Våre tester

Velkommen til oss, krysser fingrene for at spiren sitter hele veien denne gangen for deg ❤️

Sender deg mange klemmer og baby støv ❤️ krysser fingrene for at blodprøven kommer tilbake med høyt hcg nivå :D skal ikke ta en blodprøve før på mandag, så denne helgen kommer til å bli laaaaaang :bag: :sorry:
Takk for det! Håper det samme for deg❤️ Masse lykke til! Håper du får slappet noe av til helgen selv om du venter i spenning. Er jo et evig tankekjør dette

Så sterke fine streker :Heartred

Jeg fant nettopp det gamle lageret mitt, har vist en god del tester liggende, og så er det jo noen nye på vei i posten :angelic:

Jeg kommer nok til å teste i løpet av helgen, min samboer kunne lukte metallsmaken fra munnen min i går :bag:
Kos deg med testingen, det er kanskje et godt tegn :D Jeg tok mine siste i dag og har kun 1 digital igjen som ryker på søndag :smiley-ashamed004

Hei! Jeg fikk positiv test på onsdag, rundt 9 dpo. Følte det på meg ganske tidlig, at jeg var gravid, slik som da jeg var gravid med nr 1 Er litt engstelig for om spiren holder eller ei, men det må jeg nok bare rekne med å være Har tenkt til å ta en digital en om et par dager.

Hei! Jeg fikk positiv test på onsdag, rundt 9 dpo. Følte det på meg ganske tidlig, at jeg var gravid, slik som da jeg var gravid med nr 1 Er litt engstelig for om spiren holder eller ei, men det må jeg nok bare rekne med å være Har tenkt til å ta en digital en om et par dager.
Gratulerer og velkommen hit :joyful:
Krysser fingrene for at den holder seg fast:cat:

Sniker meg inn her. 9dpo. Har mistet mange ganger, men ønsker derfor å få med meg litt av en termingruppe for første gang. Tidligere har jeg ventet, riktignok på KG og ikke her, og det har jeg angret litt på når jeg har mistet. For det må være lov å glede seg litt óg? Har lyst til å skrike det ut til alle, men vi venter med å fortelle til våre nærmeste til vi har passert 12 uker. Det er lenge til det! :joyful:

20241122_132059.jpg20241122_131403.jpg

Hei! Håper det lykkes denne gangen for deg! Er helt forferdelig å gå gjennom MA og SA. Jeg har vært gjennom en MA og en SA før jeg nå er gravid for 3 gang. Er 12 DPO idag, men er livredd så klart for at dette ikke går veien. Klarer ikke å stole på test streken heller så har målt hcg igår og venter på svar idag. Legger ved test strekene.
Oppdatering! Har fått svar på HCG og jeg er gravid❤️ Da er det å vente tålmodig på alt som skal utvikle seg fremover.

Sniker meg inn her. 9dpo. Har mistet mange ganger, men ønsker derfor å få med meg litt av en termingruppe for første gang. Tidligere har jeg ventet, riktignok på KG og ikke her, og det har jeg angret litt på når jeg har mistet. For det må være lov å glede seg litt óg? Har lyst til å skrike det ut til alle, men vi venter med å fortelle til våre nærmeste til vi har passert 12 uker. Det er lenge til det! :joyful:

Vis vedlegget 448836Vis vedlegget 448837
Velkommen skal du være :cat:

Jeg har ikke turt å teste enda, men ville følge med på utviklingen de viser i appen her. Termin gruppen ble en bonus jeg ikke kjente til.
Synes det er så fint med alle gruppene og det samholdet hvor man ellers kanskje ikke har noen å spørre om snakke med :Heartred

Jeg også vil være med her :love017
Antydning til strek i går på tidligtest, men tydeligere streker i dag 9dpo! Veldig spent på utviklingen fremover. Jeg var også gravid med termin i juli, men da var strekene svake og jeg begynte å blø 19dpo. Er optimist og tror det går bedre denne gangen :smiley-bounce012

Vedlegg

• IMG_4847.jpeg
    IMG_4847.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 29
I følge menstermin 29. juli. I følge EL som forøvrig var forsinket denne PP så har jeg termin 1. aug. Ligger mao og vipper mellom to måneder denne gangen også. Håper det ikke bare er en streifer :)

