Våre tester

Her kan dere se mine testing, fra 8 til 11 DPO. Jeg syns fargestoffet på strekene er ikke så sterke som de skal være i de dagene. De kan vel ikke være falske?:nailbiting:

Men jeg er 11 DPO og streken syns mer ja. Får ta en ny imårra tidlig uansett.Tenker å teste til jeg ser streken er like sterk som kontrollstreken eller at jeg får 3+. :joyful: Først da får jeg ro i sjela:Heartred

Har dere opplevd at de strekene så litt mørke, men lysner etterhvert når de er tørre?? Har ikke opplevd det i forrige svangerskap jeg iallefall.
Ser ut som en fin økning:Heartred og som sagt er spes ene batchen som ender med 32 veldig dårlig. Flere som sier det samme. Så tenker du kan slappe av. Fine streker:happy:
 
Ser ut som en fin økning:Heartred og som sagt er spes ene batchen som ender med 32 veldig dårlig. Flere som sier det samme. Så tenker du kan slappe av. Fine streker:happy:
Jeg dobbeltsjekka, og jammen så var de to første i lot 053, og de 10 - 11 DPO hadde 032 :dead: får de hvordan det blir imårra og evt kjøpe ny pakke som er annet enn 032:hilarious:
 
Blir det et lite juni-frø?
10DPO (tror jeg)
Blir raskt sterkere
Jeg tror jeg er ca 12-13 DPO nå.

I følge FLO er jeg 5+0, men jeg er ganske sikker på jeg hadde forsinket eggløsning og er rundt 4+0. Høres det logisk ut for dere som er inne på det?
 

Vedlegg

  • IMG_2220.jpeg
    IMG_2220.jpeg
    333,9 KB · Visninger: 25
Her kan dere se mine testing, fra 8 til 11 DPO. Jeg syns fargestoffet på strekene er ikke så sterke som de skal være i de dagene. De kan vel ikke være falske?:nailbiting:

Men jeg er 11 DPO og streken syns mer ja. Får ta en ny imårra tidlig uansett.Tenker å teste til jeg ser streken er like sterk som kontrollstreken eller at jeg får 3+. :joyful: Først da får jeg ro i sjela:Heartred

Har dere opplevd at de strekene så litt mørke, men lysner etterhvert når de er tørre?? Har ikke opplevd det i forrige svangerskap jeg iallefall.
De der er ikke falske nei! Syntes du har fin stigning jeg :D
 
IMG_4956.jpeg
Her er forresten min test i dag. Nærmer seg at teststreken er sterkere enn kontrollstreken! Har to tester igjen som jeg like gjerne kan bruke opp. Tar en tirsdag og torsdag tenker jeg :)
 
Jeg prøver meg her inne i håp om at knøttet klamrer seg fast og blir med videre ❤️

11dpo (6 dager med 5 dagers blasto)

Var litt redd det kan være falsk positiv, men sist runde slo ikke monitoren ut på Ovitrellen, så krysser fingrene nå for at det er faktisk positiv
 

Vedlegg

  • IMG_4733.jpeg
    IMG_4733.jpeg
    380,3 KB · Visninger: 14
  • IMG_4731.jpeg
    IMG_4731.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 14
  • IMG_4729.jpeg
    IMG_4729.jpeg
    483,8 KB · Visninger: 16
  • IMG_4727.jpeg
    IMG_4727.jpeg
    328,1 KB · Visninger: 16
Synes jeg har svært svak stigning på disse testene… den så for øvrig lik ut også 12 dpo. Hva tenker dere? :whacky011
 

Vedlegg

  • IMG_8261.jpeg
    IMG_8261.jpeg
    945,7 KB · Visninger: 17
  • IMG_8268.jpeg
    IMG_8268.jpeg
    985,4 KB · Visninger: 17
Back
Topp