Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi tok test ca. 15 dager etter eggløsning og da fikk vi 2-3. Fikk 1-2 på testen uken før Synes testene dine er veldig fine! Blir bare sterkere og sterkere.Når prøver folk å få 2-3 på CB digital med ukesindikator? Tror fortsatt set er litt tidlig for min del
Vis vedlegget 446841
Tror du jeg kan prøve meg på en ny med ukesindikator i morgen?Vi tok test ca. 15 dager etter eggløsning og da fikk vi 2-3. Fikk 1-2 på testen uken før Synes testene dine er veldig fine! Blir bare sterkere og sterkere.
Synes det er veldig fine streker Din babyplanstrimmel er litt sterkere enn min babyplanstrimmel 13dpo ved forrige svangerskap. Det er en nydelig gutt nå13 dpo. Føler de er for svake. Sammenligner sånn med 1.svangerskap
Du har så sterke og fine tester!!! Vi er likt men mine er ikke så sterk og fin som dinVis vedlegget 446910
Dagens 4+6
Makesure er ikke gode på å måle stigning i min erfaring. Prøv andre tester er mitt råd.Hei. Jeg tør ikke skrive meg på terminlista ennå, for jeg er nervøs for at dette ikke kommer til å gå bra.
Hadde en svak økning på strimmeltest i går, vist på første bildet. I dag var strimlene svakere igjen, men tok første digitale test som var positiv 1-2 uker. Trodde kanskje jeg var 14-16 dpo i dag, men kan være så lite som 10-12 dpo. Vet dessverre ikke når EL var. Håper, håper at det går veien.
Har noen av dere erfaring med at det går bra, til tross for veldig sakte stigning i begynnelsen?
Ok, takk for svar. Jeg har en digital til som jeg tenkte å ta neste uke. Har lest at flere her inne liker babyplan. Har du noen andre anbefalinger?Makesure er ikke gode på å måle stigning i min erfaring. Prøv andre tester er mitt råd.