Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med 3+Vis vedlegget 449425
Da har jeg forhåpentligvis tatt min siste test nå dette svangerskapet 4+6 i dag!
Tusen takk for det. Dumt jeg ikke kan bare roe meg med det istedenfor å skape unødvendig uro hos meg selv.. Ja skulle gjerne gjort det, men fastlegen min vil ikke gjøre det fordi hun mener det ikke vil bidra til trygghet men mer usikkerhet. Får tidlig UL i uke 7, må bare være tålmodig å prøve å ikke teste frem til da, men det er så vanskeliiiiigJeg må bare si at du har kjempefine sterke streker på disse testene, så tror ikke du trenger å bekymre deg altså Men kjenner til testetrangen og behovet for å følge med å ha kontroll. Hvis du bekymrer deg veldig mye så er det kanskje like greit å ta hcg blodprøve med to dagers mellomrom? Kanskje du klarer å senke skuldrene litt mer da?
Kjempe fine tester! Vi må ha troen, vi blir like lei oss selv uansett om vi har utgangspunkt i at det kan gå galt, eller om vi tar utgangspunkt i at det skal gå bra. Forskjellen er bare at den ene bidrar til mye mer uro:/ Lettere sagt enn gjort da! Gratulerer med 2-3 på clearblueNye tester igjen Fortsatt 14 DPO, 4+2Vis vedlegget 449421
Syns make sure testen har blitt sterkere bare siden imorges Har lagt merke til at jeg får sterkere tester på formiddagen/ettermiddagen kontra på morgenurin. Var fint å se 2-3 på digital. Har litt troen jeg nå
Åh wow den var herlig.Vis vedlegget 449425
Da har jeg forhåpentligvis tatt min siste test nå dette svangerskapet 4+6 i dag!
Veldig fin strek Nå har ikke jeg erfaring med den testtypen der, men hos meg ble teststreken sterkere enn kontrollstreken ved 20dpo (babyplan) da jeg var gravid med førstemann. Det er vel ca en uke etter forventet mens i «normal» syklus.Altså, e en uke sia mensen uteble, men e det normalt at teststreken e SÅ sterk?
Hvor mange dpo er du? Har ikke erfaring med den testtypen der, så vet ikke om den er «kjent» for å gi svak strek eller ikke. Du har ikke en strimmel fra babyplan eller make sure (ikke den dårlige batchen) du kan ta? Digital med ukesindikator er litt vanskelig å sammenligne med, for man vet jo ikke om du er heelt på grensa til å få 2+ eller ikke.Tok en test i dag, og syns streken er litt svak….
Fikk 1-2 uker på digital på lørdag som var, så trodde kanskje den ville vært mye sterkere i dag?
Hvor langt på vei er du da?Tok en test i dag, og syns streken er litt svak….
Fikk 1-2 uker på digital på lørdag som var, så trodde kanskje den ville vært mye sterkere i dag?
Jeg anbefaler deg å kjøpe et annet merke for å se om du får en sterkere strek, ikke stol blindt på de digital, du kan være på grensen til 2 - 3.Tok en test i dag, og syns streken er litt svak….
Jeg fikk 2-3 på clearblue når jeg var 4+3, men egget kan ha festet seg senere hos deg enn det du tenker det har gjort noe som naturligvis vil resultere i at hcg din er lavere som den skal være på dette tidspunkt Ville ikke bekymret meg, men heller kjøpt inn babyplan sine tester å sjekke strek på disse(utvikling). Og evt ta en ny clearblue om du ønsker det om 3-4 dagerEr 4+3. Hadde eggløsning 12/11. Og første dag i siste mens var 1/11.