Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn var mine også, begynner å ta seg opp nå heldigvisJeg tok test og strek va dårlig. Dagen etterpå samme. Men idag er strek sterkere. Vet ikke hvor langt jeg er.
Sånn va mine make sure teste. Tror hcg va veldig lav da. Vent 2 - 3 dager så kommer strekenTidligtesten er den svakeste! Tatt på samme urin
Vis vedlegget 450048
Samme skjedde med meg 9dpo med babyplan strimler! Men tror jeg hadde «flaks» med at vanlig-testen hadde unormalt mye fargestoff. Dagen etter var vanlig-stimmelen litt svakere før det begynte å stige igjen Legger ved testrekken, nr 3 fra toppen er 9dpo tidligtest, og den rett under er samme urin med vanlig test.Tidligtesten er den svakeste! Tatt på samme urin
Vis vedlegget 450048
Heldigvis ganske sterke streker. Fremdeles bare 10dpo derSånn va mine make sure teste. Tror hcg va veldig lav da. Vent 2 - 3 dager så kommer streken
viser jo at man skal være forsiktig med å måle stigning med tester! Tenkte noen kunne ha nytte av å se detSamme skjedde med meg 9dpo med babyplan strimler! Men tror jeg hadde «flaks» med at vanlig-testen hadde unormalt mye fargestoff. Dagen etter var vanlig-stimmelen litt svakere før det begynte å stige igjen Legger ved testrekken, nr 3 fra toppen er 9dpo tidligtest, og den rett under er samme urin med vanlig test.
Nei, hcg dobler seg ca hver 48time. Så ta en ny i morgen og sammenlign 13dpo og 15dpo hellerJeg ser ikke noe særlig utvikling fra i går til i dag, bør jeg være bekymret? Har masse symptomer. Trøtt, brystene vokser (og klør), skrubbsulten hele tiden, murringer.
Vis vedlegget 450136Vis vedlegget 450137
Tusen takk, da kan jeg slappe mer av i dagNei, hcg dobler seg ca hver 48time. Så ta en ny i morgen og sammenlign 13dpo og 15dpo heller
Nei, hcg dobler seg ca hver 48time. Så ta en ny i morgen og sammenlign 13dpo og 15dpo heller
Får ikke til å redigere innlegg, så skriver et til. Til nå har streken blitt sterkere for hver dag, så litt derfor jeg reagerte også..Tusen takk, da kan jeg slappe mer av i dag