Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den tok jeg onsdag, og fikk gravid 1-2Det er så individuelt at man må bare prøve seg frem Jeg kjøpte den Clearblue der det står Gravid (ikke gravid) + ukes indikator på. Det beroliget meg veldig
Jeg krysser fingrene for babyplan i kveld
Så vondt å gå sånn å være usikker kjære deg! Kan du ikke ta blodprøve hos legen å sjekke? Håååper på sterkere streker i morra!Gråt masse i bilen hjem, men føler meg nå innstilt på at dette ikke går veien. Håper isåfall det går fort over, og jeg kan prøve på nytt. Jeg kan ikke se for meg at dette utvikler seg i positiv retning når det er så svake tester 16 DPO, og omtrent ingen stigning.
Vis vedlegget 450274Vis vedlegget 450275
Føler veldig med deg og krysser fremdeles fingreneGråt masse i bilen hjem, men føler meg nå innstilt på at dette ikke går veien. Håper isåfall det går fort over, og jeg kan prøve på nytt. Jeg kan ikke se for meg at dette utvikler seg i positiv retning når det er så svake tester 16 DPO, og omtrent ingen stigning.
Uff, var ikke dette jeg ville se Det kan jo fortsatt snu, men forstår godt behovet for å være realistisk. Det minner dessverre om min rekke forrige måned, da fikk jeg første svake positive på cd11 og begynte å blø på cd19. Legger ved bilde. Kom heldigvis rett inn i syklus igjen, og fikk svak positiv allerede 8dpo. Krysser fingrene for deg, enten at det snur nå eller at det blir din tur neste runde!Gråt masse i bilen hjem, men føler meg nå innstilt på at dette ikke går veien. Håper isåfall det går fort over, og jeg kan prøve på nytt. Jeg kan ikke se for meg at dette utvikler seg i positiv retning når det er så svake tester 16 DPO, og omtrent ingen stigning.
Krysser fingrene for deg!! Jeg tok en på tirsdag, fikk da 1-2, så tok jeg en på torsdag, å den var 2-3.. så vippa midt i mellom der da.. men, vet av flere som har hatt svake streker på vanlige tester før, men det har gått veien likevel! Tenker på degDen tok jeg onsdag, og fikk gravid 1-2
For en legeTusen takk for omtanken dere, for en fantastisk gruppe å være i Tar test i morgen tidlig for siste bekreftelse. @Allegodetingerfire vet ikke hvor mye vits det er å gå til legen. Han er en type som bare ville sagt at det ikke er vits med blodprøve, og «prøv igjen». @Sukkerspann, testene ser veldig like ut ja, så kan dessverre se ut som jeg går i samme forløp. Håper bare jeg begynner å blø før cd19, det var lenge å vente.. men godt å høre at det gikk såpass fort for deg igjen etterpå! Håper evt på det samme for meg om det går den veien.
@Spiire tusen takk
@Faija88 så flott at du gikk så fort opp til 2-3! Satser på det blir et godt forløp for deg (og dere alle). Håpet er ikke ute før jeg blør, så kan jo potensielt snu, selv om jeg selv er innstilt på det motsatte, kjenner det gjør meg best mentalt.
Tusen takkGrattis
Jeg syns testene ser bra ut. Er tydelig stigningHer er mine tester. Metode test tidlig med sensitivitet på 10ug/ml. Syns utslaget er lavt for å være i uke 5, men stigningen ser forsåvidt grei ut. Hva tenker dere?
Ser strek på begge disse? Hvor langt er du?Da er det nok bare å vente på å blø. Masse lykke til videre alle sammen
Jeg er 17 DPO, 4+3. Testene har ikke steget siden fredag, og blir nå svakere, så det er nok dessverre en kjemisk. Venter fortsatt på blødning, så håper den kommer snart. Syns jeg såvidt så noe blodspor tidligere i ettermiddag, og hadde en stikkende smerte en halvtime før det, så tipper det er i gang.Ser strek på begge disse? Hvor langt er du?