Våre tester

Jeg ser ikke noe særlig utvikling fra i går til i dag, bør jeg være bekymret? Har masse symptomer. Trøtt, brystene vokser (og klør), skrubbsulten hele tiden, murringer.
Vis vedlegget 450136Vis vedlegget 450137
Har vært gjennom dette her noen ganger nå (dette er 5. graviditet), og synes ofte man ser litt dårlig stigning de dagene du (og jeg) er inne i nå. I tillegg er det sånn med meg at jeg tester sterkere på 2. urin og på kvelden! I dag tidlig var strekene akkurat som i går kveld, men tok en test på 2. urin også, og den var sterkere!

Har vært gjennom dette her noen ganger nå (dette er 5. graviditet), og synes ofte man ser litt dårlig stigning de dagene du (og jeg) er inne i nå. I tillegg er det sånn med meg at jeg tester sterkere på 2. urin og på kvelden! I dag tidlig var strekene akkurat som i går kveld, men tok en test på 2. urin også, og den var sterkere!
Det var også betryggende å høre, tusen takk! :Heartred

Tok bare med meg akkurat nok strimler til å teste morgenen for helgeturen, men kjøpte en clear blue som jeg tok nå. Den lettet ikke akkurat på bekymringen så svak den var. Vanlig test, 14 DPO. Ventet 4 1/2 time og drakk bare ett glass vann, så skal ikke være utvannet heller. Får bare krysse fingrene for stigning i morgen tidlig.IMG_1254.jpeg

Tok bare med meg akkurat nok strimler til å teste morgenen for helgeturen, men kjøpte en clear blue som jeg tok nå. Den lettet ikke akkurat på bekymringen så svak den var. Vanlig test, 14 DPO. Ventet 4 1/2 time og drakk bare ett glass vann, så skal ikke være utvannet heller. Får bare krysse fingrene for stigning i morgen tidlig.Vis vedlegget 450165
Her er min 14 dpo, ikke noe særlig sterk, men kommer seg nå. Jeg syns ikke den ser unormal ut.

Vedlegg

• IMG_20241205_064051.jpg
    IMG_20241205_064051.jpg
    1,7 MB · Visninger: 26
Her er min 14 dpo, ikke noe særlig sterk, men kommer seg nå. Jeg syns ikke den ser unormal ut.
Takk for svar og bilde av test:Heartred godt å høre. Overanalyserer nok, og sammenligner med forrige graviditet, da testene var sterkere. Men forrige kan ha festet seg tidligere, så vet jo at det ikke bør sammenlignes, men vanskelig å la være.
Er i dag 17 dpo og nå er den sånn her :happy:
Så flott test!! Håper det blir samme for meg :)

Takk for svar og bilde av test:Heartred godt å høre. Overanalyserer nok, og sammenligner med forrige graviditet, da testene var sterkere. Men forrige kan ha festet seg tidligere, så vet jo at det ikke bør sammenlignes, men vanskelig å la være.

Så flott test!! Håper det blir samme for meg :)
Samme her. Hadde tydeligvstrek 9 dpo sist. Du får kose seg så best du kan :joyful:

Her er mine tester. Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei. Noe som som er veldig vanskelig for meg.
Siste mens va 25 oktober. Har registrert flere steder i kalenderen at jeg ser slim.
26 november får jeg blødning i flere dager. Tror det er mensen. Men det er nok festeblødning. 2 desember har jeg en positiv test. Syklusen min er tydelig lengre enn 28. Og jeg vet ikke når eggløsning fant sted.
Jeg vet ikke når jeg kan se noe på ul. Va der 3 desember. Ingenting å se. Bare tynn slimhinne
Jeg lurer på hvor langt jeg er på vei. Vet liksom ingenting. Det er litt sårt og tungt
Til opplysning 7 gang gravid. Har kun 2 levende barn

Vedlegg

• 20241203_074133.jpg
    20241203_074133.jpg
    1,1 MB · Visninger: 30
Last edited:
Tok bare med meg akkurat nok strimler til å teste morgenen for helgeturen, men kjøpte en clear blue som jeg tok nå. Den lettet ikke akkurat på bekymringen så svak den var. Vanlig test, 14 DPO. Ventet 4 1/2 time og drakk bare ett glass vann, så skal ikke være utvannet heller. Får bare krysse fingrene for stigning i morgen tidlig.Vis vedlegget 450165
Disse testene er kjent for å være dårlige, ville anbefalt digital over disse, fikk ikke en skikkelig strek på disse før jeg var 5+0 :smiley-ashamed004

Hei. Kan dere hjelpe meg litt?
Ser denne testen jeg tok i dag positiv ut? Eller tror dere det bare er en skyggestrek?

Vedlegg

• 20241208_190110.jpg
    20241208_190110.jpg
    980,4 KB · Visninger: 35
Back
Topp