Våre tester

Hei. Testa positivt idag. Og ble veldig sjokkert. Jeg fikk mensen for noen dager siden. Det var sannsynligvis en festeblødning. Men jeg va så drita lei prøving. At jeg starta p-pilla igjen.for 6 dager siden. Og slik ble resultatet.
Fikk helt panikk.
Vet ikke helt hvor langt jeg er på vei. Men cirka 5 uker tror jeg.
Har ikke mye symptomer. Ømme pupper. Og muligens at jeg føle med sulten /tisse.
Test Tatt med dag urin

Vedlegg

• 20241202_101554.jpg
    20241202_101554.jpg
    2,1 MB · Visninger: 50
Hei. Testa positivt idag. Og ble veldig sjokkert. Jeg fikk mensen for noen dager siden. Det var sannsynligvis en festeblødning. Men jeg va så drita lei prøving. At jeg starta p-pilla igjen.for 6 dager siden. Og slik ble resultatet.
Fikk helt panikk.
Vet ikke helt hvor langt jeg er på vei. Men cirka 5 uker tror jeg.
Har ikke mye symptomer. Ømme pupper. Og muligens at jeg føle med sulten /tisse.
Test Tatt med dag urin
Gratulerer så mye med tidenes overraskelse :love7

Våger meg inn her, og håper den lille spira sitter. Er 40, og har hatt tre SA og én MA (i uke 9) siden oktober i fjor, så det har vært et heftig år. Måtte førjulstida bli full av håp og forventning og glede.
IMG_6935.jpeg
Dette er mitt første fryseforsøk fra andre IVF-uttak. Satte inn en femdagers blastocyst 25/11, og testa svakt svakt positivt 10dpo. Litt usikker på om terminen min blir 17/8 eller om den endres, men tror det stemmer med et par dagers slingringsmonn.

Da åpner vi ballet for August-gruppen!

Jeg er ca. 12 dpo i dag og her er dagens test. Ivf termin er 4. August. Dette er tredje gangen jeg er gravid på 1 år, har 2 MA bak meg, så får se hvor lenge jeg kan henge her inne :bag:

Er det flere som har fått positive tester her inne? :dummy1::dummy:
Ææææh! Gratulerer!!!
Krysser fingrene for at dette er terminspira!

4+0 i dag :)
IMG_6940.jpeg

5+0 i dag, teststreken er så vidt sterkere enn kontrollstreken. Har en clearblue digital ukesindikator på lur, men venter litt til med å ta den. Fikk ikke 3+ før 5+2 med forrige baby, men han ble perfekt likevel :love017

Vedlegg

• IMG_4991.jpeg
    IMG_4991.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 17
Back
Topp