3 dager foran Og du skulle ta digital imårra?14 dpo blir det vel tenker jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 dager foran Og du skulle ta digital imårra?14 dpo blir det vel tenker jeg
Ser ut som en fin økning og som sagt er spes ene batchen som ender med 32 veldig dårlig. Flere som sier det samme. Så tenker du kan slappe av. Fine strekerHer kan dere se mine testing, fra 8 til 11 DPO. Jeg syns fargestoffet på strekene er ikke så sterke som de skal være i de dagene. De kan vel ikke være falske?
Men jeg er 11 DPO og streken syns mer ja. Får ta en ny imårra tidlig uansett.Tenker å teste til jeg ser streken er like sterk som kontrollstreken eller at jeg får 3+. Først da får jeg ro i sjela
Har dere opplevd at de strekene så litt mørke, men lysner etterhvert når de er tørre?? Har ikke opplevd det i forrige svangerskap jeg iallefall.
Jeg dobbeltsjekka, og jammen så var de to første i lot 053, og de 10 - 11 DPO hadde 032 får de hvordan det blir imårra og evt kjøpe ny pakke som er annet enn 032Ser ut som en fin økning og som sagt er spes ene batchen som ender med 32 veldig dårlig. Flere som sier det samme. Så tenker du kan slappe av. Fine streker
God idé å holde seg unna 032 Veldig synd for jeg har alltid sverget til Make Sure før.Jeg dobbeltsjekka, og jammen så var de to første i lot 053, og de 10 - 11 DPO hadde 032 får de hvordan det blir imårra og evt kjøpe ny pakke som er annet enn 032
Ja, MS har alltid funket braGod idé å holde seg unna 032 Veldig synd for jeg har alltid sverget til Make Sure før.
Hvor langt er man da? 4-5?Vis vedlegget 444535
Yay for 2-3!
Blir raskt sterkereBlir det et lite juni-frø?
10DPO (tror jeg)
Gratulerer så myeKan ikke helt tro det!!!
Vis vedlegget 444598
Må nok kjøpe meg et par til sånne så jeg kan sjekke om en uke pluss to treDet gledes av å se utvikling digitalt
Jepp, jeg var 4+2 i gårHvor langt er man da? 4-5?
Jeg syntes det ser veldig bra utSer progresjonen her ok ut? Fra ca 9 dpo (usikker)
Aldri hatt positiv test før nå. Veldig spennende
De der er ikke falske nei! Syntes du har fin stigning jegHer kan dere se mine testing, fra 8 til 11 DPO. Jeg syns fargestoffet på strekene er ikke så sterke som de skal være i de dagene. De kan vel ikke være falske?
Men jeg er 11 DPO og streken syns mer ja. Får ta en ny imårra tidlig uansett.Tenker å teste til jeg ser streken er like sterk som kontrollstreken eller at jeg får 3+. Først da får jeg ro i sjela
Har dere opplevd at de strekene så litt mørke, men lysner etterhvert når de er tørre?? Har ikke opplevd det i forrige svangerskap jeg iallefall.
Herlighet!! jeg kommer forhåpentligvis etter! Er 12 DPO så tror jeg tar digital igjen om to dager, Hmm?Det gledes av å se utvikling digitalt
Satser på dette ja! Blir vel ny digital om et par dager tenker jegDe der er ikke falske nei! Syntes du har fin stigning jeg
Hvor mange dpo fikk du 2-3?Det gledes av å se utvikling digitalt