Vedlegg

• IMG_4418.jpeg
    IMG_4418.jpeg
    529,1 KB · Visninger: 27
  • IMG_4421.jpeg
    IMG_4421.jpeg
    32,3 KB · Visninger: 27
  • IMG_4427.jpeg
    IMG_4427.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 28
Fult program i dag så ble ingen testing før nå i ettermiddag. Har menstermin 29. juli men ut i fra eggløsning er termin 5. aug. Det betyr at jeg er nok 4+0 i dag og 11DPO

Vedlegg

• IMG_4444.jpeg
    IMG_4444.jpeg
    228,2 KB · Visninger: 16
Last edited:
Hei! Ny her i dag og glad for at august-gruppa er åpna! Testet svaaakt positivt på strimmel onsdag, og tok denne Clearblue torsdag. Strimlene er fortsatt ganske svake. Klarer ikke helt la være å fortsette å teste…. Opplevde sa høsten for to år siden, før jeg syklusen etterpå ble gravid igjen og har en fin skatt på 14 mnd.
Så nervøs og engstelig for om dette går veien ☺️
Gratulerer til alle andre med små spirer også ❤️

Vedlegg

• IMG_1276.jpeg
    IMG_1276.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 8
Hei!
Testet positivt med svake streker på tidligstrips for noen dager siden, tok en digital tidligtest i går og der kom det også +
Tok digital test med ukeindikator i dag i tillegg til fertilitetsmonitoren!
Opplevde kjemisk i juni og fikk da ikke positivt svar på fertilitetsmonitoren og digital test med uker. Men nå fikk jeg det og håpet er mye større nå! Synes det er veldig skummelt å glede seg, men samtidig har jeg lyst så fortelle det til alle! Gleder meg så til at vi en dag blir 3! Krysser alt jeg har for at lille holder seg

Vedlegg

• Snapchat-391682513.jpg
    Snapchat-391682513.jpg
    867,9 KB · Visninger: 9
Sjekket når jeg testet med digital sist. Var visst tilsvarende i dag så da ble det en digital også på tampen av dagen :wacky:

Nå skal jeg «bare» bruke opp siste fire strimler og få 2-3 og 3+ på digital også sier jeg meg i grunn fornøyd

Vedlegg

• IMG_4483.jpeg
    IMG_4483.jpeg
    996,4 KB · Visninger: 10
Kanskje kroppen din reagerer på at den skal starte å produsere mer hcg ;) Kanskje det er derfor du spyr 7 DPO, det er rundt da det begynner :) Jeg syns du skal gjør det som er rett for deg ❤️ Vi støtter deg her inne uansett hva som skjer med den lille i magen❤️
Ja, det er veldig interessant! :-D Tusen takk, så hyggelig å være med her. Enda kjennes alt rett- og har ikke tatt flere tester, men føler på en trang til å gjøre det :nailbiting: Er i utlandet i et par uker, og får nok kjøpt noe her- men usikker på om de er like til å stole på/enkle som i Norge. Får bare satse på at symptomene øker og at jeg ikke merker noe uvanlig!

Ja, det er veldig interessant! :-D Tusen takk, så hyggelig å være med her. Enda kjennes alt rett- og har ikke tatt flere tester, men føler på en trang til å gjøre det :nailbiting: Er i utlandet i et par uker, og får nok kjøpt noe her- men usikker på om de er like til å stole på/enkle som i Norge. Får bare satse på at symptomene øker og at jeg ikke merker noe uvanlig!
Kjenner ikke til tester fra utlandet, så kan ikke svare på det men vil nå tro at de er pålitelige :D
Her har kvalmen og oppkasten slått inn, sitter akkurat nå på do på jobben og kaster opp, er alene på jobb, så dette går jo bra og sjefen svarer ikke :bag:

Denne var 11dpo :happy: 4+0 i dag, kvalmen meldte seg i går :depressed:mener å huske det tok ett par uker sist...skulle liksom vaske huset og pynte til jul før det slo ut som værst. Noen fler ?
1000004072.jpg

Heldigvis ingen kvalme her om det er lovt å si. Har fylt kvoten og vell så det fra forrige graviditet :bag:

Back
Topp