Våre tester

Testene har økt betraktelig mye de siste dagene, her er dagens et sted mellom 14-16 dpo. Mistet i sommer, så kjenner jeg er litt mer nervøs denne gangen- og stresser over at jeg ikke har helt kontroll på hvor langt på vei jeg er. Har ikke logget syklus etter jeg mistet, for rakk bare den ene før jeg nå satt med positiv test igjen :nailbiting: håperhåperhåper dette går veien
IMG_2275.jpeg

Hei, jeg fikk 1-2 på digital test 03.11.2024. Første dag siste mens var 06.10.2024
Tok test idag med metode sin tester og det viste negativt.
Har ikke fått mensen enda.

Betyr det at jeg har kjemisk?

Når vil jeg da få mens igjen etter en kjemisk abort?

Tør jeg tro jeg er gravid!?
Ser strek her, men redd testen er ødelagt siden jeg går på minipille, og sannsynligheten er lav. Ikke glemt en pille.. Har ikke klart å overtale mannen til nr 3 enda, derfor piller men vil så gjerne! Blir ny test i morgen.

Vedlegg

• IMG_1834.jpeg
    IMG_1834.jpeg
    872,1 KB · Visninger: 58
Ser strek her, men redd testen er ødelagt siden jeg går på minipille, og sannsynligheten er lav. Ikke glemt en pille.. Har ikke klart å overtale mannen til nr 3 enda, derfor piller men vil så gjerne! Blir ny test i morgen.
Jeg ser strek!

Hadde kjøpt en digital med én gang :p Hadde ikke klart å vente

Redd den blir negativ så lever i håpet. Har tatt ny strimmel test som er negativ..
Lykke til! :Heartred Jeg hadde en strimmeltest i går som knapt kunne sees noe på (når jeg så på den i går kveld så den negativ ut), men digital visste positiv. Krysser fingrene for deg!

• Liker
Reactions: V
Sterk og fin synes jeg :love017
Tusen takk! Betryggende å høre :Heartred tror du den slår ut på digital 2-3 uker? Hadde el ca 25 okt,så ca 4+1 i dag. Fikk 1-2 uker torsdag (testet ikke digital før).

edit: Tok digital nå, fortsatt 1-2 uker. Men tenker og håper det er innafor :eek:

Last edited:
Back
Topp