slappe av mest mulig egentligNyyyyt den siste rugetida!!
Og wow, at mamman din har tatt vare på den kjolen! Tror ikke det finnes ett klesplagg fra når jeg var lita