Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lovende med 2-3 på 12 dpo da, det tilsier ikke kjemisk iallfallDa åpner vi ballet for August-gruppen!
Jeg er ca. 12 dpo i dag og her er dagens test. Ivf termin er 4. August. Dette er tredje gangen jeg er gravid på 1 år, har 2 MA bak meg, så får se hvor lenge jeg kan henge her inne
Er det flere som har fått positive tester her inne?
Ånei, Det var ikke sånn det skulle gå. Så kjipt Sender en god klem og ønsker om at du får ny spire neste runde som sitter hele veienUheldig idag, dessverre også denne gangen. Har nå begynt å blø, 4+3, antakelig en kjemisk. 4+4 sist. Håpet på augustbaby, men får håpe det går bedre neste gang.. Veldig koselig å være med i denne gruppa, håper på det beste for dere andre
Kjempefin stigning på testene dine10, 11 og 12 dpo. Nederste er 12 dpo
Vis vedlegget 449172
Ja, håper virkelig spiren klamrer seg fast!Kjempefin stigning på testene dine
Fin stigning! Ut fra hvor mørk siste er, er det ikke sikkert du ser noe mer forskjell. Jeg synes 16 ser mørkere ut enn 15, men det er jo bare en dag da, hcg dobler seg på 48 timer caHer er mine fra 11 DPO- 16 DPO, men funker vell ikke å ta fremover nå? Er 16 DPO idag og streken på 15 og 16 DPO syns jeg var ganske like.
Jeg synes det ser fint ut mine er ganske likeMine siste tester:
Vis vedlegget 449235
Vis vedlegget 449236
Vet ikke om økningen ser bra ut? Nervepirrende dette her..
Krysser fingrene for at det øker merSynes også økningen ser bra ut @Milla_mor