Vårt lille Knøtt er født ♡

Gratulerer med over halvveis! :D

Så fort det har gått. Syns ikke det er så lenge siden du fikk positiv test :Heartred

Tror vi har bestemt oss for vogn, venter på å høre tilbake om eventuelle adaptere og bilstoler, om det er mulig å ha liggedel på samtidig, for det er annlegg for søskenvogn. Så får svar imorgen. Om det er mulig er det flotters!! Og da blir det den.
Vært på IKEA, kjørt rundt i en sånn liten vogn med elektrisk motor, fordi jeg sliter med å gå, gikk strålende.
Det fine med vogna er at den kan brukes som krybbe og er godkjent som det, dersom vi ikke finner seng vi liker med en gang.
I tillegg tenker vi Babynest i senga, om vi kan finne ett som er passelig stort.
Også har vi kjøpt Caboo Close bæresele for de første månedene, og godt mulig vi ender opp med å kjøpe en til da hun er større.
Dette blir bra! :)

Første samtale på KK unnagjort, ny en om ca 5 uker. Håper vi kommer frem til en løsning som passer meg.
23+0 idag! Idag ville de prøvd å redde henne om noe skulle skje :)

Svimte nesten av på vei til sykehuset, hvorfor vet jeg ikke, vet bare at jeg var veldig svimmel. Skal til fastlegen neste uke og ber da om rekvisisjon så jeg får taxi eller noen form for transport til neste avtale, så det samme ikke skjer igjen. :)❤️

BB66A490-7985-467A-BD13-2E9667C976FB.jpeg
23+0 føler meg bare feit

Fine babymagen ❤️

Lykke til i morgen :)
Så kjekt å ha en del ting på plass da.

Lykke til i morgen :)
Så kjekt å ha en del ting på plass da.
Ja, veldig kjekt å ha ting på plass. :) Foreløpig er alt på plass hos hans far. Babynestet er på vei hit i posten.
De foreløpige testene viser at jeg ikke har svangerskapsdiabetes, og det er bra!
Og jeg får mest sannsynligvis taxi til neste kontroll på sykehuset, siden jeg nesten svimte av på vei fra bussen til sykehuset, og han regner ikke med at det blir bedre med det første, så må bare sørge for å være steder hvor jeg har muligheten til å sette meg ned... :P

Ja, veldig kjekt å ha ting på plass. :) Foreløpig er alt på plass hos hans far. Babynestet er på vei hit i posten.
De foreløpige testene viser at jeg ikke har svangerskapsdiabetes, og det er bra!
Og jeg får mest sannsynligvis taxi til neste kontroll på sykehuset, siden jeg nesten svimte av på vei fra bussen til sykehuset, og han regner ikke med at det blir bedre med det første, så må bare sørge for å være steder hvor jeg har muligheten til å sette meg ned... :p
Så bra at du ikke har svangerskapsdiabetes da. Håper det fortsetter sånn :)
Oi, ikke noe kjekt å ha det sånn. Bra at du da kan få taxi ved neste kontroll.

Back
Topp