Våre tester

10 dpo idag.. fikk 1-2 på digital i går. Min 3 graviditet på rappen. Gravid i sommer, mistet i uke 6, kjemisk forrige syklus og nå gravid igjen. Skjønner ingenting. Prøvd i snart 2 år på barn nr 2. henvist ivf og avslag grunnet graviditet i sommer. 37 år og plutselig superfertil. Problemer med å tro dette går veien denne gangen også og derfor problemer med å holde med 100% unna snus:arghh: glad men ikke glad for går jo bare å venter på at det skal gå til helvette på en måte :sorry:
 

Vedlegg

  • IMG_4366.jpeg
    IMG_4366.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 28
10 dpo idag.. fikk 1-2 på digital i går. Min 3 graviditet på rappen. Gravid i sommer, mistet i uke 6, kjemisk forrige syklus og nå gravid igjen. Skjønner ingenting. Prøvd i snart 2 år på barn nr 2. henvist ivf og avslag grunnet graviditet i sommer. 37 år og plutselig superfertil. Problemer med å tro dette går veien denne gangen også og derfor problemer med å holde med 100% unna snus:arghh: glad men ikke glad for går jo bare å venter på at det skal gå til helvette på en måte :sorry:
Jeg er 36 og har hatt en MA for to år siden. Så jeg kan kjenne meg igjen i det du beskriver om å ikke helt tørre å håpe.. jeg håper likevel du klarer å slutte med snus:) da vet du i allefall at du har gjort det du kan :Heartred jeg krysser fingrene for at det går denne gangen :love017
 
Har egentlig mistet troa på at dette blir noe siden testene fortsatt er så svake, ender vel opp i kjemisk. Får ringe legen og høre om jeg kan ta hcg prøve i morgen og på mandag, har ikke tid i dagIMG_7152.jpeg
 
Min test fra i dag, 14dpo. Skulle gjerne sett den var sterkere. I styrke ligger den ca på nivå med 12dpo i forrige svangerskap, så jeg ligger litt bak skjema. IMG_4650.jpeg
 
Har egentlig mistet troa på at dette blir noe siden testene fortsatt er så svake, ender vel opp i kjemisk. Får ringe legen og høre om jeg kan ta hcg prøve i morgen og på mandag, har ikke tid i dagVis vedlegget 446689
Jeg synes heller ikke disse er så veldig svake. Mine har vært ganske like. Det er først nå de siste to dagene at streken har begynt å bli veldig skarp, og vi er ca. 18/19 dpo nå :happy:
 
Mine tester er omtrent helt like som dine. Jeg velger å være optimistisk for oss begge! Det er jo stigning :happy:
Jeg synes heller ikke disse er så veldig svake. Mine har vært ganske like. Det er først nå de siste to dagene at streken har begynt å bli veldig skarp, og vi er ca. 18/19 dpo nå :happy:
Så godt å høre! Er vel bare livredd for å miste etter å ha prøvd i flere mnd :Heartpink
 
Back
Topp