26+0, 101 dager igjen!
Hatt litt av en dag, startet ganske greit på IKEA, valgte ut en del til oppbevaring hjemme. (kommode o.l.)
Hadde avtalt leiebil til halv 3, Leiebilen ville ikke starte.. Gikk en halvtime, jeg satt i bilen og venta, ble kaldere og kaldere. Han gikk opp for å fikse... Funka fortsatt ikke, og når han da ringte til de som har ansvaret, begynte jeg å få veldig vondt i magen, så jeg ble redd for lille Knøttet mitt. Kjente litt lite liv.
Magevondten fortsatte fram til jeg hadde lagt meg hjemme i senga under varmeteppet, det er da 1,5 time siden vi skulle hatt leiebilen!! Tok så lang tid å fikse liksom, måtte til og med bytte leiebil.
På dette punktet var jeg så redd at jeg ringte føden. Jeg ble forsikret, spurt om smertene. Bedt om å telle spark og ringe tilbake om en time. Iløpet av veldig kort tid var jeg oppe i 10 spark. Som visstnok er normalen på en time.
Så tror jeg er rimelig bortskjemt med spark og bevegelser altså.
Vondten er heldigvis borte.
Hu på føden trodde det kunne ha noe med stresset med leiebilen å gjøre, så fremover kommer jeg til å ha så lite med stress å gjøre, vil ikke være så usikker igjen... Eller redd...
Knøttet er aktivt nå, og det er enda godt. Nå venter jeg på at mannfolket skal dundre inn døra med en kebab, så tar jeg nok en tidlig kveld.
Elskede lille Knøttet mitt, for hver dag som går, jo bedre sjanser har du for å overleve på utsiden. Håper du holder deg inne i hvertfall 11 uker til