Vårt lille Knøtt er født ♡

IMG_20190326_1_5.jpg
Så, Frøkna er fremdeles en liten Frøken. Hu har masse hår. Søt liten jente. Men lite samarbeidsvillig!

Last edited:
29+0 og fått telefon fra KK.
Seksjonsoverlegen har godkjent keisersnittet mitt, så da søkes jeg inn til Voss.
Får brev med dato og tidspunkt.
Føler meg en million ganger lettere, nå har vi en plan.
Puppene mine har såvidt begynt å lekke litt melk, heldigvis ikke store mengder, tenk det sølet! Men det lover hvertfall veldig godt for fremtidig amming. :)

Gratulerer med 29 uker og så bra at keisersnittet ble godkjent ❤️

Takk! Veldig lettet. Det betyr at om noe skulle skje i før den tid skal jeg bare rett til sykehuset for vurdering.. :) Så lettet, dette har ligget som en mørk sky over en lengre periode.
Det skjønner jeg godt :)

Så motiverende å lese gladhistorier når man nettopp har startet prøvingen selv. For en nusselig jente. ❤️ Gratulerer, gleder meg til å følge deg i innspurten!

Sortert klær for vask idag, og alt er bare så søtt. I tillegg en kjole mamma sendte, som både jeg og mine søstre har brukt som små.
Hu skal se om hu finner bilde av meg i den, så tenker jeg å ta bilde av frøkna og henge de opp side ved side. ❤️ Om 8 uker og 4 dager kan det hende hu er her! :love7

Nyyyyt den siste rugetida!! :Heartred
Og wow, at mamman din har tatt vare på den kjolen! Tror ikke det finnes ett klesplagg fra når jeg var lita :p

Back
Topp