Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var veldig til stigning da kanskje det er fler enn en? Eller bare veldig høy hcg stigning ?4+3 og denne?!
Vis vedlegget 450538
Jeg fikk også samme resultat i går. Da var jeg 4+5, men fikk 2-3 dagen før på 4+4 Veldig individuelt vil jeg tro!4+3 og denne?!
Vis vedlegget 450538
Haha hjelp, håper ikke det 4 barn blir litt mange for oss tror jegDet var veldig til stigning da kanskje det er fler enn en? Eller bare veldig høy hcg stigning ?
Absolutt individuelt. Har variert fra graviditet til graviditet når jeg har fått 3+, men dette er det tidligste!Jeg fikk også samme resultat i går. Da var jeg 4+5, men fikk 2-3 dagen før på 4+4 Veldig individuelt vil jeg tro!
SpennendeAbsolutt individuelt. Har variert fra graviditet til graviditet når jeg har fått 3+, men dette er det tidligste!
Takk det samme Etter kjemisk i november var det veldig godt at den satt nå i desemberSå fint å se en kjent fra forrige IKM gruppe, såå glad for deg! Håper vi kommer helt til målstreken denne runden Synes det høres lurt ut med litt sjeldnere testing, vurderer det selv
Testene ser fine ut11 dpo, positive strimler siden 8 dpo kveld. POS digital i går. Klarer ikke glede meg foreløpig da jeg har hatt lyserosa og brun utflod.. ser dog foreløpig ut som testene øker? HCG blodprøve og gyn i dag
Samme som meg nesten, jeg testet 1-2 tirsdag 3/12, og 2-3 torsdag 5/12, samt 3+ onsdag 11/12, å jeg er 5+0 i dagHei.
Jeg testet 2-3 uker onsdag 4/12.
Testet igjen 2-3 uker tirsdag 10/12.
Testet 3+ uker nettopp.
Eggløsning kanskje 16-19/11.
Hvor lang er jeg på vei tenker dere? Jeg hadde lang syklus pga ammingen så jeg vet ikke. Men minst 5+0 ikke sant? Jeg har legetime neste uke.
Vis vedlegget 450561
Det høres fint ut Kjenner selv etter kjemisk i november at jeg har prøvd å beskytte meg selv, men etterhvert som testene stiger så kjenner jeg at jeg tillater meg å kjenne på gleden i mye større gradTakk det samme Etter kjemisk i november var det veldig godt at den satt nå i desember
For meg føles det i allefall rett. Får så mye angst og stress når jeg holde på med testing hver dag. Føles godt å legge det litt fra meg og bare nyte at jeg er gravid, så får jeg heller ta sorgen når den evt. dukker opp. Men jeg har trua denne gangen
La oss si at du hadde eggløsning 18/11. Med Spirens terminkalkulator kan man plotte inn eggløsningsdato og får da terminen 14. august. Det er to dager før meg og jeg er 5+2 i dag, så da er du ca 5+4? Pluss minus noen dager ut fra når eggløsning skjedde?Hei.
Jeg testet 2-3 uker onsdag 4/12.
Testet igjen 2-3 uker tirsdag 10/12.
Testet 3+ uker nettopp.
Eggløsning kanskje 16-19/11.
Hvor lang er jeg på vei tenker dere? Jeg hadde lang syklus pga ammingen så jeg vet ikke. Men minst 5+0 ikke sant? Jeg har legetime neste uke.
Vis vedlegget 450561
Samme som meg nesten, jeg testet 1-2 tirsdag 3/12, og 2-3 torsdag 5/12, samt 3+ onsdag 11/12, å jeg er 5+0 i dag
Tusen takk for svar .La oss si at du hadde eggløsning 18/11. Med Spirens terminkalkulator kan man plotte inn eggløsningsdato og får da terminen 14. august. Det er to dager før meg og jeg er 5+2 i dag, så da er du ca 5+4? Pluss minus noen dager ut fra når eggløsning skjedde?
Åhh! Så godt å høre! Kjenner meg så igjen Krysser fingrene for oss og augustspireneDet høres fint ut Kjenner selv etter kjemisk i november at jeg har prøvd å beskytte meg selv, men etterhvert som testene stiger så kjenner jeg at jeg tillater meg å kjenne på gleden i mye større grad