Våre tester

Innbiller meg at det er en økning nederst :) fra 11 til 12 dpo :D selv om jeg vet at jeg bør teste annenhver dag :)
 

Vedlegg

  • IMG_4752.jpeg
    IMG_4752.jpeg
    414,6 KB · Visninger: 24
  • IMG_4750.jpeg
    IMG_4750.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 23
Usikker på DPO, men i følge dato for sist mens er termin satt til 2.juni. Syntes dette er helt vanvittig skummelt, hadde MA januar 23 og har ikke turt å prøve igjen etter det før nå. Har allerede fått legetime på onsdag bare for å prøve å få så tidlig ultralyd som mulig, trenger bekreftelse forhåpentligvis sitter det❤️ Har det veeeeldig annerledes denne gangen når det gjelder symptomer, så magefølelsen er god
 

Vedlegg

  • IMG_5664.jpeg
    IMG_5664.jpeg
    689,1 KB · Visninger: 21
Overlykkelig for hcg - stigningen!
Hvem skulle ha trodd dette..?:hilarious:

13 DPO idag, og dette er resultatet:
 

Vedlegg

  • IMG_6299.jpeg
    IMG_6299.jpeg
    463,8 KB · Visninger: 25
Usikker på DPO, men i følge dato for sist mens er termin satt til 2.juni. Syntes dette er helt vanvittig skummelt, hadde MA januar 23 og har ikke turt å prøve igjen etter det før nå. Har allerede fått legetime på onsdag bare for å prøve å få så tidlig ultralyd som mulig, trenger bekreftelse forhåpentligvis sitter det❤️ Har det veeeeldig annerledes denne gangen når det gjelder symptomer, så magefølelsen er god
Gratulerer :Heartred Krysser fingrene for at det går bra denne gangen! Oddsen er på din side. Ville for øvrig bedt legen om å måle hcg-stigning hvis du er veldig bekymret. Det er litt tidlig for UL enda, men det vet du sikkert :)
 
Jeg prøver meg her inne i håp om at knøttet klamrer seg fast og blir med videre ❤️

11dpo (6 dager med 5 dagers blasto)

Var litt redd det kan være falsk positiv, men sist runde slo ikke monitoren ut på Ovitrellen, så krysser fingrene nå for at det er faktisk positiv

Du trenger ikke lure lenger når du får positiv på digital og heller ikke når du er på 11 dpo! Den der er sikker positiv!
 
Jeg prøver meg her inne i håp om at knøttet klamrer seg fast og blir med videre ❤️

11dpo (6 dager med 5 dagers blasto)

Var litt redd det kan være falsk positiv, men sist runde slo ikke monitoren ut på Ovitrellen, så krysser fingrene nå for at det er faktisk positiv
Jeg snek litt på profilen din! Så gøy at vi er flere solomammaer her inne :love7

Håper de klorer seg godt fast og at vi blir værende :love2
 
Jeg snek litt på profilen din! Så gøy at vi er flere solomammaer her inne :love7

Håper de klorer seg godt fast og at vi blir værende :love2
Så kjekt at vi er flere ❤️ Drømmen om baby er så stor at jeg orket ikke vente lengre på at drømmemannen kanskje dukker opp også er det for sent … Dette er første forsøk med IVF (fersk) også har jeg 4 på lager i tilfelle :) Håper de heller blir til søskenforsøk
 
Så gøy :love017 :gen014 Du løper kanskje snart forbi og:Heartred har ikke flere tester:smiley-ashamed004
Bare å dra til apoteket å kjøpe CB :angelic:
Men når har du tenkt eller at jeg bør teste for å få 3+?

Vi er nå 4 uker på vei ja?:joyful:
 
Så kjekt at vi er flere ❤️ Drømmen om baby er så stor at jeg orket ikke vente lengre på at drømmemannen kanskje dukker opp også er det for sent … Dette er første forsøk med IVF (fersk) også har jeg 4 på lager i tilfelle :) Håper de heller blir til søskenforsøk
Samme her, kan jo ikke gå å vente for alltid heller :happy090 :Heartred Så kjekt at det satt på første! Og 4 på frys er jo fantastisk og en god trygghet mtp søskenforsøk :love2

Jeg hadde 3 insemineringer og 2 runder ivf før første satt, gikk heldigvis på første innsett (fersk), fikk ingen på frys.

Denne gangen gikk det jaggu på 2. inseminering og siste strå av samme donor så håper inderlig den sitter godt inni der :Heartred
 
Haha jeg bestilte noe fra farmasiet så da tok jeg like gjerne med en ny digital også. Vil så gjerne se 3+ :hilarious: Tester torsdag eller fredag tenker jeg
Du er ikke alene om det :hilarious:
Du, @Lille_Morell og jeg ligger ganske likt med dager tenker jeg :angelic:
Mange dpo er du?:joyful:
 
Samme her, kan jo ikke gå å vente for alltid heller :happy090 :Heartred Så kjekt at det satt på første! Og 4 på frys er jo fantastisk og en god trygghet mtp søskenforsøk :love2

Jeg hadde 3 insemineringer og 2 runder ivf før første satt, gikk heldigvis på første innsett (fersk), fikk ingen på frys.

Denne gangen gikk det jaggu på 2. inseminering og siste strå av samme donor så håper inderlig den sitter godt inni der :Heartred
Jeg håper det skal sitte nå og at utviklingen går bra :) I utgangspunktet har jeg jo verken dårlige egg eller livmor, manglet bare den sædcellen :p Så krysser alt for at testene blir sterkere :)

Det er nå litt av en runde du har vært på du også ❤️ Jeg ble anbefalt av klinikken å heller gå rett over på IVF i forhold til det økonomiske aspektet :) Det er jo grisedyrt å gjøre det alene og privat :o
 
Back
Topp