Våre tester

Etter flere tester med «noe» på de siste dagene, samt blenda test imorges, kom det endelig positive tester i formiddag. Det ble et positivt sjokk kan man si :love7 10 dpo idag. Er kvalm og uggen, og har vært det noen dager allerede. Håper denne spiren blir hos meg:Heartblue:Heartpink

IMG_9539.jpeg
IMG_9583.jpeg

Da åpner vi ballet for August-gruppen!

Jeg er ca. 12 dpo i dag og her er dagens test. Ivf termin er 4. August. Dette er tredje gangen jeg er gravid på 1 år, har 2 MA bak meg, så får se hvor lenge jeg kan henge her inne :bag:

Er det flere som har fått positive tester her inne? :dummy1::dummy:
Lovende med 2-3 på 12 dpo da, det tilsier ikke kjemisk iallfall :)

Uheldig idag, dessverre også denne gangen. Har nå begynt å blø, 4+3, antakelig en kjemisk. 4+4 sist. Håpet på augustbaby, men får håpe det går bedre neste gang.. Veldig koselig å være med i denne gruppa, håper på det beste for dere andre :smiley-angelic003❤️

Vedlegg

• IMG_0281.jpeg
    IMG_0281.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 47
Uheldig idag, dessverre også denne gangen. Har nå begynt å blø, 4+3, antakelig en kjemisk. 4+4 sist. Håpet på augustbaby, men får håpe det går bedre neste gang.. Veldig koselig å være med i denne gruppa, håper på det beste for dere andre :smiley-angelic003❤️
Ånei, Det var ikke sånn det skulle gå. Så kjipt :arghh: :Heartpink Sender en god klem og ønsker om at du får ny spire neste runde som sitter hele veien :Heartpink

11 dpo idag, og den digitale slo ut :shy: Mistet i kjemisk forrige gang vi ble gravide, så rakk bare å glede meg i en ukes tid. Så har blanda følelser. Men krysser fingrene for denne spiren:Heartblue Gjenstår å se om testene blir sterkere de neste dagene :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_9597.jpeg
    IMG_9597.jpeg
    850,4 KB · Visninger: 28
Min test 12dpo (morgen). Kommer nok til å ta en test hver morgen fremover for å se at det går riktig vei :shy: Men det er litt knotete når 2-åringen er med meg på badet og absolutt vil vite hva jeg driver med og hvorfor jeg tisser i en kopp :hilarious:

Vedlegg

• IMG_4858.jpeg
    IMG_4858.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 29
Her er mine fra 11 DPO- 16 DPO, men funker vell ikke å ta fremover nå? Er 16 DPO idag og streken på 15 og 16 DPO syns jeg var ganske like.

Vedlegg

• IMG_0588.jpeg
    IMG_0588.jpeg
    286,5 KB · Visninger: 44
  • IMG_0614.jpeg
    IMG_0614.jpeg
    395,3 KB · Visninger: 42
  • IMG_0645.jpeg
    IMG_0645.jpeg
    426,6 KB · Visninger: 44
  • IMG_0661.jpeg
    IMG_0661.jpeg
    407,4 KB · Visninger: 44
Her er mine fra 11 DPO- 16 DPO, men funker vell ikke å ta fremover nå? Er 16 DPO idag og streken på 15 og 16 DPO syns jeg var ganske like.
Fin stigning! :Heartred Ut fra hvor mørk siste er, er det ikke sikkert du ser noe mer forskjell. Jeg synes 16 ser mørkere ut enn 15, men det er jo bare en dag da, hcg dobler seg på 48 timer ca :)

Får ta en siste i morgen da og se forskjell på 15 og 17 (lefjes). Håper bare dette går denne gangen❤️ Takk for respons! @Maya91 ❤️

Back
Topp