Førstegangsmamma2020
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så masse! Krysser alt jeg har for degHopper forsiktig innom, selv om jeg er livredd for å jinxe alt. Men etter 72 PP’r og 2 SA og en EXU, så fikk jeg disse i dag. Jeg håper så vannvittig på at dette utvikler seg og den eventuelle spiren sitter frem til mål denne gangen.
9dpo:Vis vedlegget 447915Vis vedlegget 447916

Livredd for morgendagens tester i tilfelle de ikke er blitt sterkere. Men som jeg håper!Gratulerer så masse! Krysser alt jeg har for deg![]()
Denne graviditeten skal jeg holde meg til den éne positive jeg fikk, med mindre jeg begynner å blø eller noe tilsvarende. Forrige gang testa jeg så mye at jeg ble tullerusk. Men skjønner så godt at man ikke klarer å la væreLivredd for morgendagens tester i tilfelle de ikke er blitt sterkere. Men som jeg håper!![]()

Etter flere SA og EXU så vil jeg teste frem til jeg får 3+ på digital. Det er en stor milepæl for meg, for rett før den hadde vist det, så har jeg mista. Klarer jeg å få det svart på hvitt, hadde jeg klart å roe meg litt tror jegDenne graviditeten skal jeg holde meg til den éne positive jeg fikk, med mindre jeg begynner å blø eller noe tilsvarende. Forrige gang testa jeg så mye at jeg ble tullerusk. Men skjønner så godt at man ikke klarer å la være![]()
Det skjønner jeg så godt!Etter flere SA og EXU så vil jeg teste frem til jeg får 3+ på digital. Det er en stor milepæl for meg, for rett før den hadde vist det, så har jeg mista. Klarer jeg å få det svart på hvitt, hadde jeg klart å roe meg litt tror jeg![]()

Den er jo knallsterk og typ like sterk som kontrollstreken! Det ville jeg vært fornøyd med i hvertfall. Spennende å høre hva hcg sierIkke like markant økning som tidligere, men nå er testene så sterke at det begynner å bli vanskelig å sammenligne de:
14 dpo:
Vis vedlegget 447963
16 dpo:
Vis vedlegget 447964
18 dpo (i dag):
Vis vedlegget 447965
Burde jeg være fornøyd?
Venter på å bli oppringt fra sykehuset i løpet av dagen for å høre resultatet fra hcg prøven jeg tok på fredag (4+1).
Har du vært gjennom ivf eller lignende? Har hørt at stigningen går saktere da.11 dpo i dag, men synes testene fortsatt er svake
Ja, er ivfHar du vært gjennom ivf eller lignende? Har hørt at stigningen går saktere da.
Kan også hende egget festet seg sent.