Våre tester

Så trist du måtte oppleve MA :Heartred håper alt går smertefritt denne gangen for oss alle :shy: samme menstermin som meg da. Jeg er 12 dpo, men blir aldri helt klok på det der. Blir bedre å få termin på ultralyd:nailbiting:
Det håper jeg også :Heartred Ja, er nok sikreste å få greie på termin dato etter UL. Jeg skal iallefall ta tidlig UL, men usikker på når ennå:angelic:

Vet du hvor du skal føde evt?
Med tanke at vi har samme dato foreløpig :hilarious:
 
Slenger meg med! Hadde en dødfødsel i uke 20 (MA). Den 8.juni. Så jeg skulle egentlig vært med på november 2024 gruppa. Nå er jeg med igjen. Jammen så satt spiren på første syklus her etter MA :nailbiting: :pompus: :Heartred

Hadde ikke forventa at det skulle gå raskt! :Heartred
Menstermin: 3.juni 25:joyful:
Fikk disse idag, kveld 8 dpo ♥️
Mistet i MA i uke 9 i mai.
Hyggelig å ha dere med i juni-gruppen! :D

Leit å høre at dere mistet, satser på at alt går knirkefritt denne gangen! :Heartred
 
Skal være 8 dpo, men synes kanskje den er litt sterk til å være så kort så litt usikker faktisk.
 

Vedlegg

  • Snapchat-908966701.jpg
    Snapchat-908966701.jpg
    898 KB · Visninger: 33
Skal være 8 dpo, men synes kanskje den er litt sterk til å være så kort så litt usikker faktisk.
Den var sterk til 8dpo å være ja! Hyggelig når det er den veien da og ikke motsatt :)
Har du testet eller tempet?
 
Spennende! Tror jeg tar min i morgen, da bør jeg være godt innafor 2-3 uker. Skal du ta ved 3+ også? Merker det frister litt
Jeg merker det frister mye, men prøver å la være. Har nemlig bestilt noen babyplan strimmel tester som sikkert kommer neste uke. Og er jeg fornøyd så dropper jeg den 3+ :smiley-ashamed004 Eller kanskje ikke…
 
Jeg merker det frister mye, men prøver å la være. Har nemlig bestilt noen babyplan strimmel tester som sikkert kommer neste uke. Og er jeg fornøyd så dropper jeg den 3+ :smiley-ashamed004 Eller kanskje ikke…
Haha kjenner meg igjen. Har 3 MS-strimler igjen i tillegg til den digitale. Tenker å ta en annenhver dag nå. Målet er en sånn superpositiv test som stjeler fargen fra kontrollstreken :D
 
Back
Topp