Har også dåpskjolene våres! Så mamma tar vare på ting gitt. Håper hu finner ett bilde. Jeg prøver å slappe av mest mulig egentlig
Så koselig gjort av mamman din! Heldig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også dåpskjolene våres! Så mamma tar vare på ting gitt. Håper hu finner ett bilde. Jeg prøver å slappe av mest mulig egentlig
31+0 og føler tiden går så sakte. Familiemiddag på torsdag (mannens familie), de har ikke sett oss på to måneder, dette kan bli gøy.
Takk, gruer meg litt..Masse masse lykke til!
Takk, gruer meg litt..
Traff på svigermor idag også, det var tøft.
Joda. Jeg visste jo at sjansen for å treffe på hu var ganske god..Gikk det ikke bra?
Joda. Jeg visste jo at sjansen for å treffe på hu var ganske god..
Hu overrasket oss litt.
Hu spurte hvordan det gikk med graviditeten og resten av kroppen, som i seg selv var litt rart. Har hun ikke gjort på mange år. Og prøvde å forsikre seg om at vi hadde det bra.
Så jeg spurte om hu vil se frøkna når hu har ankommet, og sa at ja, det vil hu gjerne. Så fulgte opp med at jeg håper at de kan ha ett forhold.
Da begynte hu å grine.
Som mannen min sa "det gikk mye bedre enn forventet"
Skal hvertfall ikke stå på meg om de ikke får ett forhold.
Det er det jeg tenker også. Vil gjerne at hu skal ha ett forhold til de alle, så får vi legge våre forskjeller til side for frøkna’s skyld. Husker selv min farmor som døde da jeg var 4, og savner hu jo.Det var da godt da
Det er så viktig å ha et godt forhold til sine besteforeldre!
Det er det jeg tenker også. Vil gjerne at hu skal ha ett forhold til de alle, så får vi legge våre forskjeller til side for frøkna’s skyld. Husker selv min farmor som døde da jeg var 4, og savner hu jo.
Ååh, så fint håper det går seg til, at ting kan bli lagt vekk når frøkna kommerJoda. Jeg visste jo at sjansen for å treffe på hu var ganske god..
Hu overrasket oss litt.
Hu spurte hvordan det gikk med graviditeten og resten av kroppen, som i seg selv var litt rart. Har hun ikke gjort på mange år. Og prøvde å forsikre seg om at vi hadde det bra.
Så jeg spurte om hu vil se frøkna når hu har ankommet, og sa at ja, det vil hu gjerne. Så fulgte opp med at jeg håper at de kan ha ett forhold.
Da begynte hu å grine.
Ja jeg håper det. Vil at hu skal ha ett godt forhold til farmora si, selv om ting ikke er så bra mellom oss. Vil ikke ta fra henne det.Ååh, så fint håper det går seg til, at ting kan bli lagt vekk når frøkna kommer
Jeg ble ikke rasket over for å si det sånn med tanke på hvor manipulerende jeg har opplevd henne.....Joda. Jeg visste jo at sjansen for å treffe på hu var ganske god..
Hu overrasket oss litt.
Da begynte hu å grine.
Ikke sant..Jeg ble ikke rasket over for å si det sånn med tanke på hvor manipulerende jeg har opplevd henne.....
Hun er snill for å kunne ha sjans for å møte barnebarnet sitt.
Takk! Ja, teller ned dagene til keisersnittet.Gratulerer med 33 uker Nedtelling til den lille kommer nå tenker jeg
Når skulle du ha KS?Takk! Ja, teller ned dagene til keisersnittet.