Våre tester

Håper så veldig at dette skal holde hele veien, men i dag fikk jeg meg en liten knekk – bitte litt brunt slim på dopapiret :nailbiting: Håper det bare er gammelt blod som ikke betyr noe. Testen er sterk og streken kom med en gang. 16 dpo, 4+2 i dag.
IMG_6959.jpeg

Tidligtesten er den svakeste! Tatt på samme urin:wideyed:
Vis vedlegget 450048
Samme skjedde med meg 9dpo med babyplan strimler! Men tror jeg hadde «flaks» med at vanlig-testen hadde unormalt mye fargestoff. Dagen etter var vanlig-stimmelen litt svakere før det begynte å stige igjen :happy: Legger ved testrekken, nr 3 fra toppen er 9dpo tidligtest, og den rett under er samme urin med vanlig test.

Vedlegg

• IMG_5004.jpeg
    IMG_5004.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 39
Samme skjedde med meg 9dpo med babyplan strimler! Men tror jeg hadde «flaks» med at vanlig-testen hadde unormalt mye fargestoff. Dagen etter var vanlig-stimmelen litt svakere før det begynte å stige igjen :happy: Legger ved testrekken, nr 3 fra toppen er 9dpo tidligtest, og den rett under er samme urin med vanlig test.
viser jo at man skal være forsiktig med å måle stigning med tester! Tenkte noen kunne ha nytte av å se det:happy:

Drister meg til og snike meg inn her i håp om at denne spiren er en termin spire :Heartred Forrige måned endte i en SA, har vært hos legen idag og målt hcg og skal ta en ny på mandag for og sjekke stigning eller om det går feil vei, til nå lover det godt i hvertfall

Vedlegg

• IMG_5135.jpeg
    IMG_5135.jpeg
    355,9 KB · Visninger: 19
IMG_6965.jpeg
17 dpo i dag og 2-3 på cb digital :-) Ikke noe mer blod (bank i bordet!) hittil!

Jeg ser ikke noe særlig utvikling fra i går til i dag, bør jeg være bekymret? Har masse symptomer. Trøtt, brystene vokser (og klør), skrubbsulten hele tiden, murringer.
IMG_1250.jpegIMG_1251.jpeg

Back
Topp