Våre tester

Jeg må bare si at du har kjempefine sterke streker på disse testene, så tror ikke du trenger å bekymre deg altså :Heartpink Men kjenner til testetrangen og behovet for å følge med å ha kontroll. Hvis du bekymrer deg veldig mye så er det kanskje like greit å ta hcg blodprøve med to dagers mellomrom? Kanskje du klarer å senke skuldrene litt mer da?:Heartpink
Tusen takk for det.❤️ Dumt jeg ikke kan bare roe meg med det istedenfor å skape unødvendig uro hos meg selv.. Ja skulle gjerne gjort det, men fastlegen min vil ikke gjøre det fordi hun mener det ikke vil bidra til trygghet men mer usikkerhet. :( Får tidlig UL i uke 7, må bare være tålmodig å prøve å ikke teste frem til da, men det er så vanskeliiiiig

Nye tester igjen:hilarious: Fortsatt 14 DPO, 4+2:HeartpinkVis vedlegget 449421
Syns make sure testen har blitt sterkere bare siden imorges :) Har lagt merke til at jeg får sterkere tester på formiddagen/ettermiddagen kontra på morgenurin. Var fint å se 2-3 på digital. Har litt troen jeg nå:shy:
Kjempe fine tester! Vi må ha troen, vi blir like lei oss selv uansett om vi har utgangspunkt i at det kan gå galt, eller om vi tar utgangspunkt i at det skal gå bra. Forskjellen er bare at den ene bidrar til mye mer uro:/ Lettere sagt enn gjort da! Gratulerer med 2-3 på clearblue❤️

Altså, e en uke sia mensen uteble, men e det normalt at teststreken e SÅ sterk?

Vedlegg

• Snapchat-1376945493.jpg
    Snapchat-1376945493.jpg
    456,8 KB · Visninger: 22
Last edited:
Tok en test i dag, og syns streken er litt svak…. :(
Fikk 1-2 uker på digital på lørdag som var, så trodde kanskje den ville vært mye sterkere i dag?

Vedlegg

• IMG_0481.jpeg
    IMG_0481.jpeg
    450 KB · Visninger: 40
  • IMG_0425.jpeg
    IMG_0425.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 41
Altså, e en uke sia mensen uteble, men e det normalt at teststreken e SÅ sterk?
Veldig fin strek :happy: Nå har ikke jeg erfaring med den testtypen der, men hos meg ble teststreken sterkere enn kontrollstreken ved 20dpo (babyplan) da jeg var gravid med førstemann. Det er vel ca en uke etter forventet mens i «normal» syklus.

Last edited:
Fikk 1-2 uker på digital på lørdag som var, så trodde kanskje den ville vært mye sterkere i dag?
Hvor mange dpo er du? Har ikke erfaring med den testtypen der, så vet ikke om den er «kjent» for å gi svak strek eller ikke. Du har ikke en strimmel fra babyplan eller make sure (ikke den dårlige batchen) du kan ta? Digital med ukesindikator er litt vanskelig å sammenligne med, for man vet jo ikke om du er heelt på grensa til å få 2+ eller ikke.

Jeg anbefaler deg å kjøpe et annet merke for å se om du får en sterkere strek, ikke stol blindt på de digital, du kan være på grensen til 2 - 3.

Er 4+3. Hadde eggløsning 12/11. Og første dag i siste mens var 1/11.
Jeg fikk 2-3 på clearblue når jeg var 4+3, men egget kan ha festet seg senere hos deg enn det du tenker det har gjort noe som naturligvis vil resultere i at hcg din er lavere som den skal være på dette tidspunkt❤️ Ville ikke bekymret meg, men heller kjøpt inn babyplan sine tester å sjekke strek på disse(utvikling). Og evt ta en ny clearblue om du ønsker det om 3-4 dager

Back
Topp