Vårt lille Knøtt er født ♡

31+0 og føler tiden går så sakte. Familiemiddag på torsdag (mannens familie), de har ikke sett oss på to måneder, dette kan bli gøy. :p

Masse masse lykke til!
 
Gikk det ikke bra?
Joda. Jeg visste jo at sjansen for å treffe på hu var ganske god..
Hu overrasket oss litt.
Hu spurte hvordan det gikk med graviditeten og resten av kroppen, som i seg selv var litt rart. Har hun ikke gjort på mange år. Og prøvde å forsikre seg om at vi hadde det bra.
Så jeg spurte om hu vil se frøkna når hu har ankommet, og sa at ja, det vil hu gjerne. Så fulgte opp med at jeg håper at de kan ha ett forhold.
Da begynte hu å grine.
Som mannen min sa "det gikk mye bedre enn forventet"
Skal hvertfall ikke stå på meg om de ikke får ett forhold.
 
Joda. Jeg visste jo at sjansen for å treffe på hu var ganske god..
Hu overrasket oss litt.
Hu spurte hvordan det gikk med graviditeten og resten av kroppen, som i seg selv var litt rart. Har hun ikke gjort på mange år. Og prøvde å forsikre seg om at vi hadde det bra.
Så jeg spurte om hu vil se frøkna når hu har ankommet, og sa at ja, det vil hu gjerne. Så fulgte opp med at jeg håper at de kan ha ett forhold.
Da begynte hu å grine.
Som mannen min sa "det gikk mye bedre enn forventet"
Skal hvertfall ikke stå på meg om de ikke får ett forhold.

Det var da godt da :D
Det er så viktig å ha et godt forhold til sine besteforeldre!
 
Det var da godt da :D
Det er så viktig å ha et godt forhold til sine besteforeldre!
Det er det jeg tenker også. Vil gjerne at hu skal ha ett forhold til de alle, så får vi legge våre forskjeller til side for frøkna’s skyld. Husker selv min farmor som døde da jeg var 4, og savner hu jo.
 
Det er det jeg tenker også. Vil gjerne at hu skal ha ett forhold til de alle, så får vi legge våre forskjeller til side for frøkna’s skyld. Husker selv min farmor som døde da jeg var 4, og savner hu jo.

Forstår det. Min farmor døde når jeg var 11 og det går ikke en dag uten at jeg tenker på henne og savner henne.
 
Joda. Jeg visste jo at sjansen for å treffe på hu var ganske god..
Hu overrasket oss litt.
Hu spurte hvordan det gikk med graviditeten og resten av kroppen, som i seg selv var litt rart. Har hun ikke gjort på mange år. Og prøvde å forsikre seg om at vi hadde det bra.
Så jeg spurte om hu vil se frøkna når hu har ankommet, og sa at ja, det vil hu gjerne. Så fulgte opp med at jeg håper at de kan ha ett forhold.
Da begynte hu å grine.
Som mannen min sa "det gikk mye bedre enn forventet"
Skal hvertfall ikke stå på meg om de ikke får ett forhold.
Ååh, så fint :Heartred håper det går seg til, at ting kan bli lagt vekk når frøkna kommer :Heartred
 
Joda. Jeg visste jo at sjansen for å treffe på hu var ganske god..
Hu overrasket oss litt.
Hu spurte hvordan det gikk med graviditeten og resten av kroppen, som i seg selv var litt rart. Har hun ikke gjort på mange år. Og prøvde å forsikre seg om at vi hadde det bra.
Så jeg spurte om hu vil se frøkna når hu har ankommet, og sa at ja, det vil hu gjerne. Så fulgte opp med at jeg håper at de kan ha ett forhold.
Da begynte hu å grine.
Som mannen min sa "det gikk mye bedre enn forventet"
Skal hvertfall ikke stå på meg om de ikke får ett forhold.
Jeg ble ikke rasket over for å si det sånn med tanke på hvor manipulerende jeg har opplevd henne..... :p
Hun er snill for å kunne ha sjans for å møte barnebarnet sitt.
 
Jubler over 33+0, og at jeg har fått reservert dåpsdatoen jeg vil ha, i kirken jeg vil ha. :)
Viktig å reservere den tidlig, da det er snakk om at vi skal reise til Oslo for dåp, slik at familien herfra får muligheten til å betale billetter og sånt uten problemer.
Yay!
Igår kjente jeg litt på kynnere, litt ubehagelig, men om det ikke skjer så altfor ofte er det ikke så ille tenker jeg. :D
Nå er det ikke så altfor lenge igjen, men merker tiden går supersakte. :p
 
Gratulerer med 33 uker :Heartred Nedtelling til den lille kommer nå tenker jeg :)
 
Back
Topp