Våre tester

Personlig ingen god erfaring med at det stagnerer sånn. Er «gravid» selv nå men venter på at kroppen skal forstå at dette ikke blir noe av. Langsom stigning til 4+2 også testet jeg 2-3 4+3 men hcg var bare 81 hos fastlege samme dag. Idag er testen svaker. Men håper på det beste for deg <3
Takk for svar. Sender deg en god klem :Heartred

Hadde håpet på 3+ på digital i dag (5+0 i dag), men den viser fortsatt 2-3. Har lest meg opp og testene slår visst ut på 3+ til veldig ulike tider! Men litt ergerlig når jeg bare ville ha bittelitt mer ro i sjela på vei inn i helga

Hadde håpet på 3+ på digital i dag (5+0 i dag), men den viser fortsatt 2-3. Har lest meg opp og testene slår visst ut på 3+ til veldig ulike tider! Men litt ergerlig når jeg bare ville ha bittelitt mer ro i sjela på vei inn i helga
Føler med seg, er 5+3 og hadde håpet det samme.. strimmeltestene slår max ut

Føler med seg, er 5+3 og hadde håpet det samme.. strimmeltestene slår max ut
Ikke la digitaltestene ødelegge for mye for humøret :Heartred se toppkommentar på denne siden https://www.babycenter.com.au/threa...-when-did-you-get-your-3-on-clearblue-digital

Oppsummert: Veldig veldig unøyaktig når (ved hvilken hcg-nivå) den testen faktisk viser 3+.

Synes dere at det er «nok» økning i farge på streken? Synes det er så vanskelig å klare å se om de nederste blir sterkere eller ikke.. 5+0 idag, og synes siste ser litt svak ut for å være såpass på vei..
IMG_2945.jpeg

Hei,
Er litt bekymra for at testene har stagnert? Den intense kvalmen jeg hadde på fredag/11DPO har også gått over til bare små kvalmebølger innimellom. Hva tenker dere? Dette var selvsagt siste testen jeg hadde, så får ikke målt noe mer.. Har lagt inn tester på Premom for å måle, og der har de gått litt ned etter 13. DPO-kveld. Som var en veldig konsentrert urinprøve.. men likevel.. IMG_0547.png

Vedlegg

• 70AEC3D2-EBAF-41BB-93D9-005E99DAA792.jpeg
    70AEC3D2-EBAF-41BB-93D9-005E99DAA792.jpeg
    635,8 KB · Visninger: 49
Test tatt søndag (øverst, 10 dpo) og i dag (nederst, 12 dpo):

IMG_1623.jpeg
IMG_1629.jpeg

Veldig glad for at det virker som en grei stigning. Tester vanligvis sterkere senere på dagen (test 10 dpo er tatt i 15 tiden), men da noen av symptomene har mildnet/forsvunnet, klarte jeg ikke vente med å teste.
3+5 i dag :binkybaby

Back
Topp