Våre tester

Hei. Kan dere hjelpe meg litt?
Ser denne testen jeg tok i dag positiv ut? Eller tror dere det bare er en skyggestrek?
Svak positiv men måtte zoome inn, er det farge på streken? Hvis ikke er det skyggestrek dessverre

Hei. Kan dere hjelpe meg litt?
Ser denne testen jeg tok i dag positiv ut? Eller tror dere det bare er en skyggestrek?
Er den rosa eller grå/hvit på fargen? Hvis rosa ville jeg sagt den er positiv, hvis ikke skygge

Et lite tips, mange tester bedre på urin nr 2, meg selv inkludert. Har du testet på den eller kveldsurin?
Skal ut og kjøpe nye tester nå, prøver på andre urin - har ikke testet det før. Har testet sterk på kvelden før! Bør jeg prøve å holde meg så lenge som mulig?
Har du testet med vanlig-test? Jeg har inntrykk av at tidligtestene funker bra ekstremt tidlig i løypa, men at når man faktisk ser tydelig strek slik som med deg, så vises det mye bedre med vanlig test. Krysser fingrene for at det er derfor! :Heartred
Hadde bare med meg tidlig test på tur, ikke testet med vanlig strimmel. Dette var veldig betryggende å høre, jeg skal kjøpe ny test nå og prøve på andre urin, også har jeg babyplan vanlig test jeg kan ta når jeg kommer hjem i kveld :Heartred

Skal ut og kjøpe nye tester nå, prøver på andre urin - har ikke testet det før. Har testet sterk på kvelden før! Bør jeg prøve å holde meg så lenge som mulig?
Ja, jo mer konsentrert bedre svar vil du få, men kan og vente til du må på toalettet som vanlig, bare ikke drikk et helt glass rett før for da blir det veldig utvannet urin :smiley-ashamed004

Ja, jo mer konsentrert bedre svar vil du få, men kan og vente til du må på toalettet som vanlig, bare ikke drikk et helt glass rett før for da blir det veldig utvannet urin :smiley-ashamed004
Er iallfall gått to timer nå, skal prøve så lenge jeg kan. De hadde bare rfsu her, har lest at de kan være litt svakere, så regner ikke med å bli veldig beroliget, men tar nå testen likevel.

Min erfaring er at de testene der er mindre tydelige! Jeg har kjøpt Metode sine «tidlig test strimler», og de viser tydeligere streker. Har du prøvd Clearblue sin enda?☺️
Gir ikke opp håpet helt enda, skal teste med babyplan både tidlig og vanlig når jeg kommer hjem i kveld. Prøvde clearblue på lørdag, den var positiv, men ikke kjempesterk, men det sa en annen her at hun ikke fikk sterk før etter 5+ :)

Gir ikke opp håpet helt enda, skal teste med babyplan både tidlig og vanlig når jeg kommer hjem i kveld. Prøvde clearblue på lørdag, den var positiv, men ikke kjempesterk, men det sa en annen her at hun ikke fikk sterk før etter 5+ :)
Det er så individuelt at man må bare prøve seg frem :) Jeg kjøpte den Clearblue der det står Gravid (ikke gravid) + ukes indikator på. Det beroliget meg veldig :)

Jeg krysser fingrene for babyplan i kveld :Heartred

Back
Topp