Våre tester

Vis vedlegget 450579
I dag skal jeg ta blodprøve som sendes IVF-klinikken. Så dette er strimmeltesten samme dag, spent på hcg-nivået. Syns nesten teststreken er sterkere enn kontrollstreken nå. De ringer sikkert i neste uke når prøveresultatet er klart. Så får jeg time til ultralyd så nært uke 7 som mulig. Har bestilt en ultralyd privat i romjula når jeg er 7+4, men tenker jeg tar den i tillegg.

Jeg vet det ikke er så mye de kan se så tidlig, men jeg hadde en MA på min første tidlige ultralyd i et tidligere svangerskap, og har mye uro på grunn av det.
For sånne som oss, som har opplevd en del aborter, så kan vi se mer enn andre. Det som du kan høre er hjertet, se at fosteret vokser som det skal og at det ligger der det skal ❤️ Det er det eneste som betyr noe for oss så tidlige!

Noen som har erfaring med tester fra Normal? Kjøpte en pakke i dag, å tok en test nå i sted. Jeg er 5+0 i dag. Hva tenker dere om styrken på streken? Jeg skulle gjerne sett at den var litt sterkere, men mulig jeg «overreagerer» :happy090 Havner på testkjøret jeg også nå:smiley-angelic006

Vedlegg

• IMG_1984.jpeg
    IMG_1984.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 41
Noen som har erfaring med tester fra Normal? Kjøpte en pakke i dag, å tok en test nå i sted. Jeg er 5+0 i dag. Hva tenker dere om styrken på streken? Jeg skulle gjerne sett at den var litt sterkere, men mulig jeg «overreagerer» :happy090 Havner på testkjøret jeg også nå:smiley-angelic006
Jeg brukte tester fra Normal før jeg fikk 3+ på Clearblue, og strekene var veldig svake og ujevne. Jeg ble kjempebekymret, og måtte rett og slett slutte med den testingen. Jeg kan ta en slik test når jeg står opp, så kan jeg oppdatere:) Krysser alt som krysses kan for at jeg da ikke havner på testkjøret, heheh:knegg:

Den er jo kjempesterk? Jeg hadde nesten svakere enn den 5+0 med makesure. Så syns du overreagerer litt kanskje ja :dance008

Den er jo kjempesterk? Jeg hadde nesten svakere enn den 5+0 med makesure. Så syns du overreagerer litt kanskje ja :dance008
Okey, godt å høre:Heartred Det blir jo litt til at man sammenligner med andre som legger ut, og trodde at streken nå skulle være like sterk som den andre! Men, da legger jeg testingen på hylla for nå :happy090

Jeg brukte tester fra Normal før jeg fikk 3+ på Clearblue, og strekene var veldig svake og ujevne. Jeg ble kjempebekymret, og måtte rett og slett slutte med den testingen. Jeg kan ta en slik test når jeg står opp, så kan jeg oppdatere:) Krysser alt som krysses kan for at jeg da ikke havner på testkjøret, heheh:knegg:
Har opplevd at streken har vært sterkere på en annen type test, så jeg forventet ikke at den skulle bli «svakere» igjen. Men, alt er nok i orden:love017

Slutter dere å teste etter 3+? Kan jo ikke holde på evig:laughing002 4+6 uker i dag. Veldig fint å se etter tidligere BO.
De andre gangene jeg har vært gravid har jeg gjort det! Men denne gangen fikk jeg 3+ så mye tidligere enn forventet, så har tatt en og annen test her og der likevel :hilarious:

:laughing002 De andre gangene jeg har vært gravid har jeg gjort det! Men denne gangen fikk jeg 3+ så mye tidligere enn forventet, så har tatt en og annen test her og der likevel :hilarious:
Når fikk du 3+ denne gangen? 4.gangen jeg er gravid, men kan ikke huske når jeg fikk med de to gangene det gikk bra. Sist fikk jeg veldig sent.

Når fikk du 3+ denne gangen? 4.gangen jeg er gravid, men kan ikke huske når jeg fikk med de to gangene det gikk bra. Sist fikk jeg veldig sent.
Fikk 3+ 4+6 sist. Med første husker jeg ikke, men tror ikke jeg testet før 5+ noe! Denne gangen fikk jeg 3+ 4+3 etter eggløsning.

Det var godt å få en så tydelig strek i dag :love017 Har ikke hatt tegn til blod/brunt siden torsdag og kjenner meg litt roligere på at kanskje dette går fint denne gangen :Heartred Da er det bare å vente på en digital test i posten og se om jeg får 3+ om noen dager

Vedlegg

• IMG_1780.jpeg
    IMG_1780.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 9
Back
Topp