Våre tester

Hei,
Er litt bekymra for at testene har stagnert? Den intense kvalmen jeg hadde på fredag/11DPO har også gått over til bare små kvalmebølger innimellom. Hva tenker dere? Dette var selvsagt siste testen jeg hadde, så får ikke målt noe mer.. Har lagt inn tester på Premom for å måle, og der har de gått litt ned etter 13. DPO-kveld. Som var en veldig konsentrert urinprøve.. men likevel.. Vis vedlegget 447461
Vanskelig å si! Mine tester var ca. som dine 15 DPO. Tok noen dager til før teststreken var sterkere enn kontrollstreken. Men HCG øker ulikt i kroppene våre, så ville bare ventet noen dager til :Heartpink

Er det et tidspunkt det bør være 3+ på CB digital mtp stigning da?
Egentlig ikke.
Teoretisk sett skal man få det når man er 5+0, men man skal også nå et visst nivå av hcg før den slår ut med 3+, men vet at det er relativt mange som aldri får 3+ selv om alt er i skjønneste orden med lille mageboeren :binkybaby

Egentlig ikke.
Teoretisk sett skal man få det når man er 5+0, men man skal også nå et visst nivå av hcg før den slår ut med 3+, men vet at det er relativt mange som aldri får 3+ selv om alt er i skjønneste orden med lille mageboeren :binkybaby
Skjønner. Da tror jeg det er like greit å la være å ta ekstra digitale tester for å se om man får 3+:smiley-ashamed005

Back
Topp