Våre tester

Jeg er 17 DPO, 4+3. Testene har ikke steget siden fredag, og blir nå svakere, så det er nok dessverre en kjemisk. Venter fortsatt på blødning, så håper den kommer snart. Syns jeg såvidt så noe blodspor tidligere i ettermiddag, og hadde en stikkende smerte en halvtime før det, så tipper det er i gang.
Mange varme tanker til deg. Prøv å gjøre noe hyggelig/distraherende - spis noe godt, gråt, se TV-serier, gå tur, etc. Klem!

Mange varme tanker til deg. Prøv å gjøre noe hyggelig/distraherende - spis noe godt, gråt, se TV-serier, gå tur, etc. Klem!
Tusen takk :Heartred Fy søren, det var tøft å være på jobb i dag. Nå har jeg endelig fått satt meg ned, og har kjøpt ben&jerrys iskrem, og skal sleppe ut tårene jeg har holdt inne i hele dag. Så skal jeg prøve å kose meg med noe tv

Tusen takk :Heartred Fy søren, det var tøft å være på jobb i dag. Nå har jeg endelig fått satt meg ned, og har kjøpt ben&jerrys iskrem, og skal sleppe ut tårene jeg har holdt inne i hele dag. Så skal jeg prøve å kose meg med noe tv
Du er tøff som dro på jobb! Jeg sykemeldte meg, kjøpte salt lakris-smågodt og is, gråt hjemme og gikk på stranda og brølte til bølgene. Var storm ute, passende nok, en av gangene jeg mista :Heartred

Stor klem til deg :Heartred

:talk017 IMG_6987.jpeg

Du er tøff som dro på jobb! Jeg sykemeldte meg, kjøpte salt lakris-smågodt og is, gråt hjemme og gikk på stranda og brølte til bølgene. Var storm ute, passende nok, en av gangene jeg mista :Heartred
SÅ glad jeg er, for å se deg gravid❤️❤️ gratulerer såå masse!! Dette må være terminspiren :love7 ❤️

SÅ glad jeg er, for å se deg gravid❤️❤️ gratulerer såå masse!! Dette må være terminspiren :love7 ❤️
Tusen takk! Jeg håper og håper, og er foreløpig forsiktig optimist. Blir nok lettere etter jeg har hatt ultralyd tidlig i januar. Hvordan går det med deg? <3

Last edited:
Tusen takk! Jeg håper og håper, og er foreløpig forsiktig optimist. Blir nok lettere etter jeg har hatt ultralyd tidlig i januar. Hvordan går det med deg? <3
Det skjønner jeg, vi får noen arr etter at vi har mistet. Jeg heier på denne spiren, nå må det virkelig bli ❤️
Ikke noe nytt her. Jeg er i dpo-land og prøver en høyere dose progesteron denne gang. I dag er det 1 år siden jeg fikk positiv test med august-spiren jeg hadde så troen på, sårt å tenke på. Hadde vært veldig fint med positiv test til jul, men håpet for nr 3 har bleknet veldig. Sorry, ble mye syting her :hilarious: men det er veldig kjekt å se at andre langtidsprøvere har blitt gravide :love017

Det skjønner jeg, vi får noen arr etter at vi har mistet. Jeg heier på denne spiren, nå må det virkelig bli ❤️
Ikke noe nytt her. Jeg er i dpo-land og prøver en høyere dose progesteron denne gang. I dag er det 1 år siden jeg fikk positiv test med august-spiren jeg hadde så troen på, sårt å tenke på. Hadde vært veldig fint med positiv test til jul, men håpet for nr 3 har bleknet veldig. Sorry, ble mye syting her :hilarious: men det er veldig kjekt å se at andre langtidsprøvere har blitt gravide :love017
Det er virkelig en lang og strevsom prosess vi står i. Jeg kjenner også på de gangene det ikke ble. Vi håper det er nå vi skal få bli foreldre :Heartred Stor klem til deg!

Sluttet å test 4+1 for min egen del for jeg blir jo helt gal av de strekene. Men tar sikkert en test om noen dager for å sjekke at streken har blitt så sterk som den burde være

Sniker meg litt forsiktig inn i håp om at det denne gangen holder helt til målstreken :Heartred Testet svakt positiv 9dpo, men har prøvd å ha is i magen for å se stigning etter kjemisk forrige pp. I dag er tredje dagen på rad med litt lys brun utflod som har stresset meg, men testene fortsetter å stige og i dag på 4+0 fikk jeg 2-3 på digital test :love017 Veldig godt å se, til tross for at jubelen er litt mer forsiktig denne runden

Bilde av testekjøret mitt :hilarious: babyplan tidlig øverst, så vanlig babyplan og vanlig makesure nederst som jeg ventet lengst med før jeg tok

Vedlegg

• IMG_1772.jpeg
    IMG_1772.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 30
  • IMG_1773.jpeg
    IMG_1773.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 30
Sluttet å test 4+1 for min egen del for jeg blir jo helt gal av de strekene. Men tar sikkert en test om noen dager for å sjekke at streken har blitt så sterk som den burde være
Så fint å se en kjent fra forrige IKM gruppe, såå glad for deg! Håper vi kommer helt til målstreken denne runden :Heartred :Heartred Synes det høres lurt ut med litt sjeldnere testing, vurderer det selv

Back
Topp