Våre tester

Litt usikker på nøyaktig når eggløsning var, da vi «tok det som det kom», men av erfaring fra tidligere prøving, å symptomer så antar jeg at testene er ca 12-15 dpo. Fikk positiv test sent denne gangen, har fått 8 dpo tidligere, men kan være testene? Er 9 år siden sist jeg tok tester nå, så litt utdatert :laughing002 tenkte å ta en digital test i morgen.

Vedlegg

• IMG_4867.jpeg
    IMG_4867.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 28
Jeg fikk også samme resultat i går. Da var jeg 4+5, men fikk 2-3 dagen før på 4+4 :D Veldig individuelt vil jeg tro! :love7
Absolutt individuelt. Har variert fra graviditet til graviditet når jeg har fått 3+, men dette er det tidligste!

Hei.
Jeg testet 2-3 uker onsdag 4/12.
Testet igjen 2-3 uker tirsdag 10/12.
Testet 3+ uker nettopp.
Eggløsning kanskje 16-19/11.
Hvor lang er jeg på vei tenker dere? Jeg hadde lang syklus pga ammingen så jeg vet ikke. Men minst 5+0 ikke sant? Jeg har legetime neste uke.
IMG_2921.jpeg

11 dpo, positive strimler siden 8 dpo kveld. POS digital i går. Klarer ikke glede meg foreløpig da jeg har hatt lyserosa og brun utflod.. ser dog foreløpig ut som testene øker? HCG blodprøve og gyn i dag

Vedlegg

• IMG_3590.jpeg
    IMG_3590.jpeg
    416,8 KB · Visninger: 15
  • IMG_3580.jpeg
    IMG_3580.jpeg
    228,2 KB · Visninger: 15
  • IMG_3589.jpeg
    IMG_3589.jpeg
    523,3 KB · Visninger: 11
  • IMG_3584.jpeg
    IMG_3584.jpeg
    407,8 KB · Visninger: 15
Så fint å se en kjent fra forrige IKM gruppe, såå glad for deg! Håper vi kommer helt til målstreken denne runden :Heartred :Heartred Synes det høres lurt ut med litt sjeldnere testing, vurderer det selv
Takk det samme :Heartred:Heartred Etter kjemisk i november var det veldig godt at den satt nå i desember:happy:
For meg føles det i allefall rett. Får så mye angst og stress når jeg holde på med testing hver dag. Føles godt å legge det litt fra meg og bare nyte at jeg er gravid, så får jeg heller ta sorgen når den evt. dukker opp. Men jeg har trua denne gangen:love017

11 dpo, positive strimler siden 8 dpo kveld. POS digital i går. Klarer ikke glede meg foreløpig da jeg har hatt lyserosa og brun utflod.. ser dog foreløpig ut som testene øker? HCG blodprøve og gyn i dag
Testene ser fine ut :Heartred

• Omsorg
Reactions: F96
Hei.
Testet 3+ uker nettopp.
Hvor lang er jeg på vei tenker dere? Jeg hadde lang syklus pga ammingen så jeg vet ikke. Men minst 5+0 ikke sant? Jeg har legetime neste uke.
Vis vedlegget 450561
Samme som meg nesten, jeg testet 1-2 tirsdag 3/12, og 2-3 torsdag 5/12, samt 3+ onsdag 11/12, å jeg er 5+0 i dag :love7

IMG_6997.jpeg
I dag skal jeg ta blodprøve som sendes IVF-klinikken. Så dette er strimmeltesten samme dag, spent på hcg-nivået. Syns nesten teststreken er sterkere enn kontrollstreken nå. De ringer sikkert i neste uke når prøveresultatet er klart. Så får jeg time til ultralyd så nært uke 7 som mulig. Har bestilt en ultralyd privat i romjula når jeg er 7+4, men tenker jeg tar den i tillegg.

Jeg vet det ikke er så mye de kan se så tidlig, men jeg hadde en MA på min første tidlige ultralyd i et tidligere svangerskap, og har mye uro på grunn av det.

Takk det samme :Heartred:Heartred Etter kjemisk i november var det veldig godt at den satt nå i desember:happy:
For meg føles det i allefall rett. Får så mye angst og stress når jeg holde på med testing hver dag. Føles godt å legge det litt fra meg og bare nyte at jeg er gravid, så får jeg heller ta sorgen når den evt. dukker opp. Men jeg har trua denne gangen:love017
Det høres fint ut :love017 Kjenner selv etter kjemisk i november at jeg har prøvd å beskytte meg selv, men etterhvert som testene stiger så kjenner jeg at jeg tillater meg å kjenne på gleden i mye større grad :Heartred

Hei.
Testet 3+ uker nettopp.
Vis vedlegget 450561
La oss si at du hadde eggløsning 18/11. Med Spirens terminkalkulator kan man plotte inn eggløsningsdato og får da terminen 14. august. Det er to dager før meg og jeg er 5+2 i dag, så da er du ca 5+4? Pluss minus noen dager ut fra når eggløsning skjedde?

Samme som meg nesten, jeg testet 1-2 tirsdag 3/12, og 2-3 torsdag 5/12, samt 3+ onsdag 11/12, å jeg er 5+0 i dag :love7
La oss si at du hadde eggløsning 18/11. Med Spirens terminkalkulator kan man plotte inn eggløsningsdato og får da terminen 14. august. Det er to dager før meg og jeg er 5+2 i dag, så da er du ca 5+4? Pluss minus noen dager ut fra når eggløsning skjedde?
Tusen takk for svar .
Jeg tror eggløsning 18/11 og termin 14/08/25 høres fornuftig ut. Da er jeg 5+4 i dag :love017

Back
Topp