Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin stigning på testene da
Jeg pleier å slå ut rundt DPO 14/4+0 men denne gangen slo jeg ut tidligere, rundt 12 DPO (tester ikke før med digital men testene var så sterke så måtte )Dagens, nederste fra idag ! For dere som har vært gravid tidligere, når slo den digitale ut på 2-3? Har så lyst at det skal være snart!
Vis vedlegget 449340
Her var for å sammenligne rfsu test mot babyplan... Såvidt streken er synlig på rfsu sin test.. Sykt at dem kan være så dårlige!
Vis vedlegget 449339
Jeg tok en digital i går, 15dpo, fremdeles 1-2 herJeg pleier å slå ut rundt DPO 14/4+0 men denne gangen slo jeg ut tidligere, rundt 12 DPO (tester ikke før med digital men testene var så sterke så måtte )
Jeg pleier å slå ut rundt DPO 14/4+0 men denne gangen slo jeg ut tidligere, rundt 12 DPO (tester ikke før med digital men testene var så sterke så måtte )
Jeg er 13 dpo idag, trur ikke jeg tør teste enda!Jeg tok en digital i går, 15dpo, fremdeles 1-2 her
Husk at det kan være store individuelle forskjeller i hCG. Jeg har tendens til rask stigning og høye nivåer av hCG. Sist gang hadde jeg menstermin 27/2. UL-termin 20/2, så ble flyttet en uke frem på OTUL. Hadde en SA 20/5 dvs. syklusen før jeg ble gravid med B1 og i følge UL-terminen min ble jeg gravid på CD4 (forstå det den som vil). Hadde EL 2/6 og fikk følgende:For dere som har vært gravid tidligere, når slo den digitale ut på 2-3?
Jeg fikk 2-3 på Clearblue på samme urin som den nederste fra Makesure, 13dpo:Dagens, nederste fra idag ! For dere som har vært gravid tidligere, når slo den digitale ut på 2-3? Har så lyst at det skal være snart!
Vis vedlegget 449340
Her var for å sammenligne rfsu test mot babyplan... Såvidt streken er synlig på rfsu sin test.. Sykt at dem kan være så dårlige!
Vis vedlegget 449339
Wow, det er jo ganske spesielt med UL terminen da! Regner med du var sikker på EL og hadde testet for det?Husk at det kan være store individuelle forskjeller i hCG. Jeg har tendens til rask stigning og høye nivåer av hCG. Sist gang hadde jeg menstermin 27/2. UL-termin 20/2, så ble flyttet en uke frem på OTUL. Hadde en SA 20/5 dvs. syklusen før jeg ble gravid med B1 og i følge UL-terminen min ble jeg gravid på CD4 (forstå det den som vil). Hadde EL 2/6 og fikk følgende:
9/6: Positiv tidligstrimmel BP (3+0 menstermin, 3+4 EL-termin, 4+0 UL-termin
10/6: 1-2 CB digital (3+1 menstermin, 3+5 EL-termin, 4+1 UL-termin)
14/6: 2-3 CB digital + CBFM: Gravid (4+5 menstermin, 4+2 EL-termin, 5+5 UL-termin)
20/6: 3+ CB digital (5+4 menstermin, 5+1 EL-termin, 6+4 UL-termin)
Denne gangen har jeg menstermin 29/7. Med forsinket EL, 12/11, er EL-termin 5/8. Har fått følgende til nå:
21/11: Positiv strimmel BP (4+3 menstermin, 3+3 EL-termin)
23/11: 1-2 CB digital (4+5 menstermin, 3+5 EL-termin)
24/11: CBFM: Gravid (4+6 menstermin, 3+6 EL-termin)
25/11: 2-3 CB digital (5+0 menstermin, 4+0 EL-termin)
Denne gangen er jeg veldig usikker på hvor langt jeg faktisk har kommet siden syklusen min ikke har vært regelmessig på 1,5 år så litt usikker på når jeg skal ta den siste digitale
Wiii hvor langt er du på vei nå da?Jeg fikk 2-3 på Clearblue på samme urin som den nederste fra Makesure, 13dpo:
Vis vedlegget 449358
Tror jeg hadde fått 1-2 på Clearblue 12dpo som er alle testene over Clearblue-testen.
Visstnok er denne batchen fra Makesure dårlige. Men jeg har sjekket alle Menybutikker i området og alle har fra samme batch.
14dpo i dag. Blodprøve i morgen!Wiii hvor langt er du på vei nå da?
Hørt rykter om makesure, selv bruker jeg bare babyplan og har vært fornøyd med dem.
Jeg tok digital nå på kvelden. Den slo ut 2-3 uker Noe som stemmer med at jeg er rundt 4+4 idagDagens, nederste fra idag ! For dere som har vært gravid tidligere, når slo den digitale ut på 2-3? Har så lyst at det skal være snart!
Vis vedlegget 449340
Vis vedlegget 449339
Jepp jeg tester som en gal etter EL, temper og kjenner på tapp. Den gang da brukte jeg tester og tempet jeg så jeg er ganske sikker men samtidig vet man jo ikke sikkert så er litt sånn eh hele opplegget. Derfor det er fint å bli ferdig med de første 12 ukene sånn at man får en UL-terminWow, det er jo ganske spesielt med UL terminen da! Regner med du var sikker på EL og hadde testet for det?
Ser jo at det varierer mye på deg fra den ene gangen til den andre på når den slår ut da!
Takk for at du deler
Får prøve å ha is i magen litt til
Begynner å gå opp for meg hvor lite kontroll man egentlig har, når det kommer til prøving og svangerskapJepp jeg tester som en gal etter EL, temper og kjenner på tapp. Den gang da brukte jeg tester og tempet jeg så jeg er ganske sikker men samtidig vet man jo ikke sikkert så er litt sånn eh hele opplegget. Derfor det er fint å bli ferdig med de første 12 ukene sånn at man får en UL-termin
Jeg må bare si at du har kjempefine sterke streker på disse testene, så tror ikke du trenger å bekymre deg altså Men kjenner til testetrangen og behovet for å følge med å ha kontroll. Hvis du bekymrer deg veldig mye så er det kanskje like greit å ta hcg blodprøve med to dagers mellomrom? Kanskje du klarer å senke skuldrene litt mer da?Jeg merker et intens usunt handlingsmønster når det kommer til testing (snakker da hos meg selv). Jeg klarer ikke å la være å teste, men samtidig kan ikke testene brukes til å måle utvikling av hcg egentlig, men gjør det likevel. Tok test idag på 18 DPO, selv om jeg har hatt sterke streker og positiv clearblue på 2-3 uker og ingenting som tilsier at det skal være noe galt. Fikk svakere strek idag og det irriterer meg noe så grenseløst at jeg ikke klarer å slutte å prøve å kontrollere svangerskapet, noe som faktisk ikke vil være mulig uansett Gir meg liksom mer bekymring da istedenfor lettelse, samtidig visst den er sterkere så gir den lettelse….. Dagens utblåsing Noen tips Anyone til å legge vekk dette sykelige fokuset på å teste å kontrollere noe som ikke kan kontrolleres? Legger ved 16 DPO og 18 DPO