Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg får på appene mine når jeg legger inn mens og sykluslengde, samtidig som jeg vet at jeg hadde EL. Kanskje det er feil?Forresten, hvordan regner du 12dpo til 4+0? Jeg trodde 4+0 og 14dpo var det samme.
Skyter inn her: Jeg har sykluser på 28 til 33 dager, så appene mine sier litt forskjelligEr det jeg får på appene mine når jeg legger inn mens og sykluslengde, samtidig som jeg vet at jeg hadde EL. Kanskje det er feil?
Jeg er 36 og har hatt en MA for to år siden. Så jeg kan kjenne meg igjen i det du beskriver om å ikke helt tørre å håpe.. jeg håper likevel du klarer å slutte med snus da vet du i allefall at du har gjort det du kan jeg krysser fingrene for at det går denne gangen10 dpo idag.. fikk 1-2 på digital i går. Min 3 graviditet på rappen. Gravid i sommer, mistet i uke 6, kjemisk forrige syklus og nå gravid igjen. Skjønner ingenting. Prøvd i snart 2 år på barn nr 2. henvist ivf og avslag grunnet graviditet i sommer. 37 år og plutselig superfertil. Problemer med å tro dette går veien denne gangen også og derfor problemer med å holde med 100% unna snus glad men ikke glad for går jo bare å venter på at det skal gå til helvette på en måte
Testene er fra idag. 11 dpo. Termin 3 juli. Noen som har laget juli gruppe? Vis vedlegget 446664
Ja, gratulerer masse til deg og. Jeg beregnet ut i fra første dag i sistemenstrasjon som var 23.september. Men det blir uansett begynnelsen av juli om fet er beregnet fra menstrasjon eller eggløsning.Såå gøy at det gikk veien for deg også
Vi hadde vel eggløsning samme dag 12.10? Blir ikke termin 08.juli da?
Mine tester er omtrent helt like som dine. Jeg velger å være optimistisk for oss begge! Det er jo stigningHar egentlig mistet troa på at dette blir noe siden testene fortsatt er så svake, ender vel opp i kjemisk. Får ringe legen og høre om jeg kan ta hcg prøve i morgen og på mandag, har ikke tid i dagVis vedlegget 446689
Jeg synes heller ikke disse er så veldig svake. Mine har vært ganske like. Det er først nå de siste to dagene at streken har begynt å bli veldig skarp, og vi er ca. 18/19 dpo nåHar egentlig mistet troa på at dette blir noe siden testene fortsatt er så svake, ender vel opp i kjemisk. Får ringe legen og høre om jeg kan ta hcg prøve i morgen og på mandag, har ikke tid i dagVis vedlegget 446689
Mine tester er omtrent helt like som dine. Jeg velger å være optimistisk for oss begge! Det er jo stigning
Så godt å høre! Er vel bare livredd for å miste etter å ha prøvd i flere mndJeg synes heller ikke disse er så veldig svake. Mine har vært ganske like. Det er først nå de siste to dagene at streken har begynt å bli veldig skarp, og vi er ca. 18/19 dpo nå
Jeg synes den ser bra ut. HCG i kroppene våre øker ulikt. Jeg tenker man må sammenligne med egne tester - hvis streken blir sterkere annenhver dag så er det positivt12 DPO i dag. Er denne fin eller burde streken vært tydeligere?
Det er veldig forståelig krysser alle fingre for at det går bra!Så godt å høre! Er vel bare livredd for å miste etter å ha prøvd i flere mnd
Ligner på min strek 12dpo ved forrige svangerskap. Det er en herlig gutt på 2 år nå12 DPO i dag. Er denne fin eller burde streken vært tydeligere?