Våre tester

Livredd for å "jinxe" noe, men her er min nyligste test, 12 dpo ettermiddag :Heartred Var så redd for å melde meg inn her, for da er det jo så typisk at det går galt:bookworm: Men jeg prøver å ikke tenke så hardt på den måten:Heartred

IMG_1153.jpeg
 
Livredd for å "jinxe" noe, men her er min nyligste test, 12 dpo ettermiddag :Heartred Var så redd for å melde meg inn her, for da er det jo så typisk at det går galt:bookworm: Men jeg prøver å ikke tenke så hardt på den måten:Heartred

Vis vedlegget 444569
Skjønner hva du mener og tenkte akkurat det samme. Men jeg vet jo det egentlig ikke er mulig å «jinxe» noe på den måten.

Ellers en veldig fin strek! :D
Krysser fingrene for at det går hele veien med alle :Heartred
 
Si meg - er makesure dårligere enn før? Syns stigningen vises utrolig dårlig. Jeg vet jo det stiger, for jeg hadde negativ digital i går 9 dpo og positiv idag 10 dpo? :bored:
 

Vedlegg

  • IMG_7791.jpeg
    IMG_7791.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 39
Si meg - er makesure dårligere enn før? Syns stigningen vises utrolig dårlig. Jeg vet jo det stiger, for jeg hadde negativ digital i går 9 dpo og positiv idag 10 dpo? :bored:
Jepp, det har vært mye snakk om det i prøverforumet. Vet du hvilken batch du har? Det er spesielt en som er veldig dårlig
 
Jeg har samme og har god erfaring med akkurat den. Nummeret på den som var dårlig var 2032 på de fire siste sifferene.
Men jeg syntes jo det er stigning fra 8 dpo. Streken ser veldig lik ut som min på 10 dpo i alle fall.
Glemte å trykke svar @Prøverlykken1993
 
Jeg har samme og har god erfaring med akkurat den. Nummeret på den som var dårlig var 2032 på de fire siste sifferene.
Men jeg syntes jo det er stigning fra 8 dpo. Streken ser veldig lik ut som min på 10 dpo i alle fall.
Glemte å trykke svar @Prøverlykken1993
Ser ut som om andre har erfaring med at de er dårlige i allefall?
Jada, ser stigning.. bare ikke like mye som jeg pleide forige gang. Virker som det er utrolig lite fargestoff..
 

Vedlegg

  • IMG_7793.png
    IMG_7793.png
    344,9 KB · Visninger: 18
Ser ut som om andre har erfaring med at de er dårlige i allefall?
Jada, ser stigning.. bare ikke like mye som jeg pleide forige gang. Virker som det er utrolig lite fargestoff..

Jeg har testet både med den som slutter på 053 og den som slutter på 032 den perioden her. Og 032 er vesentlig dårligere enn 053. Men 053 er fortsatt sterkere enn både metode og Normal sine :cat:
 
Skjønner hva du mener og tenkte akkurat det samme. Men jeg vet jo det egentlig ikke er mulig å «jinxe» noe på den måten.

Ellers en veldig fin strek! :D
Krysser fingrene for at det går hele veien med alle :Heartred

Nei, haha! Jeg vet, hjernen er litt teit sånn sett:bookworm:
Tusen takk, krysser det som krysses kan:Heartred
 
Ser ut som om andre har erfaring med at de er dårlige i allefall?
Jada, ser stigning.. bare ikke like mye som jeg pleide forige gang. Virker som det er utrolig lite fargestoff..
Her strides de lærde. I det siste har folk vært fornøyd med 053 i alle fall. Her er et nylig eksempel på hvor stor fargeforskjellen erIMG_4955.jpeg
 
Jeg har batch med 032 på slutten, og den er helt umulig. Dårlig farge både på teststrek og rar på kontrollstreken. Det har vært mye klager, spesielt på den batchen dessverre.
 
Til tross for en helt elendig batch fra make sure som er utrolig svak sammenlignet med alle andre merker, fyrte jeg av en da det er det eneste som er i hus nå. :smiley-ashamed004 4+0
Det var jo en fin og sterk strek! :joyful: DPO idag?

Mine streker er svak syns jeg, ikke godt synlig i de dagene. Begynte å lure på denne batch dere snakker om her. Får sjekke hvem jeg har:pompus:
 
Her kan dere se mine testing, fra 8 til 11 DPO. Jeg syns fargestoffet på strekene er ikke så sterke som de skal være i de dagene. De kan vel ikke være falske?:nailbiting:

Men jeg er 11 DPO og streken syns mer ja. Får ta en ny imårra tidlig uansett.Tenker å teste til jeg ser streken er like sterk som kontrollstreken eller at jeg får 3+. :joyful: Først da får jeg ro i sjela:Heartred

Har dere opplevd at de strekene så litt mørke, men lysner etterhvert når de er tørre?? Har ikke opplevd det i forrige svangerskap jeg iallefall.
 

Vedlegg

  • IMG_6188.jpeg
    IMG_6188.jpeg
    614,9 KB · Visninger: 27
Back
Topp