Våre tester

Livredd for morgendagens tester i tilfelle de ikke er blitt sterkere. Men som jeg håper! ❤️
Denne graviditeten skal jeg holde meg til den éne positive jeg fikk, med mindre jeg begynner å blø eller noe tilsvarende. Forrige gang testa jeg så mye at jeg ble tullerusk. Men skjønner så godt at man ikke klarer å la være :Heartred

Denne graviditeten skal jeg holde meg til den éne positive jeg fikk, med mindre jeg begynner å blø eller noe tilsvarende. Forrige gang testa jeg så mye at jeg ble tullerusk. Men skjønner så godt at man ikke klarer å la være :Heartred
Etter flere SA og EXU så vil jeg teste frem til jeg får 3+ på digital. Det er en stor milepæl for meg, for rett før den hadde vist det, så har jeg mista. Klarer jeg å få det svart på hvitt, hadde jeg klart å roe meg litt tror jeg❤️

Ikke like markant økning som tidligere, men nå er testene så sterke at det begynner å bli vanskelig å sammenligne de:

14 dpo:
IMG_1635.jpeg
16 dpo:
IMG_1640.jpeg
18 dpo (i dag):
IMG_1646.jpeg

Burde jeg være fornøyd?
Venter på å bli oppringt fra sykehuset i løpet av dagen for å høre resultatet fra hcg prøven jeg tok på fredag (4+1).

Ikke like markant økning som tidligere, men nå er testene så sterke at det begynner å bli vanskelig å sammenligne de:

14 dpo:
Vis vedlegget 447963
16 dpo:
Vis vedlegget 447964
18 dpo (i dag):
Vis vedlegget 447965

Burde jeg være fornøyd?
Venter på å bli oppringt fra sykehuset i løpet av dagen for å høre resultatet fra hcg prøven jeg tok på fredag (4+1).
Den er jo knallsterk og typ like sterk som kontrollstreken! Det ville jeg vært fornøyd med i hvertfall. Spennende å høre hva hcg sier

Har du vært gjennom ivf eller lignende? Har hørt at stigningen går saktere da.
Kan også hende egget festet seg sent.
Ja, er ivf :) Satte inn 5dagers blastocyst på tirsdag forrige uke. Stigningen skal vel være lik som de som blir gravid naturlig, men det kan jo variere når det fester seg ja. Men er egentlig for liten stigning fra i går jeg er bekymret for :sorry:

Back
Topp